Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 16:38 |
проект договору (відновлення дорожньої розмітки).docx | |
03 березня 2021 16:37 |
ТД відновлення дорожньої розмітки 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально вивчивши тендерну документацію Замовника закупівлі, а також тендерну пропозицію учасника ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», якого було визнано переможцем, вважаємо рішення Замовника закупівлі про визначення переможця безпідставним, необгрунтованим та таким, що суперечить чинним нормам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
Відповідно до п. 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі серед інших документів зобов’язаний надати довідку або інший документ про перебуванні на балансі та/або користуванні (оренді, тощо) навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» вказана довідка відсутня, що повинно було слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до П.п. 6.1. п. 6 розділ ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до п.п. 6.1. п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених замовникам.
Відповідно до п.п 7.2. п. 7 Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним причинам.
ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» у складі своєї тендерної документації не надало жодного з перелічених вище документів, а, отже, не підтвердило відповідність наданої ним тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, як того вимагає законодавство про публічні закупівлі та Тендерна документація Замовника.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами :
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону);
- право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (п.4.ст. 5 Закону) ;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (п. 5 ст. 5 Закону).
Незважаючи на це Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради проігнорував усі невідповідності в тендерній документації та порушення з боку ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», вимоги чинного законодавства України про публічні закупівлі та в обхід цього законодавства визнав ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» переможцем закупівлі.
Вважаємо такі дії Замовника по проведенню процедури закупівлі дискримінаційними, такими, що порушують правові норми ст. 3, ст.5, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі, а також норми ст. 31 Господарського кодексу України (дискримінація суб’єктів господарювання), ст. 32 Господарського кодексу України (недобросовісна конкуренція) та ст. 34 Господарського кодексу України (створення перешкод суб’єктам господарювання у процесі конкуренції).
На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5,16,17,18,22,23,24,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та дискваліфікувати учасника ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку незадоволення наших вимог ми будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та до Державної аудиторської служби України.
Також слід зазначити, що відповідно до ч. 3 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, на службових (посадових), уповноважених осіб (членів тендерного комітету) накладається штраф у розмірі від 25 500 грн. до 51 000 грн.
Обґрунтуванням зазначеної вимоги, на думку ТОВ «ДОРСИСТЕМС» є те, що учасник ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» не надав у складі тендерної пропозиції довідку або інший документ про перебуванні на балансі та/або користуванні (оренді, тощо) навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації (відповідно до п.п. 5.2.3. п. 5. Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Оскільки у п.5.2.3. п.5 Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлено вимогу надати у складі тендерної пропозиції: Довідку або інший документ, про наявність на балансі та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації. На виконання вимог п.п. 5.2.3. п. 5. Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» приєднано до власної пропозиції наступні документи:
- довідку вих. № 02 від 18.03.2021 року «Бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства»;
- скановану копію завіреного належним чином договору поставки № 060318 від 06.03.2018 року;
- скановану копію завіреної належним чином видаткової накладної №РН-0000044 від 05 травня 2018 року;
- скановану копію завіреного належним чином договору куплі-продажу № 12/02 від 12.02.2019 року;
- скановану копію оригіналу видаткової накладної № 255 від 23.04.2019 року;
- скановану копію оригіналу Договору про надання послуг обладнанням № 4 від 09 березня 2021 року.
Даними документами ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» повністю виконано вимогу Замовника щодо п.п.5.2.3. п. 5 Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції».
Щодо не надання у тендерній пропозиції ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» маркувань, протоколів випробувань або сертифікатів. У п.п. 7.1. п. 7 Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Замовником у додатку 1 тендерної документації («перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника») щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з Відновлення дорожньої розмітки в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) не встановлено жодних вимог, щодо обов’язкової наявності в учасника маркувань, протоколів випробувань або сертифікатів, відповідно п.п. 7.1. п. 7 Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Тому у пропозиції ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» відсутні вищезазначені документи, що повністю відповідає вимогам замовника.
Враховуючи викладене доводимо до Вашого відома те, що всі документи тендерної пропозиції ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» надані в повному обсязі, та відповідають вимогам тендерної документації. У зв’язку із чим у замовника закупівлі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000052 ● 408b2d0eb16d4eb8b8d34eeabcf96d4a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 16:20 |
10.08.2021 № 416
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 22.07.2021 № 003100-18/9259-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2021 № 416
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-03-03-006480-a 03.03.2021 Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (ЄДРПОУ 03346696) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-08-10-000052 відкритих торгів щодо закупівлі послуг: Відновлення дорожньої розмітки в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), індетифікатор закупівлі UA-2021-03-03-006480-a повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм пункту 3 розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708) в частині визначення предмета закупівлі та пункту 6 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, уповноваженою особою, спільно із профільними управліннями та відділами ДЖКГ БМР, які займаються розробкою технічних завдань для проведення закупівель, було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, та взято до відома на майбутнє внести корективи у підхід до формування технічних завдань та відповідності, повноти відображення вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині зазначення місця надання послуг, на проведення закупівель товарів, робіт та послуг, які унеможливлять допущення порушень Порядку №708 та вимог частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі уповноважених осіб та управлінь і відділів ДЖКГ БМР.
2021-08-13 15:54:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
1 898 018,56
UAH з ПДВ
|
1 898 018,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" |
2 045 852,58
UAH з ПДВ
|
2 045 852,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТАЛЬ-77" |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 239 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЯКОВЛЄВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА |
2 399 452,19
UAH з ПДВ
|
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОРСИСТЕМС |
2 491 732,09
UAH з ПДВ
|
2 253 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Переможець |
1 898 018,56
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 10:18
|
253.pdf | укладений |
08 квітня 2021 10:17
|