Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хрестовини, рейки рамні, рейки з контррейкою, шпали та брус дерев’яні просочені, шпали залізобетонні, прокладки під рейки, костилі
Crossing pieces, frame laths, laths with a counterrail, sleepers and a bar wooden impregnated, sleepers reinforced concrete, linings under rails, crutches
Crossing pieces, frame laths, laths with a counterrail, sleepers and a bar wooden impregnated, sleepers reinforced concrete, linings under rails, crutches
Очікувана вартість
5 447 630,00 UAH
UA-2021-03-03-006330-a ● 8991db64ec504a32a184a408b397986c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Харківський метрополітен" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська область обл., Харків, Різдвяна, 29 |
Контактна особа: |
Дем'яненко Ігор Григорович e.tender@metro.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise Kharkiv Metro |
National ID: | 04805918 |
Contact point: |
Demianenko e.tender@metro.kharkov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 447 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 березня 2021 16:28 |
Enquiries until: | 26 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 447 630 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 10 395 шт., 725 м, 2 645 кг
Розгорнути
Згорнути
При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 10 395 шт., 725 м, 2 645 кг
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian. During the procurement procedure, all documents directly prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Tender proposals prepared by bidders may be presented in another language, and must have a translation into Ukrainian certified by the bidder or a translation agency or a notary. In case of any divergence with the original text, the Ukrainian text shall prevail.
In this case, design, technical documentation and other documents that are part of the tender proposal and are not prepared directly by the bidder, which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian.
Quantity and place of delivery of goods, volume and place of performance of works or rendering of services: 10 395 pieces, 725 m, 2 645 kg
Розгорнути
Згорнути
In this case, design, technical documentation and other documents that are part of the tender proposal and are not prepared directly by the bidder, which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian.
Quantity and place of delivery of goods, volume and place of performance of works or rendering of services: 10 395 pieces, 725 m, 2 645 kg
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10395 штуки
Хрестовини, рейки рамні, рейки з контррейкою, шпали та брус дерев’яні просочені, шпали залізобетонні, прокладки під рейки, костилі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а.
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Crossing pieces, frame laths, laths with a counterrail, sleepers and a bar wooden impregnated, sleepers reinforced concrete, linings under rails, crutches
CPV: 34940000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4 штуки
Номенклатура: Хрестовина типу Р50 марки 2/9 тупа (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946224-6 — Хрестовини
Nomenclature: Crossing piece like P50 brand 2/9 blunt (or equivalent)
CPV: 34946224-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5 штуки
Номенклатура: Хрестовина типу Р50 марки 1/9 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946224-6 — Хрестовини
Nomenclature: Crossing piece like P50 brand 1/9 (or equivalent)
CPV: 34946224-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
Номенклатура: Рейка хрестовини типу Р50 марки 1/9 з контррейкою (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
Nomenclature:Crossing piece rail type P50 brand 1/9 with counter rail (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5 штуки
Номенклатура: Рейка рамна пряма з вістряком кривим типу Р50 марки 1/11-1/9 (стрілка ліва) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
Nomenclature:Frame straight line with a point curve like P50 brand 1 / 11-1 / 9 (left arrow) (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2 штуки
Номенклатура: Рейка рамна крива з вістряком прямим типу Р50 марки 1/11-1/9 (стрілка права) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
Nomenclature:Rail frame curve with a straight point of type P50 of the 1 / 11-1 / 9 brand (right arrow) (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
300 штуки
Номенклатура: Шпала дерев'яна для залізниць широкої колії просочена типу ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34947100-8 — Шпали
Nomenclature:Sleeper wooden for wide gauge railways impregnated with type II DSTU GOST 78: 2009 (or equivalent)
CPV: 34947100-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
725 метри
Номенклатура:Брус дерев’яний для стрілочних переводів залізниць широкої колії просочений типу ІІ вид А
ДСТУ ГОСТ 8816:2009(або еквівалент)
ДСТУ ГОСТ 8816:2009(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
Nomenclature:Wooden beam for turnouts of wide gauge railways impregnated with type II type A
DSTU GOST 8816: 2009 (or equivalent)
DSTU GOST 8816: 2009 (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
9822 штуки
Номенклатура:Прокладка під рейку (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
Nomenclature:Rail gasket (or equivalent)
CPV: 34946121-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
256 штуки
Номенклатура:Шпала залізобетонна марки Ш 1-1 ДСТУ Б В.2.6-209:2016 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34947100-8 — Шпали
Nomenclature:Sleeve reinforced concrete of the brand Sh 1-1 DSTU B B.2.6-209 : 2016 (or equivalent)
CPV: 34947100-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2645 кілограми
Номенклатура:Костиль для залізниць 16х165 ДСТУ ГОСТ 5812:2018 (ГОСТ 5812-2014, IDT) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34946100-1 — Конструкційні матеріали для залізничних колій
Nomenclature:Crutch for railways 16*165 DSTU GOST 5812: 2018 (GOST 5812-2014, IDT) (or equivalent)
CPV: 34946100-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату заявленої партії товару впродовж 150 (ста п'ятидесяти) банківських днів після фактичного отримання товару у відповідності до умов даного Договору. Terms of payment: The Buyer shall pay for the declared consignment of goods within 150 (one hundred and fifty) banking days after the actual receipt of the goods in accordance with the terms of this Agreement. | Пiсляоплата | 150 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 16:34 |
Додаток 5.doc | |
03 березня 2021 16:34 |
Додаток 6.doc | |
03 березня 2021 16:34 |
Додаток 3.doc | |
03 березня 2021 16:34 |
Додаток 4.doc | |
03 березня 2021 16:34 |
Додаток 2.doc | |
03 березня 2021 16:34 |
ANNOUNCEMENT.doc | |
03 березня 2021 16:34 |
Додаток 1.doc | |
03 березня 2021 16:34 |
ТД .doc | |
03 березня 2021 16:33 |
ОГОЛОШЕННЯ .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-03-006330-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 23 березня 2021 17:16
Вимога
Детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2021 11:53
«Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особи мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а замовник, в свою чергу, повинен надати роз’яснення протягом 3-х робочих днів з дня їх оприлюднення та має право за результатами такого звернення або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
По суті щодо внесення змін у п. 7 Розділу VI тендерної документації: відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» види забезпечення виконання договору про закупівлю чітко не визначені, тож замовник самостійно, відповідно до вимог діючого законодавства визначає вид забезпечення виконання умов договору про закупівлю. У зазначеній процедурі Замовником вже обрано найбільше прийнятний вид забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді договору забезпечення, а отже підстав для внесення змін у п. 7 розділу VI тендерної документації та у п. 7.2. розділу 7 Договору про закупівлю, викладеному у Додатку 5, не має.
Щодо запропонованого внесення змін у Додаток 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації слід зазначити наступне: у відповідності до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТД повинна містити, зокрема, і проект договору. В тендерній документації по вищезазначеній процедурі міститься проект договору із зазначенням усіх істотних умов, в тому числі: умови оплати з урахуванням фінансових можливостей підприємства та гарантованих умов постачання, терміни та умови постачання, гарантійні терміни, права та відповідальність сторін.
Щодо поділу предмета закупівлі на лоти: відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 за № 708 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначати окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає замовнику альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до його потреб.
Однією з підстав нелотової закупівлі є доцільність придбання товару у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування та підходу до цінової політики, умови постачання та зменшує ризики відміни торгів за окремим лотом. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Товари, які зазначені в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, мають бути поставлені у строки, відповідно до потреби замовника, оскільки перелічені товари технологічно за часом пов’язані у процесі проведення комплексної заміни елементів верхньої будови колії, тому розділення предмету закупівлі на лоти, у зазначеній закупівлі не є доцільним.
З огляду на зазначене, Замовник не встановив жодної дискримінаційної вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського Кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмеження самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб – підприємців, тощо, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Отже, замовник процедури закупівлі визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі, його обґрунтування, встановлення очікуваної вартості та умов проведення торгів. Всі потенційні учасники торгів після оприлюднення відповідного оголошення про проведення торгів, можуть подати свою тендерну пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до норм діючого законодавства, а якщо у учасника не має можливості надати свою тендерну пропозицію згідно вимог оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити умови та вимоги відповідно до тендерної пропозиції конкретного учасника.
Тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.»
По суті щодо внесення змін у п. 7 Розділу VI тендерної документації: відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» види забезпечення виконання договору про закупівлю чітко не визначені, тож замовник самостійно, відповідно до вимог діючого законодавства визначає вид забезпечення виконання умов договору про закупівлю. У зазначеній процедурі Замовником вже обрано найбільше прийнятний вид забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді договору забезпечення, а отже підстав для внесення змін у п. 7 розділу VI тендерної документації та у п. 7.2. розділу 7 Договору про закупівлю, викладеному у Додатку 5, не має.
Щодо запропонованого внесення змін у Додаток 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації слід зазначити наступне: у відповідності до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТД повинна містити, зокрема, і проект договору. В тендерній документації по вищезазначеній процедурі міститься проект договору із зазначенням усіх істотних умов, в тому числі: умови оплати з урахуванням фінансових можливостей підприємства та гарантованих умов постачання, терміни та умови постачання, гарантійні терміни, права та відповідальність сторін.
Щодо поділу предмета закупівлі на лоти: відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 за № 708 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначати окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає замовнику альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до його потреб.
Однією з підстав нелотової закупівлі є доцільність придбання товару у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування та підходу до цінової політики, умови постачання та зменшує ризики відміни торгів за окремим лотом. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Товари, які зазначені в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, мають бути поставлені у строки, відповідно до потреби замовника, оскільки перелічені товари технологічно за часом пов’язані у процесі проведення комплексної заміни елементів верхньої будови колії, тому розділення предмету закупівлі на лоти, у зазначеній закупівлі не є доцільним.
З огляду на зазначене, Замовник не встановив жодної дискримінаційної вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського Кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмеження самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб – підприємців, тощо, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Отже, замовник процедури закупівлі визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі, його обґрунтування, встановлення очікуваної вартості та умов проведення торгів. Всі потенційні учасники торгів після оприлюднення відповідного оголошення про проведення торгів, можуть подати свою тендерну пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до норм діючого законодавства, а якщо у учасника не має можливості надати свою тендерну пропозицію згідно вимог оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити умови та вимоги відповідно до тендерної пропозиції конкретного учасника.
Тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.»
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 квітня 2021
Найменування: | КП "Харківський метрополітен" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область обл., Харків, Різдвяна, 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП Крикуха В. Г. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "СТАТУС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "УКРРОСПОСТАВКА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Крикуха В. Г. |
5 409 995,00
UAH з ПДВ
|
5 409 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 квітня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій