Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту (Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду №140/о, Медична довідка про проходження обов´язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів №122-2/0, Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом, Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об´єкт дозвільної системи № 127/о, Особиста медична книжка № 1-ОМК)
Очікувана вартість
113 000,00 UAH
UA-2021-03-03-005920-a 876112beda6649ed9b9105a3d7fe5d64
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федько Оксана Миколаївна

+380324571332 o.fedko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СТРИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 13802089
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Вул. О.Басараб, 15
Контактна особа: Федько Оксана Миколаївна
+380324571332
o.fedko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 16:04
Очікувана вартість: 113 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 шт
Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду №140/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця О.Басараб,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
6000 шт
Медична довідка про проходження обов´язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів №122-2/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця О.Басараб,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
3000 шт
Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця О.Басараб,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
500 шт
Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об´єкт дозвільної системи № 127/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця О.Басараб,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
2000 шт
Особиста медична книжка № 1-ОМК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця О.Басараб,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 16:01
ПРОЄКТ договору _3.docx
03 березня 2021 16:01
сертифікати Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Міжрегіональний медико-інформаційний центр" 112 920,00
UAH з ПДВ
112 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 15:50
Електронний підпис
11 березня 2021 15:49
Стрий ЦРЛ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Міжрегіональний медико-інформаційний центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Міжрегіональний медико-інформаційний центр"
#40800896
Переможець 112 920,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 09:23

Документи

17 березня 2021 09:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Міжрегіональний медико-інформаційний центр"
#40800896
112 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 09:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 12:37
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:10
Дод угода 1 ТОВ Міжрегіональний МІЦ.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:01
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:02
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:57
Підписаний контракт укладений
24 березня 2021 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 260,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 710,00 UAH)