Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
141 012,00 UAH
UA-2021-03-03-004420-c b4a38a39b9ac4ebcbbc62f4ccec03103
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Зух

+380414135483 osvitanv3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Наталія Зух
+380414135483
osvitanv3@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 10:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 10:31
Початок аукціону: 18 березня 2021 14:08
Очікувана вартість: 141 012,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 705,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Набір маркерів 4 кольори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
2 штуки
Рулетка 10 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192200-3 — Вимірювальна рулетка
1 штуки
Рулетка 5 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192200-3 — Вимірювальна рулетка
120 штуки
Ватман А1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
1335 штуки
Картон кольоровий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
725 штуки
Картон білий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
45 штуки
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
80 штуки
Ластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
110 штуки
Олівець з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
865 пачка
Папір друкарський А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
100 штуки
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
35 штуки
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
35 штуки
Ручка кулькова червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
70 пачка
Скоби для степлера №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
70 пачка
Скоби для степлера №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
2 штуки
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
85 пачка
Скріпки круглі кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
10 штуки
Скотч широкий 24 мм х30м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
Чорнило для картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192112-9 — Чорнила для друкарського обладнання
130 комплект
Комплект чорнил для принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192112-9 — Чорнила для друкарського обладнання
780 штуки
Фотопапір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
78 пачка
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
3 штуки
Крейдо-маркерна магнітна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30195500-7 — Дошки для крейди чи приладдя
10 штуки
3-д ручка комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
150 штуки
Скоби для архівації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
1 штуки
Дошка маркерно-магнітна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Шевченка, 16, каб.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30195900-1 — Дошки для маркерів та магнітні дошки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактично поставлені товари на підставі документів, що підтверджують поставку товару (видаткових накладних тощо) протягом 10 банківських днів з дати фактично поставлених товарів у національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИХОНЧУК ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА" 120 656,00
UAH з ПДВ
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУЦАН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 126 937,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Транзит-С" 121 299,00
UAH з ПДВ
120 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 130 090,38
UAH з ПДВ
130 090,38
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕНИСЮК АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА" 134 607,00
UAH з ПДВ
134 607,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 12:00
Електронний підпис
12 березня 2021 11:57
ТУ..PDF
12 березня 2021 11:57
Скоби,біндери, скріпки.pdf
12 березня 2021 11:57
серт 001719.pdf
12 березня 2021 11:57
Приложения к ТУ.PDF
12 березня 2021 11:57
папір.PDF
12 березня 2021 11:57
Коректор-рідина(F,О,Е,К).pdf
12 березня 2021 11:57
Изменения к ТУ.PDF
12 березня 2021 11:57
Гумки для грошей(F,Е,О).pdf
12 березня 2021 11:57
гигиена.pdf
12 березня 2021 11:57
гигиена продукция.pdf
12 березня 2021 11:57
Висновок.pdf
12 березня 2021 11:57
висновок чорнило.pdf
12 березня 2021 11:57
висновок фотопапір.pdf
12 березня 2021 11:57
висновок рулетка.pdf
12 березня 2021 11:57
TSC LETTER MAESTRO COLOR UA 80.pdf
12 березня 2021 11:57
MAESTRO standard_SYK.PDF
12 березня 2021 11:57
MAESTRO standard_SCP.PDF
12 березня 2021 11:57
MAESTRO color_160.pdf
12 березня 2021 11:57
проект Договору.pdf
12 березня 2021 11:57
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 15:09
Електронний підпис
10 березня 2021 15:06
Сертифікати.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
ТУ..PDF.p7s
10 березня 2021 15:06
Приложения к ТУ.PDF.p7s
10 березня 2021 15:06
Изменения к ТУ.PDF.p7s
10 березня 2021 15:06
гигиена.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
гигиена продукция.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
цінова пропозиція.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
додаток 2.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
додаток 1.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
договір.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
паспорт.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
ІПН.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
витяг.pdf.p7s
10 березня 2021 15:06
виписка.pdf.p7s

Публічні документи

12 березня 2021 14:48
Електронний підпис
12 березня 2021 14:48
CЕС.pdf
12 березня 2021 14:48
Транзит _кваліфікація.pdf
12 березня 2021 14:48
Договір_проект.pdf
12 березня 2021 14:48
2_Транзит_ Техвимоги.pdf
12 березня 2021 14:48
1_Транзит_Пропозиція 121299.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 15:32
Електронний підпис
12 березня 2021 15:31
Цінова.pdf
12 березня 2021 15:31
Технічні.pdf
12 березня 2021 15:31
Скоби, скріпки, біндери.pdf
12 березня 2021 15:31
Сертифікат_ISO 9001 Аншар.pdf
12 березня 2021 15:31
Рулетки.pdf
12 березня 2021 15:31
Папір А4.pdf
12 березня 2021 15:31
ОлІвці СЕС.pdf
12 березня 2021 15:31
Ластик.pdf
12 березня 2021 15:31
Договір проект.pdf
12 березня 2021 15:31
Висновок фарба.pdf
12 березня 2021 15:31
Висновок СЕС Коректори.pdf
12 березня 2021 15:31
3Д ручка.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 12:56
Електронний підпис
11 березня 2021 12:55
цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 12:55
тех характеристики.pdf
11 березня 2021 12:55
паспорт.pdf
11 березня 2021 12:55
лист.pdf
11 березня 2021 12:55
лист згода.pdf
11 березня 2021 12:55
ІПН.pdf
11 березня 2021 12:55
довідка.pdf
11 березня 2021 12:55
витяг.pdf
11 березня 2021 12:55
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИХОНЧУК ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА"

ФОП "ГУЦАН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "Транзит-С"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "ДЕНИСЮК АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТИХОНЧУК ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА"
#3075820003
Рішення скасоване 99 990,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 11:04
ФОП "ТИХОНЧУК ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА"
#3075820003
Відхилено 99 990,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 11:30
ФОП "ГУЦАН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2813506494
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 13:41
ТОВ "Транзит-С"
#24699810
Переможець 120 550,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Транзит-С"
#24699810
120 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2021 15:29
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 березня 2021 17:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
30 березня 2021 17:01
Електронний підпис
30 березня 2021 16:59
31.Протокол про відміну спрощеної.docx