Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (інші комунальні послуги: послуги з поводження з побутовими відходами)
Очікувана вартість
785 000,00 UAH
UA-2021-03-03-003245-a 1af545a25fef444eae6703bdb88393c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прущак Валерія Євгенівна

380482340809 tenderonua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 20933314
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Контактна особа: Прущак Валерія Євгенівна
380482340809
tenderonua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 22 березня 2021 11:01
Очікувана вартість: 785 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,27%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (інші комунальні послуги: послуги з поводження з побутовими відходами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (інші комунальні послуги: послуги з поводження з побутовими відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Академічна, 2, вулиця Академічна, 7, вулиця Академічна, 8, вулиця Академічна, 30, вулиця Фонтанська дорога, 71, вулиця Черняховського, 2, провулок Тополиний, 8, вулиця Успенська, 28/30, вулиця Мечникова, 76а, вулиця Старопортофранківська, 93, вулиця Л. Толстого, 24, вулиця Генерала Петрова, 18, вулиця Мельницька, 24А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 березня 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 13:28
Key-6.dat
03 березня 2021 13:25
Тендерна документація.docx
03 березня 2021 13:18
Проект договору.docx
03 березня 2021 13:08
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
03 березня 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 13:28
Key-6.dat
03 березня 2021 13:25
Тендерна документація.docx
03 березня 2021 13:18
Проект договору.docx
03 березня 2021 13:17
Проект договору_МУСОР.docx
03 березня 2021 13:08
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-03-003245-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 08 березня 2021 19:04
Кількість спеціалізованих транспортних засобів
Згідно п. 5.1.2. розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації– «Учасник повинен надати підтвердження наявності не менше 10 (десяти) спеціалізованих транспортних засобів (підтверджується відміткою у свідоцтві про реєстрацію відповідного спеціалізованого транспортного засобу).». Вказана вимога є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтував необхідність такої кількості спеціалізованої техніки – сміттєзбиральних автомобілів з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб., а саме 10 одиниць. Встановлена вимога про наявність не менше 10 (десяти) спеціалізованих транспортних засобів є необгрунтованою тому, що Додатком 1 Технічна специфікація до Тендерної документації передбачено, що кількість контейнерів об’ємом 1,1 м. куб., яка встановлюється замовнику є 37 (тридцять сім), саме вказану кількість контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. необхідно буде спорожнювати виконавцю. Сміттєзбиральні автомобілі з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 2 до 5. Враховуючи кількість контейнерів в 37 одиниць об’ємом 1,1 м. куб., максимальний об’єм сміття який одночасно необхідно зібрати становить 40,7 м.куб. відходів, які після пресування зменшуються до (20,35-8,14) м.куб. відходів. Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєзбирального автомобіля з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. В свою чергу для гарантування безперебійного надання послуг можливо припустити наявність в учасника 2 (двох) сміттєзбиральних автомобілів з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб., одного основного і одного резервного. У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність надання підтвердження наявності не менше 10 (десяти) спеціалізованих транспортних засобів.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг. Зокрема в публічній закупівлі з аналогічним предметом (індикатор UA-2020-12-28-013611-c) згідно документації, замовнику за аналогічною закупівлею встановлюється 41 (сорок один), контейнер об’ємом 1,1 м. куб. які необхідно буде спорожнювати виконавцю та вимагається наявність не менше 2х спеціально обладнаних транспортних засобів) для вивезення побутових відходів. Також в публічній закупівлі (індикатор UA-2021-02-02-002168-c) згідно документації, замовнику встановлюється 34 (тридцять чотири), контейнери об’ємом 1,1 м. куб. , а загальна кількість спорожнень становить 6577 спорожнень та відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: «Обов’язково зазначити в переліку наявність сміттєвозів, наявна кількість яких повинна бути не менше двох». В той же час в закупівлі UA-2020-11-19-016229-c обсяг якої становить 10714 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 11785,4 м.куб відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів. В закупівлі UA-2020-03-12-004270-b обсяг якої становить 16380 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 18018 м.куб. відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, при цьому кількість контейнерів, які необхідно спорожнювати становить 210, крім того строк виконання послуг за вказаною закупівлею становить лише 6 місяців.
Отже, вимоги встановлені Замовником НАЦІОНАЛЬНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ є дискримінаційними тому, що взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають підтвердження наявності 10 (десяти) автомобілів, також встановленням даної вимоги порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вимоги Замовника обмежують права учасників щодо прийняття участі в даній закупівлі та обмежують конкуренцію. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу п. 5.1.2. розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації– «Учасник повинен надати підтвердження наявності не менше 10 (десяти) спеціалізованих транспортних засобів (підтверджується відміткою у свідоцтві про реєстрацію відповідного спеціалізованого транспортного засобу).», шляхом зменшення необхідної кількості сміттєзбиральних автомобілів з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб до 1-2 одиниць.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 11:17
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених у статті 16 Закону. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Національним університетом «Одеська юридична академія» як Замовником закупівлі за предметом: «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» (ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (UA-2021-03-03-003245-a) у тендерній документації встановлені кваліфікаційні критерії до Учасників з метою забезпечення належного, своєчасного та повного виконання послуг за предметом закупівлі.
Однією із складових критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій є встановлена Замовником у тендерній документації вимога наявності не менше 10 (десяти) спеціальних транспортних засобів. Замовником встановлена саме така мінімальна кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів зважаючи на запланований обсяг вивезення твердих побутових відходів, а саме передбачено щоденне спорожнення до 37 одиниць контейнерів, що розташовані за різними адресами м. Одеса, а також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправностей основних транспортних засобів. Враховуючи попередній досвід надання послуг за предметом закупівлі, саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі.
Рішенням Антимонопольного комітету України №8267-р/пк-пз від 29.04.2020 у аналогічній закупівлі подібна вимога встановлена Замовником у тендерній документації не визнана дискримінаційною, а отже є законною та такою, що відповідає усім принципам публічних закупівель, встановлених у Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-003245-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 08 березня 2021 19:15
Євро - 5
Згідно п. 5.1.3. розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації Тендерної документації – «Учасник надає підтвердження відповідність не менше двох одиниць такої спеціалізованої техніки (транспортних засобів) екологічному стандарту Евро-5 наявністю відповідної відмітки уповноваженого органу у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу».
Вказана вимога є дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», встановленням даної вимоги Замовник обмежує права учасників щодо прийняття участі в даній закупівлі тим самим обмежуючи конкуренцію. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
"Євро-5" — це екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах автомобіля. На сьогоднішній день, вимога про відповідність транспортного засобу стандарту Євро-5 в Україні передбачена лише одним нормативно-правовим документом - Законом України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів". Так, стаття 2 вказаного Закону передбачає, що митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 включно.
Таким чином, вимога про відповідність транспортного засобу екологічним нормам стандарту Євро-5 передбачена виключно для митного оформлення транспортних засобів, які ввезені в Україну до 31.12.2015, а також для їх першої державної реєстрації в Україні. Вимоги про відповідність автомобілів стандарту Євро-5 під час їх експлуатації на території України або надання будь-яких послуг, у тому числі послуг з перевезення товарів, які є предметом даної закупівлі, чинним законодавством України не передбачені.
Стаття 29 Закону України "Про дорожній рух" визначає коло транспортних засобів, що допускаються до участі у дорожньому русі в України, а саме: конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, - пройшов такий контроль. Звертає увагу на те, що в Україні наразі жодним нормативно-правовим документом не встановлено заборони чи будь-якого обмеження на експлуатацію автомобілів, які не відповідають вимогам екологічного стандарту Євро-5.
У зв’язку з цим, будь-який транспортний засіб, що відповідає вимогам ст. 29 Закону України "Про дорожній рух", має право брати участь у дорожньому русі в України та надавати будь-які послуги чи виконувати будь-які роботи, в тому числі з перевезення товарів. Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Отже, вказана вимога є дискримінаційною, адже взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають підтвердження відповідність не менше двох одиниць такої спеціалізованої техніки (транспортних засобів) екологічному стандарту Евро-5. Тим самим дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вказана позиція узгоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 23773-р/пк-пз від 23.12.2020 р. по скарзі UA-2020-11-30-006166-b.a2, по публічній закупівлі UA-2020-11-30-006166-b). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену п. 5.1.3. розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендернох документації – «Учасник надає підтвердження відповідність не менше двох одиниць такої спеціалізованої техніки (транспортних засобів) екологічному стандарту Евро-5 наявністю відповідної відмітки уповноваженого органу у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 11:16
Національний університет «Одеська юридична академія» є Замовником закупівлі за предметом: «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» (ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (UA-2021-03-03-003245-a).
Замовником у Тендерній документації встановлена вимога відповідності не менше двох одиниць спеціалізованої техніки (транспортних засобів) екологічному стандарту Евро-5, що повинно підтверджуватися Учасником наявністю відповідної відмітки уповноваженого органу у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На виконання даного положення законодавства Замовником у п. 6.2 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що під час надання послуг з вивезення та складування твердих побутових відходів учасником повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля. Встановлення стандарту Євро-5 передбачає підтвердження застосування учасником заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі та безпосередньо гарантує відповідність учасника сучасним нормам по захисту довкілля, вимогам якості та надійності транспортних засобів при їх використанні.
Екологічний стандарт Евро-5 застосовується для маркування товарів у Європейському Союзі, США та низки інших країн світу. Окрім того, відповідно до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, ратифіковану Україною із заявою Законом № 1678-VII від 16.09.2014 р. Україною взяті зобов’язання з імплементації законодавства Європейського Союзу, у тому числі, екологічного. Відповідно до частини 2 статті 293 вищевказаної Угоди про асоціацію сторони докладають зусиль для сприяння і заохочення торгівлі та прямих іноземних інвестицій в екологічно чисті товари, послуги й технології, використання збалансованих джерел відновлюваної енергії та енергозберігаючих продуктів і послуг, а також екологічне маркування товарів, у тому числі шляхом усунення пов’язаних із цим нетарифних бар’єрів. Таким чином, визначення Замовником необхідності застосування стандарту Евро-5 є вимогою, у тому числі, що випливає із міжнародних зобов’язань.
Також, Замовником встановлено зазначену вимогу враховуючи те, що Національний університет «Одеська юридична академія» реалізує комплексну програму «Зелений університет», що передбачає здійснення будь-якої діяльності із бережним ставленням до навколишнього середовища та збереження довкілля.
Окрім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Тому вимога Замовника про підтвердження відмітки Евро-5 у свідоцтві про реєстрацію відповідного спеціалізованого транспортного засобу є правомірною та законною.
Також, рішенням Антимонопольного комітету України №8267-р/пк-пз від 29.04.2020 у аналогічній закупівлі така ж вимога встановлена Замовником у тендерній документації не визнана дискримінаційною, а отже є законною та такою, що відповідає усім принципам публічних закупівель, встановлених у Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною, обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-003245-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ГРАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32635131
Дата подання: 30 березня 2021 17:16
щодо незаконного визнання переможцем ТОВ “ТВ-Серрус”
“03” березня 2021 року Національним університетом «Одеська юридична академія» (надалі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (інші комунальні послуги: послуги з поводження з побутовими відходами)» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям).
У строки, встановлені тендерною документацію Замовника, ПП “ГРАД-СЕРВІС” була подана пропозиція для участі у процедурі відкритих торгів.
26.03.2021р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету б/н від 26.03.2021р. (надалі – Протокол), яким учасник закупівлі ТОВ “ТВ-Серрус” був визнаний переможцем процедури відкритих торгів.
ПП “ГРАД-СЕРВІС” не згодне з рішенням Замовника, вважає, що Протокол прийнятий з грубим порушенням ст.ст. 5, 16 та 29 Закону України “Про публічні закупівлі” та вимог Тендерної документації Замовника, є протиправним та підлягає скасуванню у зв’язку з наступним:

Пунктом А частини 1 Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовника встановлено, що “тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатися з документів, визначених частиною 6 цього Розділу….”
В свою чергу пункт 6.4 частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що “Для підтвердження з технічною специфікацією щодо предмета закупівлі учасник повинен надати лист-згоду у складі своєї тендерної пропозиції.”
Однак в порушення вказаної вимоги Замовника тендерна пропозиція ТОВ “ТВ-Серрус” не містить лист-згоду з технічною специфікацією (Додатком №1), а отже учасником не підтверджені кваліфікаційні критерії та не виконані вимоги, встановлені Замовником у частинах 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації.

Згідно пункту 5.2.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник мав надати “Позитивний відгук від замовника, з яким був укладений аналогічний до предмету закупівлі договір. Відгук має містити інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.”
ТОВ “ТВ-Серрус” у складі своєї пропозиції було надано Лист-відгук №403 від 15.03.2021р. (файл “лист відгук_2”) та Лист-відгук №01-11/463 від 15.03.2021р. (файл “Лист відгук_1”). Проте вказані відгуки містять лише дані про те, що послуги надані якісно та своєчасно, але не містить жодної інформації про те виконані чи ні учасником всі свої обов'язки за договором, як того вимагав Замовник (очищення контейнерів, складання та надання актів наданих послуг, надання та заміна контейнерів, підтримання їх у належному та справному стані, надання своєчасних повідомлень замовнику та інші обов'язки ТОВ “ТВ-Серрус” за наданими договорами).
Враховуючи вищенаведене, ТОВ “ТВ-Серрус” не виконало вимоги, передбачені п.5.2.2 ч.5 роз. ІІІ Тендерної документації Замовника, та відповідно не підтвердило кваліфікаційний критерій, встановлений п.3 ч.2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, оскільки обидва позитивні відгуки, надані ТОВ “ТВ-Серрус”, не містять обовязкову інформації, яку вимагав Замовник.

Відповідно до пункту В частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника визначені вимоги щодо оформлення документів учасниками закупівлі, зокрема, “Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити розбірливі кольорові зображення, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі її використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).”.
Детальне вивчення документів тендерної пропозиції ТОВ “ТВ-Серрус” свідчить про те, що шість документів, складені безпосередньо учасником закупівлі, не містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням її прізвища, ініціалів та посади), а також не містять відбиток печатки на кожній сторінці таких документів, як того вимагає Замовник, а саме:
Технічна специфікація б/н від 18.03.2021р. (файл “технічна специфікація”);
Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови відповідно до ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” б/н від 18.03.2021р. (файл “лист-гарантія про відсутність підстав для відмови відповідно за ст.17 Закону”);
Довідка-характеристика про наявність матеріально-технічної бази та технологій б/н від 18.03.2021р. (файл “довідка характеристика про наявність матеріально-технічної бази та технологій”);
Довідка про підприємство б/н від 18.03.2021р. (файл “довідка про підприємство”);
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н від 18.03.2021р. (файл “довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід”);
Довідка про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/н від 18.03.2021р. (файл “довідка про відповідність пропозиції технічним_якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі...”).
Таким чином, вищенаведені шість документів надані ТОВ “ТВ-Серрус” з порушенням інструкцій Замовника щодо складання документів пропозиції, оскільки не містять підпис, прізвище, ініціали та посаду особи, яка ії підписала, та не містять відбиток печатки учасника на кожній сторінці таких документів, а отже не відповідають вимогам Тендерної документації.

Відповідно до частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ “ТВ-Серрус” не відповідає умовам Тендерної документації Замовника, а сам учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Керуючись ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі” та частиною 3 розділу 5 Тендерної документації пропозиція ТОВ “ТВ-Серрус” повинна була бути відхилена Національним університетом «Одеська юридична академія». Натомість Замовник, незважаючи на грубі порушення ТОВ “ТВ-Серрус”, Протоколом б/н від 26.03.2021р. визнав такого учасника переможцем закупівлі.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог ст.ст. 5, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення, викладене у Протоколі засідання тендерного комітету б/н від 26.03.2021р., яким ТОВ “ТВ-Серрус” визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (інші комунальні послуги: послуги з поводження з побутовими відходами)» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям) та рішення про намір укласти з ним договір.
2. Провести повторну кваліфікацію учасників закупівлі.
У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг з вивезення твердих побутових відходів. Крім того, нашим підприємством буде розміщений негативний відгук про роботу Замовника на сайті https://dozorro.org/news, а також оприлюднено у інших засобах масової інформації антиконкуренті, дискримінаційні та незаконні дії Національного університету «Одеська юридична академія» під час проведення державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2021 15:24
03.03.2021 року у електронній системі «ProZorro» Національним університетом «Одеська юридична академія» опубліковано оголошення про закупівлю за предметом: «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (інші комунальні послуги: послуги з поводження з побутовими відходами)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям») шляхом проведення процедури відкритих торгів (ID 1af545a25fef444eae6703bdb88393c4, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-03-003245-a).
22.03.2021 року відбувся аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ТВ-Серрус".
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції – учасника ТОВ "ТВ-Серрус", Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "ТВ-Серрус" відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Рішенням тендерного комітету Національного університету «Одеська юридична академія» №б/н від 26.03.2021 року переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (інші комунальні послуги: послуги з поводження з побутовими відходами)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям») визнано учасника торгів – ТОВ "ТВ-Серрус". Того ж дня Національним університетом «Одеська юридична академія», як замовником процедури закупівлі, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі.
По суті вимоги учасника ПП "ГРАД-СЕРВІС" пояснюємо наступне.
По-перше, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТВ-Серрус" міститься документ «Технічна специфікація», який погоджений та підписаний уповноваженою особою учасника. Зміст документу є ідентичним запропонованій Замовником технічній специфікації. Очевидно, підписання технічної специфікації, запропонованої Замовником у складі тендерної документації і розуміється як погодження зі сторони учасника, а відсутність словосполучення «лист-згода» на даному документі не може бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу, що Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 затверджено перелік формальних помилок.
Відповідно до ч. 3 Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, ч.1 Розділу ІІІ тендерна пропозиція не може бути відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, а саме: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
По-друге, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТВ-Серрус" надає два повністю виконанні аналогічні до предмету закупівлі договори, що підтверджується копіями аналогічних договорів, актами надання послуг та позитивними відгуками від замовників. Позитивні відгуки від замовників підтверджують повне та якісне виконання договорів, замовники рекомендують ТОВ "ТВ-Серрус" як надійного партнера. Очевидно, зазначені відгуки, таким чином, підтверджують виконання учасником своїх зобов’язань згідно договорів.
По-третє, тендерною документацією встановлено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити розбірливі кольорові зображення, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі її використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Усі довідки ТОВ "ТВ-Серрус", щодо правильності оформлення яких у ПП "ГРАД-СЕРВІС" виникають сумніви, складені безпосередньо учасником, тобто є оригіналами документів, а тому оформлення зазначених документів повністю відповідає вимогам тендерної документації.
При цьому, наголошуємо, що відповідно до ч. 4 Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, ч.1 Розділу ІІІ тендерна пропозиція не може бути відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, а саме: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ТВ-Серрус" повністю відповідає вимогам тендерної документації. Рішення тендерного комітету Національного університету «Одеська юридична академія» є законним та ґрунтується на принципах публічних закупівель, встановлених ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

30 березня 2021 17:16
Вымога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТВ-Серрус" 642 402,00
UAH з ПДВ
502 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ГРАД-СЕРВІС" 692 928,00
UAH з ПДВ
502 372,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 квітня 2021 17:39
Електронний підпис
02 квітня 2021 16:58
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:20
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:14
Dovidka _21070439080770792576.pdf
18 березня 2021 17:14
Електронний підпис
18 березня 2021 17:11
Електронний підпис
18 березня 2021 17:10
тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 17:10
технічна специфікація.pdf
18 березня 2021 17:10
Статут ТОВ ТВ-СЕРРУС.pdf
18 березня 2021 17:10
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
18 березня 2021 17:10
лист відгук _2.pdf
18 березня 2021 17:10
Лист відгук _1.pdf
18 березня 2021 17:10
договір оренди бази.pdf
18 березня 2021 17:10
аналогічний договір _2.pdf
18 березня 2021 17:10
аналогічний договір _1.pdf
04 березня 2021 11:07
Електронний підпис

Публічні документи

19 березня 2021 16:10
Електронний підпис
19 березня 2021 15:44
Тендерна пропозиція ч.2.rar
19 березня 2021 15:44
Тендерна пропозиція ч.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВ-Серрус"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ГРАД-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВ-Серрус"
#20950844
Переможець 502 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВ-Серрус"
#20950844
502 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 16:25
Додаткова угода № 3 від 04.02.2022 року.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:59
Додаткова угода № 2 від 29.12.2021 року.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:57
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 17:01
Додаткова угода № 1 від 26.04.2021.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 17:18
Договір № 131 від 09.04.2021 року.pdf укладений
09 квітня 2021 17:16
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 16:50
Договір № 131 від 09.04.2021 року.pdf укладений
09 квітня 2021 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 501 809,40
UAH (в тому числі ПДВ 83 634,90 UAH)