Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт" |
Код ЄДРПОУ: | 34754617 |
Вебсайт: | http://www.gorlift.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярослава Мудрого, буд. 30, м. Харків |
Контактна особа: |
Лавошник Діана Сергіївна +380955967762 LAVOSHNIKDI@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 20:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:50 |
Очікувана вартість: | 1 422 157,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання акту наданих послуг Замовником. Замовник залишає за собою право відстрочки платежу за Договором на строк з моменту поставки товару до 31.12.2021 року (включно). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 20:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 20:23 |
ТД від 03.03.2021.doc | |
03 березня 2021 20:23 |
Оголошення.docx | |
03 березня 2021 20:23 |
Додаток 3 до ТД від 03.03.2021.docx | |
03 березня 2021 20:23 |
Додаток 4 до ТД від 03.03.2021.docx | |
03 березня 2021 20:23 |
Додаток 2 до ТД від 03.03.2021.docx | |
03 березня 2021 20:23 |
Додаток 1, 1,1 до ТД від 03.03.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовником - КОМУНАЛЬНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ХАРКІВГОРЛІФТ» визначено наступне:
«1.4. Сканована копія документу, що підтверджує наявність у кількості не менше двох вольєрів для утримання службових собак на об’єктах охорони Замовника;
На виконання вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність»:
- копії документів про зарахування на баланс у кількості не менше двох службових собак, а саме – копії акту (ів) приймання-передачі основних засобів.».
…
- копію документа виданого державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (копія квитанція про щеплення собаки проти сказу та відповідні відмітки у ветеринарному паспорті на службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання договору);
…
- реєстраційне свідоцтво службового собаки видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;».
Проте спеціальним Законом «Про охоронну діяльність», що регулює провадження охоронної діяльності, зокрема статтею 17, передбачено лише вимоги до кваліфікації службової собаки (пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування) та стану здоров’я (ветеринарний паспорт).
Наявність вказаних вимог у тендерній документації незаконно, штучно та суттєво обмежує коло учасників тендеру, а відтак вимагаємо виключити з тендерної документаціїї вказані перелічені вимоги.
Також вимагаємо у цьому ж 5 розділі тендерної документації привести до Закону України «Про охоронну діяльність» вимогу Замовника щодо «копії диплому(ів), підтверджуючого(чих), що службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній/ або захисній службі в державних організаціях/ або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій та придатні для надання послуг, що є предметом закупівлі», зокрема виключити слова «в державних організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій та придатні для надання послуг, що є предметом закупівлі».
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне:
Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Відповідно до п. 31-32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Додатково, слід сповістити Вас, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак та залучення інструктора.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.
З повагою, тендерний комітет КСП «Харківгорліфт».»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000057 ● 739318f3a65a48d2be47d04eef05371a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:25 |
НАКАЗ
19.04.2021 171
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 №_171
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
4 UA-2021-03-03-003134-b 03.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним спеціалізованим підприємством «Харківгорліфт» (надалі – Замовник, КСП «Харківгорліфт») ретельно вивчено висновок від 29.04.2021 Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) за результатами чого надає свої аргументовані заперечення до вказаного висновку. Відповідно до п. З ч. 2 ст. 21 Закону замовник зазначає кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Дана вимога Закону не містить конкретної вимоги щодо зазначення конкретної адреси, враховуючи той факт, що оголошення про проведення відкритих торгів містить «Україна, Відповідно до документації» та відповідно до п.п. 12.1.2. Додаток № 2 «Дилсокація об’єктів», проекту договору зазначено, що місце поставки (передачі) товару, даний додаток є невід’ємною частиною договору. Крім того, в форму повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично підтягується інформація з оголошення про проведення відкритих торгів. Технічний потенціал авторизованого майданчика не передбачає достатньої кількості полів для заповнення адрес, згідно дислокації об’єктів. Слід зазначити, що відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації (далі - ТД) зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тобто, Закон передбачає наявність в тендерній документації формальних несуттєвих помилок, котрі зазначені в п.п. 2.1 п. 2 розділі V ТД, що в свою чергу відповідає вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону. В даному пункті та статті 22 Закону відсутня вимога щодо конкретних вимог та певного переліку формальних несуттєвих помилок. Закон України «Про електронні довірчі послуги» (далі - Закон № 2155) вимагає від суб’єктів господарювання використовувати лише кваліфіковані електронні довірчі послуги при здійсненні електронної взаємодії, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис (ч.2. ст. 17). Такі послуги повинні надаватися кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, унесених до Довірчого списку, який Центральний засвідчувальний орган публікує на своєму офіційному веб-сайті (czo.gov.ua/tmstedlist). Виходячи з протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника - переможця, сертифікат виданий акредитованим центром сертифікації ключів АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна». Отже, учасник - переможець отримав свій ключ на підставі договору про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг та уклав договір з кваліфікованим постачальником електронних довірчих послуг, що свідчить про виконання обов’язку щодо використання при підписанні електронних документів кваліфікованих електронних довірчих послуг. Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31.12.2021 року забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Виходячи з протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника - переможця, тип підпису «удосконалений», сертифікат - «кваліфікований», отже, даний електронний підпис є удосконаленим електронним підписом, який базується на кваліфікованому сертифікаті. Таким чином, він може використовуватися для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, а відтак, даний електронний підпис може бути використаний для підписання тендерної пропозиції. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису-зберігання на захищеному носії-токені чи у хмарі. Звертаємо вашу увагу на те, що тендерною документацією не встановлювалися конкретні вимоги до типу носія особистого ключа або будь-які інші додаткові вимоги до кваліфікованого електронного підпису. Відтак, обов’язкове накладання на пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника, що підписала тендерну пропозицію, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» відбувається за загальним правилом встановленим законодавством. На разі Постанова КМУ від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечує можливість використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених цією постановою. Таким чином, керуючись спеціально-дозвільним типом правового регулювання, що ґрунтується на загальній забороні «заборонено все, окрім прямо дозволеного законом або іншим джерелом права», у межах якого закон або інше джерело права встановлює конкретні дозволи, удосконалений електронний підпис, який базуються на кваліфікованому сертифікаті може бути накладений на тендерну пропозицію замість кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до умов тендерної Документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Учасник надав всі документи, які підтверджують відповідність Пропозиції вимогам Замовника встановлених у Документації. Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вищевказаним умовам. Також, наголошуємо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.
2021-05-11 20:10:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІНЕКС" |
1 287 995,39
UAH з ПДВ
|
1 287 995,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА "ПРАЙМ" |
1 409 980,01
UAH з ПДВ
|
1 409 980,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" |
1 415 000,00
UAH з ПДВ
|
1 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІНЕКС" #32134472 |
Відхилено |
1 287 995,39
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 20:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 18:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА "ПРАЙМ" #41099418 |
Переможець |
1 409 980,01
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 20:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2022 11:22
|
Протокол УО 46.PDF | укладений |
14 жовтня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 18:27
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 18:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 14:32
|
Додаткова угода № 1 до договору №97 від 05.04.2021 (1).pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 14:10
|
Договір №97 від 05.04.2021.pdf | укладений |
07 квітня 2021 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини п'ятої ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 11.1, 11.3 Договору № 97 від 05 квітня 2021 р. Додаткова угода № 1 від 05.04.2021 р. Сума договору після внесення змін складає 1 384 976,65 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |