Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ВУВКГ |
Код ЄДРПОУ: | 24388032 |
Вебсайт: | http://voda.pl.ua |
Місцезнаходження: | 39803, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27 |
Контактна особа: |
Секретар ТК (Пономаренко М.П.) 0675036089 TENDER@VODA.PL.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 15:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 250 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
03 березня 2021 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000067 ● 0e312959edb148738d8e8aa6982fdd0f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2021
№ 368
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2021-03-03-002420-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-14 17:21:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-03-002420-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, чи установлювались Комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «Торгівельний дім «Євротрубпласт», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «Торгівельний дім «Євротрубпласт» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (уповноваженої особи) що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-17 15:27:34
Щодо надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 14.06.2021 року № UA-M-2021-06-11-000067
На Ваш запит на пояснення від 14.06.2021 року, наданий в межах проведення моніторингу UA-M-2021-06-11-000067 щодо виявлених ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні Комунальним підприємством "Виробниче управління водопровідно - каналізаційного господарства” Горішньоплавнівської міської ради” Кременчуцького району Полтавської області" (надалі — КП ВУВКГ, Замовник) закупівлі товару ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» (в електронній системі закупівель Prozorro: UA-2021-03-03-002420-b), з метою дотримання вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі -Закон), повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Частиною 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Пунктом 1 частини 2 цієї ж статті визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником було оголошено тендери за процедурою відкритих торгів на закупівлю товару «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» згідно ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), які автоматично двічі відмінено електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості Учасників (подання для участі в відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій), а саме:
- Перше повідомлення про відміну процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-01-27-005821-c. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 12.02.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
- Друге повідомлення про відміну процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-02-12-000828-b. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 01.03.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Таким чином, на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, Замовник мав повне право провести дану переговорну процедуру закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro: UA-2021-03-03-002420-b.
На підтвердження того, що предмет переговорної процедури закупівлі UA-2021-03-03-002420-b, його технічні та якісні характеристики, а також інші вимоги до Учасника цієї переговорної процедури не відрізняються від тих вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації відкритих торгів UA-2021-01-27-005821-c, UA-2021-02-12-000828-b, які не відбулись, повідомляємо наступне.
На засіданні тендерного комітету КП ВУВКГ, що відбулось 01.03.2021 року згідно протоколу № 41, копія якого додається, Замовником було вирішено:
- визначити предмет закупівлі товару «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» згідно ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби;
- здійснити закупівлю товару за переговорною процедурою закупівлі;
- скласти та затвердити зміни до річного плану закупівель на 2021 рік та оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель;
- затвердити вимоги до учасника відповідно до тих, що були визначені у тендерній документації;
- визначити ТОВ "ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" учасником переговорної процедури закупівлі щодо узгодження умов закупівлі товару «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» згідно ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби);
- направити учаснику, ТОВ "ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ", запрошення до участі в переговорній процедурі щодо закупівлі товару «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» згідно ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
На виконання прийнятих тендерним комітетом у протоколі №41 від 01.03.2021 року рішень, для участі у переговорній процедурі закупівлі товару ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» (в електронній системі закупівель Prozorro - UA-2021-03-03-002420-b), Замовником було направлено на адресу Учасника ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» лист-запрошення вих.№287/06 від 01.03.2021р ., з додатком до нього “Зміст тендерної пропозиції” (копія — додається).
У відповідності до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, Замовник даним запрошенням визначив вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до тих вимог, що були визначені у тендерній документації відкритих торгів, які не відбулись за оголошеннями: UA-2021-01-27-005821-c, UA-2021-02-12-000828-b та інші вимоги перелік яких зазначений у додатку до цього запрошення “Зміст тендерної пропозиції”.
З врахуванням викладеного зазначаємо, що проведення переговорної процедури закупівлі товару ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» (в електронній системі закупівель Prozorro — UA-2021-03-03-002420-b), провадилось Замовником з дотриманням норм чинного законодавства України, що регулює сферу публічних закупівель, в т.ч. і в частині встановлення вимог до учасника ТОВ «Торгівельний дім «Євротрубпласт», зокрема, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, відповідної технічної специфікації, кваліфікаційні критерії, тощо.
Крім того, необхідно зазначити, що на підприємстві Замовника було створено робочу групу для розгляду документації наданої Учасником в пропозиції на підтвердження його відповідності вимогам Замовника щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, що підтверджується Наказом директора КП ВУВКГ № 114 від 01.03.2021 року “Про створення робочої групи”, копія якого додається.
“02” березня 2021 року, згідно протоколу засідання робочої групи щодо виконання наказу директора КП ВУВКГ № 114 від 01 березня 2021 року, за результатами розгляду членами цієї групи документації наданої учасником ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» на підтвердження відповідності своєї пропозиції необхідним технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі, умовам технічної специфікації, у робочої групи до цієї документації - відсутні зауваження. (Копія протоколу засідання робочої групи — додається).
Згідно з ч. 3 ст. 40 Закону, Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою дотримання положень визначених ч. 3 ст. 40 Закону, Замовником в запрошенні до участі у зазначеній вище переговорній процедурі закупівлі, яке направлено ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» листом вих.№287/06 від 01.03.2021 року, крім іншого були встановлені вимоги до Учасника про надання підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону.
На виконання визначених Замовником вимог, Учасник даної переговорної процедури закупівлі (ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ») для підтвердження своєї відповідності надав Замовнику всі необхідні документи в повному обсязі. (Копії документів наданих Учасником — додаються).
Також, під час проведення Замовником переговорів, що відбулись 03.03.2021 року о 11 год. 00 хв., за участі уповноваженого представника Учасника, в особі директора ТОВ "ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" Стрільця І.А., сторони дійшли згоди щодо цінової пропозиції, умов постачання, строків поставки товару «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» згідно ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби для потреб КП ВУВКГ, що підтверджується Протоколом № 45 від 03.03.2021р., копія якого додається, а саме визначили наступне:
- строк поставки: з дня підписання Договору до 31 грудня 2021 року, згідно потреби Замовника.
- цінова пропозиція: 3 826 063,39 грн. (три мільйони вісімсот двадцять шість тисяч шістдесят три гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 637 677,23 грн. (шістсот тридцять сім тисяч шістсот сімдесят сім гривень 23 копійки).
За результатами проведених переговорів (протокол № 46 від 03.03.2021р., копія якого додається), Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з Учасником переговорів ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» за ціновою пропозицією 3 826 063,39 грн. (три мільйони вісімсот двадцять шість тисяч шістдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ та як наслідок оприлюднити через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з відповідним Учасником договір про закупівлю (копія повідомлення -додається).
19 березня 2021 року за результатами даної проведеної переговорної процедури закупівлі товару «Труби, фланці, фланцеві адаптери, заглушки, муфти, хомути, відвід» згідно ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби) між сторонами було укладено відповідний договір.
Отже, враховуючи вищевикладене, з метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 14.06.2021 року наданого Управлінням північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області в межах проведення моніторингу №UA-M-2021-06-11-000067, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торгівельний дім "Євротрубпласт" #33090871 |
Переможець |
3 826 063,39
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 10:44
|
Євротрубпласт ТД ТОВ дог № 206 від 19.03.21р. Труби.pdf | укладений |
19 березня 2021 10:43
|