Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | https://zet.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 |
Контактна особа: |
Симоненко Олеся Вікторівна +380500100515 czdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2021 14:36 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 4 431 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 14:32 |
оголошення.doc | |
03 березня 2021 14:32 |
проєкт договору.docx | |
03 березня 2021 14:32 |
тех хар-ки.docx | |
03 березня 2021 14:32 |
ТД диз паливо.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-17-000018 ● 8291e1e78edc4754be34be969f1590b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.06.2021 № 261
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.06.2021 № 261
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-03-001935-b 03.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-24 08:50:37
Пояснення з власної ініціативи
У відповідності до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, в редакції, що діяла до 19.04.2020) підприємство «Запоріжелектротранс» (далі – підприємство, Замовник) на підставі службової записки служби - ініціатора закупівлі запланувало у річному плані додаткову закупівлю дизельного палива очікуваною вартістю 4 431 280,00 грн.
03.03.2021 тендерним комітетом прийняте рішення та у електронній системі закупівель ProZorro оголошена закупівля за предметом: «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)», обсяг закупівлі – 164 000 л.
До участі у процедурі закупівлі подали тендерні пропозиції 2 учасника:
1. ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ»;
2. ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».
За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція учасника ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ».
29.03.2021 члени тендерного комітету розглянули пропозицію даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації та прийняли рішення про визначення ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» переможцем процедури закупівлі за предметом: «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)» та намір укласти договір (протокол ТК № 138).
16.04.2021 між Замовником та ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» укладеного договір поставки дизельного палива № 184 та процедура закупівлі у електронній системі ProZorro завершена.
Станом на 23.06.2021 Замовник не отримував дизельне паливо за договором № 184 від 16.04.2021.
Таким чином вважаємо, що в діях підприємства «Запоріжелектротранс» відсутні будь-які порушення норм чинного законодавства України, зокрема, в сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами проведеного моніторингу закупівлі: «Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)» (UA-2021-03-03-001935-b) повідомляємо наступне. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації не установив до переможця торгів вимогу щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. Також встановлено, що пункт 2 розділу 5 тендерної документації містить пункт 13 зі змістом «Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», який відсутній в переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. Так, згідно вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу до переможця щодо надання підтвердження відсутності підстави для відхилення передбаченої п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме переможець процедури закупівлі в електронній системі закупівель підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі. Встановлюючи таку вимогу до переможця торгів, щодо способу документального підтвердження відсутності підстави для відхилення передбаченої п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону Замовник керувався ч. 3 ст. 17 Закону у якій зазначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною цієї статті, визначається замовником. При цьому, законодавець у Законі України «Про публічні закупівлі» не надав чіткого тлумачення поняття «документальне підтвердження» та які саме документи може вимагати Замовник від переможця в якості документального підтвердження, зокрема, підстави для відхилення передбаченої п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону. Із Закону також не вбачається, що довідка складена учасником у довільній формі, яка містить інформацію про відсутність підстави для відхилення передбаченої п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону та в тому числі містить підпис та печатку учасника не може вважатись документальним підтвердженням. Разом з тим, звернувшись до теорії права та проаналізувавши визначення поняття «документ», можна зробити висновок, що довідка складена учасником у довільній формі та підписана уповноваженою посадовою особою учасника – є документом, а отже надання відповідної довідки учасником можна вважати документальним підтвердженням відсутності підстави для відхилення передбаченої п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону. При цьому, ознайомившись з висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Луганській області, підприємство «Запоріжелектротранс» зобов’язується врахувати позицію Держаудитслужби, щодо даного питання та застосовувати в подальшому при проведенні закупівель. Щодо зазначення у пункті 2 розділу 5 тендерної документації підпункту 13 зі змістом «Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», який відсутній в переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 повідомляємо наступне. Враховуючи, що за текстом наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 не вказано, що перелік формальних помилок викладений у даному наказі є вичерпний, Замовником прийнято рішення передбачити умовами тендерної документації такий вид формальної помилки як «Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Такий приклад формальної помилки передбачений Замовником у тендерній документації з огляду на те, що на практиці не рідкими є такі випадки коли учасник в певному документі наданому у складі своєї тендерної пропозиції зазначає неповний перелік інформації, яка вимагалась Замовником, однак така інформація може бути відображена в іншому (-их) документі (-ах) наданих учасником. Отже, з метою попередження прецедентів при кваліфікації пропозиції учасника та з метою збереження найбільш економічно вигідної пропозиції під час кваліфікації та забезпечення принципів закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, Замовником і було передбачено серед прикладів формальних (несуттєвих) помилок вищезазначений. Разом з тим, враховуючи позицію Держаудитслужби в подальшому при викладенні у тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок зобов’язуємось керуватись виключно Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Додатково повідомляємо, що зобов’язуємось в подальшому не допускати будь-яких порушень при проведенні закупівель.
2021-07-06 13:29:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
4 408 320,00
UAH з ПДВ
|
4 408 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
4 430 180,00
UAH з ПДВ
|
4 430 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Переможець |
4 408 320,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:10
|
звіт про виконання договору 184.jpg | укладений |
13 січня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 13:50
|
доп угода 3 до дог 184.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 08:43
|
доп 2 до дог 184.jpg | зміни до договору |
03 грудня 2021 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 13:56
|
доп угода 1.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 10:38
|
Догоівр 184.pdf | укладений |
16 квітня 2021 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |