Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення спортивного залу с. Поліське за адресою: вул. Жмаченка, 50 с. Поліське, Коростенського району, Житомирської області».
Очікувана вартість
648 711,80 UAH
UA-2021-03-03-000762-c 7ae2dee1dcbd4af99c07b109f5278370
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мошківська

+380962789022 marina5959@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Вебсайт: https://ushomyrska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Марина Мошківська
+380962789022
marina5959@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 648 711,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 487,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення спортивного залу с. Поліське за адресою: вул. Жмаченка, 50 с. Поліське, Коростенського району, Житомирської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 09:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 09:08
Документацiя.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_5.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_4.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_3.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_2.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_1.doc
03 березня 2021 09:08
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
03 березня 2021 09:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 09:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 09:08
Документацiя.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_5.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_4.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_3.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_2.doc
03 березня 2021 09:08
Додаток_1.doc
03 березня 2021 09:08
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кааліфікаційні критерії
Дата подання: 09 березня 2021 18:02
Дата відповіді: 10 березня 2021 11:05
Відповідно ч.4 ст. 5 Закону України «Про пкблічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому просимо надати інформацію з проектно-кошторисної документації, а саме розрахунок категорії класу наслідків обєкта та сканкопію розрахунку трудовитрат, яка б могла обгрунтувати вказані Вами кваліфікаційні критерії, та підтвердження необхідності вказаної кількості інженерно-технічних працівників та працівників відповідних спеціальностей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання щодо кваліфікаційних критеріїв від «09» березня 2021 року повідомляємо наступне.
Надаємо інформацію щодо розрахунку категорії класу наслідків об’єкта – СС1.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.

Усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 10 березня 2021 11:53
Оскільки обєкт будівництва має клас наслідків СС1, то згідно чинного законодавства є достатнім наявність одного інженерно-технічного працівника, виконроба. Наявність в штаті інженера-проектувальника з сертифікатом кошторисника є прямою дискримінаційною умовою, оскільки робота інженерів-проектувальників полягає в розробці проектів в проектних організаціях. Оскільки робочий проект вже розроблено, і він пройшов державну ексрентизу кошторисної частини та зважаючи, що право вносити будь-які зміни в проект може лише автор проекта, то наявність в штаті інженера проектувальника є безпідставно включеною вимогою. Окрім працівників, що працюють в штаті та за сумісництвом роботодавець, згідно чинного законодавства, може залучати для виконання робіт, надання послуг, працівників необхідних спеціальностей за тимчасовими трудовими договорами, договорами цивільно-правового характеру та договорами підряду, несучи відповідальність за всіх цих працівників. Враховуючи вищевикладене замовник має усунути виявлені та вказані дискримінаційні умови шляхом внесення змін в кваліфікаційні критерії для недопущення недобросовісної конкуренції та перевитрати бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-03-000762-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 10 березня 2021 00:37
Порушення принципу конкурентності
Встановлюється необхідність наступних працівників інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій (не менше 5-ти за штатним розписом) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі (обов`язкова наявність в штаті виконроба та муляра або штукатура з проходженням навчання з питань охорони праці при роботі на висоті)

Примітка: Працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою

квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництво чи суміщенням посад) завірена його печаткою та підписом та надати копії посвідчень з охорони праці директора та виконавця робі.


Дані вимоги є відверто дискримінаційними і порушують принцип конкурентності при здійсненні даної закупівлі. Так, вказана кількість інженерно-технічних працівників не є необхідною виходячи з робіт, передбачених замовником . Не має жодної необхідності мати в штаті інженера-проектувальника, послуги якого можуть бути залучені на умовах трудового найму. Але найбільш очевидною дискримінаційною умовою є те, що замовник передбачає можливість залучення до робіт виключно працівників, які працюють на умовах трудового договору і знаходяться у трудових відносинах з потенційним учасником закупівлі. Таким чином грубо порушуються права і не допускаються до участі у закупівлі суб єктів, які здійснюють свою діяльність як фізична особа-підприємець на 2 групі оподаткування, тобто без можливості найму працівників. При цьому вони можуть залучати до робіт працівників відповідних професій і кваліфікації на шляхом укладання цивільно-правових договорів. При цьому до робіт буде залучено необідна кількість працівників, які будуть здатні якісно, вчасно і в повному обсязі виконати передбачені предметом роботи. А їх наявність в штаті чи виконання робіт на умовах трудового найму ніяким чином не корелює і не може вплинути в бік погіршення чи покращення якості виконуваних робіт. Очевидно, що такі вимоги є відверто дискримінаційними, адже роблять неможливою участь цілого ряду потенційних учасників і навпаки, такі необгрунтовано
завищені відносно робіт, що передбачені, вимоги до наявності працівників передбачають можливість участі дуже вузького кола, що вказує на відверту дискримінацію, а відтак вимагаємо внести зміни до тендерної документації і вилучити зазначені вище вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 11:06
Розглянувши вимогу від «10» березня 2021 року № UA-2021-03-03-000762-c.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.

Номер вимоги: UA-2021-03-03-000762-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 10 березня 2021 01:29
Порушення принципу конкурентності
Встановлюється необхідність наступних працівників інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій (не менше 5-ти за штатним розписом) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі (обов`язкова наявність в штаті виконроба та муляра або штукатура з проходженням навчання з питань охорони праці при роботі на висоті) Примітка: Працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництво чи суміщенням посад) завірена його печаткою та підписом та надати копії посвідчень з охорони праці директора та виконавця робі. Дані вимоги є відверто дискримінаційними і порушують принцип конкурентності при здійсненні даної закупівлі. Так, вказана кількість інженерно-технічних працівників не є необхідною виходячи з робіт, передбачених замовником . Не має жодної необхідності мати в штаті інженера-проектувальника, послуги якого можуть бути залучені на умовах трудового найму. Але найбільш очевидною дискримінаційною умовою є те, що замовник передбачає можливість залучення до робіт виключно працівників, які працюють на умовах трудового договору і знаходяться у трудових відносинах з потенційним учасником закупівлі. Таким чином грубо порушуються права і не допускаються до участі у закупівлі суб єктів, які здійснюють свою діяльність як фізична особа-підприємець на 2 групі оподаткування, тобто без можливості найму працівників. При цьому вони можуть залучати до робіт працівників відповідних професій і кваліфікації на шляхом укладання цивільно-правових договорів. При цьому до робіт буде залучено необідна кількість працівників, які будуть здатні якісно, вчасно і в повному обсязі виконати передбачені предметом роботи. А їх наявність в штаті чи виконання робіт на умовах трудового найму ніяким чином не корелює і не може вплинути в бік погіршення чи покращення якості виконуваних робіт. Очевидно, що такі вимоги є відверто дискримінаційними, адже роблять неможливою участь цілого ряду потенційних учасників і навпаки, такі необгрунтовано завищені відносно робіт, що передбачені, вимоги до наявності працівників передбачають можливість участі дуже вузького кола, що вказує на відверту дискримінацію, а відтак вимагаємо внести зміни до тендерної документації і вилучити зазначені вище вимоги. Повністю з цим згодні, проглядається змова по цьому тендеру що суперечить чиному законодавству. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації і вилучити зазначені вище вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 11:07
Розглянувши вимогу від «10» березня 2021 року № UA-2021-03-03-000762-c.b2 повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Для розрахунку мінімально необхідної кількості працівників, замовник керувався рекомендаціями ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ Б.А.3.1-22-2013 «Визначення тривалості будівництва об`єктів».
Щодо надання розрахунків, повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати додаткові документи потенційним учасникам, тому у разі необхідності потенційні учасники можуть ознайомитися з додатковими документами за юридичною адресою Замовника.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД" 560 000,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2021 11:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД"
#42825692
Переможець 560 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 14:37

Документи

15 березня 2021 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД"
#42825692
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 16:24
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 10:04
19 від 19.03.2021 приміщ.спорт.залу.pdf укладений
19 березня 2021 10:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 квітня 2021 10:39
215 979,00 UAH UA868201720344281019100022324
Ушомирська с/р
UA743117440000026001055835090
ТОВ "ФРIДОМБУД"
Оплачений
19 травня 2021 12:18
152 304,00 UAH UA868201720344281019100022324
Ушомирська с/р
UA743117440000026001055835090
ТОВ "ФРIДОМБУД"
Оплачений
29 червня 2021 10:14
191 717,00 UAH UA868201720344281019100022324
Ушомирська с/р
UA743117440000026001055835090
ТОВ "ФРIДОМБУД"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 560 000,00
UAH