Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 365 000,00 UAH
UA-2021-03-02-012071-b dbdab5098ee74bdab5118391a1153a6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 березня 2021 15:34
Очікувана вартість: 3 365 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади у м. Дніпрі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 березня 2021 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 17:40
Тендерна документація.doc
02 березня 2021 17:40
Долаток 6 - Дислокація дошкільних навчальних закладів.docx
02 березня 2021 17:40
Додаток 4.18 - Дефектний акт ДНЗ № 368.rtf
02 березня 2021 17:40
Додаток 4.17 - Дефектний акт ДНЗ № 343.rtf
02 березня 2021 17:40
Додаток 4.16 - Дефектний акт ДНЗ № 282.rtf
02 березня 2021 17:40
Додаток 4.15 - Дефектний акт ДНЗ № 237.rtf
02 березня 2021 17:40
Додаток 4.14 - Дефектний акт ДНЗ № 233.rtf
02 березня 2021 17:40
Додаток 4.13 - Дефектний акт ДНЗ № 220.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.12 - Дефектний акт ДНЗ № 217.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.11 - Дефектний акт ДНЗ № 214.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.10 - Дефектний акт ДНЗ № 201.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.9 - Дефектний акт ДНЗ № 198.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.8 - Дефектний акт ДНЗ № 157.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.7 - Дефектний акт ДНЗ № 149.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.6 - Дефектний акт ДНЗ № 96.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.5 - Дефектний акт ДНЗ № 92.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.4 - Дефектний акт ДНЗ № 89.xls
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.3 - Дефектний акт ДНЗ № 17.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4.2 - Дефектний акт ДНЗ № 16.rtf
02 березня 2021 17:39
додаток 4.1 - Днфектний акт ДНЗ № 12.rtf
02 березня 2021 17:39
Додаток 4 - Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Конфігурації віконних та дверних конструкцій
Дата подання: 04 березня 2021 16:44
Дата відповіді: 09 березня 2021 16:39
Доброго дня ! Надайте, будь ласка, конфігурації (креслення) по 18 місцям , де будуть надаватися послуги, для можливості об'єктивного прорахунку. Дякую .
Відповідь: доброго дня. Конфігурацію вікон уточнювати під час виїзду на об’єкти і складання актів обмірів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-02-012071-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Код ЄДРПОУ:40547504
Дата подання: 04 березня 2021 16:36
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-03-02-012071-b "Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)" Додаток 3 зазначено: "Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами." Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 14:34
Шановний Учаснику!
Відповідно до Статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIIІ зі змінами (надалі Закон) у терміни визначені Законом (Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону) надаємо роз’яснення на Вашу Вимогу від 04.03.2021, 16:36. ID: UA-2021-03-02-012071-В.В1) щодо дискримінаційних умов тендерної документації та внесення змін до неї.

По-перше:
Відповідно до п. 2 статті 21 Закону:
Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Тож Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради відповідно до чинного законодавства визначено основні параметри закупівлі та враховано всі необхідні вимоги до умов тендерної документації при її складанні:
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт);
- кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг - м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади відповідно до Дислокації Додаток 6 до тендерної документації ; кількість: 18 послуг; детальна інформація щодо кількості, обсягу надання послуг, які є предметом закупівлі визначена в Додатку 3 та 4.1-4.18 до тендерної документації;
- очікувана вартість предмета закупівлі – 3 365 000.00 грн (з ПДВ);
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 01.07.2021 р.
Тож жодних порушень в процесі публікації тендерної документації не вбачається, так як Замовник зазначив всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та об’єми необхідні для надання послуг в Додатках до тендерної документації (Додаток 3, 6 та 4.1-4.18).
По-друге:
Відповідно до п. 3 статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Згідно п.п.1.2. та п.п. 1.7 п.1 Технічні вимоги Додатку 3 включають такі вимоги:
«1.2. Виконати ремонт внутрішніх та зовнішніх укосів.
«1.7. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
Відповідно до цих вимог учасники закупівлі допускаються до огляду об’єкту з метою проведення фізичних обмірів, для визначення фактичного стану вікон та відкосів для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції.
В п.п. 2.3. Розділу І Загальні положення тендерної документації визначено та надано всі необхідні контакти відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками):
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
Уповноважена особа з питань проведення закупівлі –
Гомзякова Наталія Олексіївна
Тел: +38 096 436-20-90
e-mail: gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Уповноважена особа з технічних питань -
Овчинніков Антон Володимирович
тел.: 067 – 70 – 31 - 140
e-mail: ovchynnykov@dnepredu.dp.ua

Наголошуємо, що надання актів про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та мають на меті стати переможцем даної закупівлі, здатного виконати роботи належної якості та в терміни визначені в умовах тендерної документації (до 01.07.2021 р.) з урахуванням всіх нюансів зазначених об’єктів (м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади відповідно до Дислокації Додаток 6 до тендерної документації ; Кількість: 18 послуг).
У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
У разі необхідності, можливо надіслати фахівця з командировочним відрядженням на одну-дві доби, що є цілком достатнім часом для фізичних обмірів уточнення за об’єктами Замовника. Звертаємо увагу, що даний Акт має надавати саме учасник від свого імені в складі своєї пропозиції, а не Замовник. Замовник лише перевіряє достовірність вказаної інформації, наданої учасником у складі своєї пропозиції.
Тож замовник не вбачає жодної дискримінації і не розуміє яким чином наведені умови порушують права та інтереси Скаржника та яким чином обмежується його можливість взяти участь у закупівлі оскільки всі необхідні контактні (ПІБ, телефон, електронна адреса) та адресні дані відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) зазначені у відкритому доступі на електронному майданчику Прозорро. Тож відповідно до вимоги учасника, зміни до тендерної документації Замовник вносити не планує, через відсутність дискримінаційних вимог.
По-третє:
Уважно вивчивши Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відносно визначення вимоги тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду - як дискримінаційна, зазначаємо.
Відповідно до Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз - предметом закупівлі визначено відмінності у процедурах та витребуваних документах:
Назва закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі зовсім не відповідають закупівлі визначеної Замовником:
Послуги з експертного обстеження ліфтів код ДК 021:2015 (CPV) - 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Також зазначено, що Акти необхідно надати для підтвердження наявності працівників замовника, що підпадає під дію статті 16 Закону, та дійсно суперечить принципам статті 5 Закону та частини 4 статті 22 Закону
Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення). Вищевказаний акт необхідний Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку ліфтів, щодо яких необхідно здійснити експертизу до кінця 2020 р.
Відповідно до вищезазначеного Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає і не може бути віднесено до Закупівлі оголошеної Замовником - Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт).

Шановний Учаснику!
Ви висуваєте безпідставні звинувачення Замовника закупівлі в дискримінації, які належним чином з Вашого боку не доведено (скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати умови документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені умови порушують його права та інтереси), оскільки скласти акт може кожен із майбутніх (бажаючих) учасників закупівлі.
Замовник Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради додержується умов статті 5 та частини 4 статті 22 Закону і не висуває жодних дискримінаційних умов до майбутніх учасників закупівлі, а навпаки має на меті дотриматися при проведенні закупівлі максимальної економії, ефективності та пропорційності.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-16-000051 ● e365f5eeda8a48fcb44866dc530ab9f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 Одеса № 469

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.08.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 469

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2021-03-02-012071-b 02.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-19 09:44:50

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-26 16:47:18

Надання пояснення

Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектних актів дошкільних навчальних закладах м. Дніпра та з урахуванням вимог законодавства.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" 3 359 235,74
UAH з ПДВ
3 359 235,74
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 3 365 000,00
UAH з ПДВ
3 365 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2021 20:57
Електронний підпис
25 березня 2021 20:56
4 ст17.pdf.p7s.zip
25 березня 2021 20:56
3 Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip
25 березня 2021 20:56
2 Податкова.rar.p7s.zip
25 березня 2021 20:56
1 Довідка МВС.pdf.p7s.zip
20 березня 2021 07:33
Електронний підпис
19 березня 2021 17:17
Договір оренди авто з ДУ.pdf
17 березня 2021 12:16
Електронний підпис
17 березня 2021 12:12
47 Декларація МТБ.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
45 Додаток 6.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
44 акти обстеження.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
43 тех файли_compressed.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
42 Спеціфікації.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
39 Гарантійний лист.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
35 Довідка Додаток 5.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
33 Згода.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
26 ЦПД сумісники.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
25 ЦПД основне мр.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
17 договор склад 150м2.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
12 Рейтинг.zip.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
12 Лiцензiя.zip.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
12 Гарантия_1477.zip.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
12 Dovirenist 131 dd 24.12.2020.zip.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
5 Паспорт директор.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
4 Статут.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
2 кошторис.pdf.p7s.zip
17 березня 2021 12:12
1Пропозиція.pdf.p7s.zip

Публічні документи

17 березня 2021 17:47
кваліфікація.rar
17 березня 2021 17:47
технічні файли.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова особа) Директор ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не є особою, що була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб’єкт господарювання (учасник) ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (пункт 4 частини першої статті 17 Закону).

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ», НЕ внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, директора Танітрову В.Ю. якe уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, НЕ було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, Танітрову В.Ю., якe уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрито ліквідаційну процедуру

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ”, ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ»

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, так як вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт НЕ дорівнює чи НЕ перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч, яка є учасником процедури закупівлі, не був засуджений за злочин, учинений з корисливих мотивів судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Я суб’єкт господарювання Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч який є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч, який є учасником процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч, який є учасником процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не маю заборгованості зі сплати податків і зборів

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно мене не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не надаю інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не маю антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми але вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
Переможець 3 359 235,74
UAH з ПДВ
22 березня 2021 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 11:47

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 19.03.2021р. 1. Замовник: 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2 ЄДРПОУ 40506248 1.3 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4 Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2 Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) 3 Кількість: 18 послуг. 4 Місце надання послуг: м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади у м. Дніпрі 5 Строк надання послуг: до 01.07.2021 року. 6 Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2021-03-02-012071-b. Дата та час початку Аукціону: 18.03.2021 15:34 Дата та час закінчення Аукціону: 18.03.2021 15:55 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 42785524 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, 52052, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Горького, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 1, квартира 1, тел.: +380680290986. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність автомобілю вантажопідйомністю не менше 1,5 тони. Учасником у складі пропозиції надано договір оренди, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу автомобіля марки ГАЗ 330202 СХТ № 167963 вантажопідйомністю 1,4 тони, що не відповідає вимозі. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити обов’язкову наявність автомобілю вантажопідйомністю не менше 1,5 тони. Учасник має надати всі необхідні документи, які вимагались на підтвердження наявності такого автомобілю, а саме: договір оренди або права власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та оновлену довідку матеріально технічної бази. Також, якщо автомобілем буде управляти інший водій слід додати скан-копію медичної книжки або довідки на водія. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
3 359 235,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 17:50
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:33
договір №28ПТР_21 від 02.04.2021.pdf укладений
02 квітня 2021 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 358 876,22
UAH (в тому числі ПДВ 559 812,70 UAH)