Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 3 365 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIIІ зі змінами (надалі Закон) у терміни визначені Законом (Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону) надаємо роз’яснення на Вашу Вимогу від 04.03.2021, 16:36. ID: UA-2021-03-02-012071-В.В1) щодо дискримінаційних умов тендерної документації та внесення змін до неї.
По-перше:
Відповідно до п. 2 статті 21 Закону:
Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Тож Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради відповідно до чинного законодавства визначено основні параметри закупівлі та враховано всі необхідні вимоги до умов тендерної документації при її складанні:
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт);
- кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг - м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади відповідно до Дислокації Додаток 6 до тендерної документації ; кількість: 18 послуг; детальна інформація щодо кількості, обсягу надання послуг, які є предметом закупівлі визначена в Додатку 3 та 4.1-4.18 до тендерної документації;
- очікувана вартість предмета закупівлі – 3 365 000.00 грн (з ПДВ);
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 01.07.2021 р.
Тож жодних порушень в процесі публікації тендерної документації не вбачається, так як Замовник зазначив всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та об’єми необхідні для надання послуг в Додатках до тендерної документації (Додаток 3, 6 та 4.1-4.18).
По-друге:
Відповідно до п. 3 статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Згідно п.п.1.2. та п.п. 1.7 п.1 Технічні вимоги Додатку 3 включають такі вимоги:
«1.2. Виконати ремонт внутрішніх та зовнішніх укосів.
«1.7. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
Відповідно до цих вимог учасники закупівлі допускаються до огляду об’єкту з метою проведення фізичних обмірів, для визначення фактичного стану вікон та відкосів для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції.
В п.п. 2.3. Розділу І Загальні положення тендерної документації визначено та надано всі необхідні контакти відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками):
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
Уповноважена особа з питань проведення закупівлі –
Гомзякова Наталія Олексіївна
Тел: +38 096 436-20-90
e-mail: gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Уповноважена особа з технічних питань -
Овчинніков Антон Володимирович
тел.: 067 – 70 – 31 - 140
e-mail: ovchynnykov@dnepredu.dp.ua
Наголошуємо, що надання актів про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та мають на меті стати переможцем даної закупівлі, здатного виконати роботи належної якості та в терміни визначені в умовах тендерної документації (до 01.07.2021 р.) з урахуванням всіх нюансів зазначених об’єктів (м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади відповідно до Дислокації Додаток 6 до тендерної документації ; Кількість: 18 послуг).
У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
У разі необхідності, можливо надіслати фахівця з командировочним відрядженням на одну-дві доби, що є цілком достатнім часом для фізичних обмірів уточнення за об’єктами Замовника. Звертаємо увагу, що даний Акт має надавати саме учасник від свого імені в складі своєї пропозиції, а не Замовник. Замовник лише перевіряє достовірність вказаної інформації, наданої учасником у складі своєї пропозиції.
Тож замовник не вбачає жодної дискримінації і не розуміє яким чином наведені умови порушують права та інтереси Скаржника та яким чином обмежується його можливість взяти участь у закупівлі оскільки всі необхідні контактні (ПІБ, телефон, електронна адреса) та адресні дані відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) зазначені у відкритому доступі на електронному майданчику Прозорро. Тож відповідно до вимоги учасника, зміни до тендерної документації Замовник вносити не планує, через відсутність дискримінаційних вимог.
По-третє:
Уважно вивчивши Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відносно визначення вимоги тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду - як дискримінаційна, зазначаємо.
Відповідно до Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз - предметом закупівлі визначено відмінності у процедурах та витребуваних документах:
Назва закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі зовсім не відповідають закупівлі визначеної Замовником:
Послуги з експертного обстеження ліфтів код ДК 021:2015 (CPV) - 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Також зазначено, що Акти необхідно надати для підтвердження наявності працівників замовника, що підпадає під дію статті 16 Закону, та дійсно суперечить принципам статті 5 Закону та частини 4 статті 22 Закону
Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення). Вищевказаний акт необхідний Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку ліфтів, щодо яких необхідно здійснити експертизу до кінця 2020 р.
Відповідно до вищезазначеного Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає і не може бути віднесено до Закупівлі оголошеної Замовником - Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт).
Шановний Учаснику!
Ви висуваєте безпідставні звинувачення Замовника закупівлі в дискримінації, які належним чином з Вашого боку не доведено (скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати умови документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені умови порушують його права та інтереси), оскільки скласти акт може кожен із майбутніх (бажаючих) учасників закупівлі.
Замовник Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради додержується умов статті 5 та частини 4 статті 22 Закону і не висуває жодних дискримінаційних умов до майбутніх учасників закупівлі, а навпаки має на меті дотриматися при проведенні закупівлі максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000051 ● e365f5eeda8a48fcb44866dc530ab9f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 Одеса № 469
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 469
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2021-03-02-012071-b 02.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 09:44:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-26 16:47:18
Надання пояснення
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектних актів дошкільних навчальних закладах м. Дніпра та з урахуванням вимог законодавства.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" |
3 359 235,74
UAH з ПДВ
|
3 359 235,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
3 365 000,00
UAH з ПДВ
|
3 365 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" #42785524 |
Переможець |
3 359 235,74
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 14:33
|
договір №28ПТР_21 від 02.04.2021.pdf | укладений |
02 квітня 2021 14:32
|