Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 17:09 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 14:06 |
Очікувана вартість: | 6 356 637,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 783,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – закупівля робіт: «Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)».
3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську, Івано-Франківської області, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 6 356 637,00 грн. з ПДВ.
5. Строк виконання робіт – 31.07.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18.03.2021 року.
7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1).Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 20 000,00 (двадцять тисяч) грн.
2).Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія.
3).Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу.
4).Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
5).Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
6).Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
7).Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
8).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9).Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
10).Гарантія не може бути відкликана гарантом.
11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
12). Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443.
13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
14).Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону.
15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 17:32 |
Технічні вимоги 02.03.2021 р..doc | |
02 березня 2021 17:32 |
Тендерна документація 02.03.2021 р..doc | |
02 березня 2021 17:32 |
Проєкт Договору 02.03.2021 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. В пункті 1 розділу 3 Тендерної документації міститься інформація : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та наданням: інформації від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, згідно з Додатком № 1 до цієї тендерної документації; Також у пункті 2 Додатку №1 до Тендерної документацією в графі «Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» зазначено, що учасник надає Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). В складі тендерної пропозиції міститься «Інформаційна довідка»№18/73-1/13/18-в від 17.03.2021р яку надав Замовник за Договором №68 від 13.05.2019 року у якості Відгуку про роботи та з інформацією про відсутність додаткової угоди про зменшення ціни. Учасник ТОВ «Реген України» не виконав вимоги тендерної документації у цій частині, оскільки не надав власну довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору.
3. В п.6 розділу 3 Тендерної документації Замовник зазначає, що Ціна пропозиції, за яку Учасник погоджується виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення (з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів вказаних в відомості обсягів робіт тендерної документації) та поточних цін на них. До ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін) та надати: розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до тендерної пропозиції (в цілому та по локальним кошторисам) – при наявності;
розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції – при наявності;
Згідно Додатку Д ДСТУ-Н Б Д .1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих та адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат по об’єктах капітального ремонту становить 1,23 грн/люд.год.
Згідно п.5.3.1 та п.5.3.2 учасник конкурсних торгів для розрахунку фактичних витрат повинен враховувати дані за попередній звітний період. В складі документації учасник торгів надав розрахунок показників для обчислення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат для договірної ціни по ТОВ «Реген Україна» за 2020 рік, при цьому учасник врахував дані за попередній період 2018 року (дивитися п.1). Наголошуємо, що попереднім звітним періодом має бути 2019 рік. У зв’язку з цим учасник не виконав умов тендерної документації та його пропозиція має бути відхилена тендерним комітетом.
Також у своєму розрахунку учасник закупівлі посилається на додаток 1 та 2 до даного розрахунку, але самих додатків у складі документації немає. Враховуючи вищевикладене, учасник закупівлі невірно розрахував величину показника для адміністративних витрат.
4. Згідно Вказівок до застосування ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов’язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії. При визначенні вартості ремонту за рахунок інших джерел фінансування їх застосування обумовлюється договором.
Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за нормами ДСТУ Б Д.2.2-46 та норм 9-70-1 – 9-75-2 ДСТУ Б Д.2.2-9 без застосування зазначеного коефіцієнта.
Учасник закупівлі застосував норму ЕН11-15-7 «Шліфування бетонних або металоцементних покриттів» без вищезазначених коефіцієнтів 1,15, тобто з порушеннями правил застосування ресурсних елементних кошторисних норм.
Враховуючи вищезазначені факти не відповідності учасника ТОВ «Реген Україна» умовам тендерної документації, вважаємо, що тендерний комітет має відхилити пропозицію зазначено учасника. ТОВ «Левміськбуд» просить тендерний комітет про об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. В іншому випадку наше товариство буде змушено звертатися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на чесну та добросовісну конкуренцію під час участі в публічних закупівлях.
Згідно норм частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОЦІНКИ ТА РОЗГЛЯДУ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника З ВИМОГОЮ щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи те, що Ваша пропозиція не розглядалася, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
При цьому наголошуємо, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів, товариства з обмеженою відповідальністю «Реген Україна», відповідає вимогам тендерної документації замовника та подана відповідно до вимог даного Закону.
Також зазначаємо, що відповідно до чинного законодавства замовник не має жодних правових підстав для зміни прийнятого рішення.
Додатково повідомляємо, про право учасників процедур закупівель звертатися до органу оскарження у визначеному порядку, який передбачений статтею 18 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000004 ● a91682b737ca42c7a822d046209ada72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:22 |
НАКАЗ
12.08.2021 №425
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», ID: UA-2021-03-02-012002-b, яка проведена Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 10:27:58
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-012002-b) ДЕПАРТАМЕНТА БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до результатів проведення даної процедури закупівлі визначено переможця ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" з яким укладено договір підряду від 16.04.2021 №64/21 на суму 5 419 000,00грн. (далі – Договір).
Проте, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва на суму 5 431 000,00грн., який згідно пункту 20.1 розділу ХХ Договору є його невід’ємною частиною.
Разом з тим, до тендерної пропозиції ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" не прикріплено довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не відповідає умовам пункту 2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
Крім цього, до тендерної пропозиції ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" не прикріплено додаткову угоду від 29.08.2019 №133, який згідно пункту 3 даної додаткової угоди є невід’ємною частиною до Договору від 13.05.2019 №68, який прикріплено до тендерної пропозиції ТОВ "РЕГЕН УКРАЇНА" на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Провідний державний аудитор Іван НАУАШВІЛІ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 11:55:37
Пояснення щодо прийнятих рішень.
Згідно підпункту 11 пункту 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва - це кошторисний документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва (кошторисний ліміт коштів, необхідних для повного завершення будівництва) включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Тобто до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва до Договору підряду № 64/21 від 16.04.2021 р. включено витрати замовника на проектно-вишукувальні роботи в розмірі – 12 870,00 грн з ПДВ. А вартість витрат підрядника на виконання робіт щодо влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 – 45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) відповідає остаточній тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі та становить 5 419 000,00 грн з ПДВ, що визначено у пункті 3.1. розділу 3 та Додатку № 1 Договору підряду № 64/21 від 16.04.2021 р. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів надано інформаційну довідку довільної форми № 18/73-1.13/18в від 17.03.2021 р.. Уповноваженою особою, в результаті розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГЕН Україна», визначено, що надана довідка містить вичерпну інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору та відповідає вимогам підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Також відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником ТОВ «РЕГЕН Україна» у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку довільної форми № 18/73-1.13/18в від 17.03.2021 р., яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій зазначено, що додаткових угод на зменшення ціни не укладалося, роботи виконані у повному об’ємі, зауважень немає. На підтвердження інформації вказаної в довідці учасником надано Договір підряду № 68 від 13.05.2019 р. та документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). В результаті розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «РЕГЕН Україна», уповноваженою особою, встановлено, що надана учасником інформація, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є достатньою та підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону та вимогам встановленим тендерною документацією на закупівлю робіт: Влаштування поліуретанового покриття бігової доріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради не погоджується з результатами Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-03-02-012002-b від 25.06.2021 р. оприлюдненого Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі-Управління), зокрема щодо порушення, на думку Управління вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) в частині не відхилення Замовником пропозиції учасника ТОВ «РЕГЕН Україна» через не надання ним у складі тендерної пропозиції додаткової угоди від 29.08.2019 №133, яка згідно пункту 3 зазначеної додаткової угоди є невід’ємною частиною договору підряду від 13.05.2019 № 68. Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника встановлена вимога до учасників процедури закупівлі щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника серед документів, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності даного кваліфікаційного критерію повинні міститися сканкопії з оригіналів: одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). На зазначену вимогу, учасник ТОВ "РЕГЕН Україна" прикріпив до своєї тендерної пропозиції сканкопію договору підряду від 13.05.2019 №68 та документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). Крім того у складі тендерної пропозиції Учасником надано інформаційну довідку довільної форми № 18/73-1.13/18в від 17.03.2021 р., яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій зазначено, що додаткових угод на зменшення ціни не укладалося, роботи виконані у повному об’ємі, зауважень немає. Таким чином, зазначені документи в повній мірі підтверджували відповідність учасника ТОВ "РЕГЕН Україна", встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» і відповідно в Замовника не було жодних підстав для відхилення пропозиції вищеназваного учасника. Також варто зазначити, що вимога тендерної документації стосувалася саме додатків до аналогічного договору, а не додаткових угод. Усі три додатки, які зазначені в поданому учасником аналогічному договорі, як його не від’ємна частина були подані ним у складі тендерної пропозиції. Щодо вказаної Управлінням додаткової угоди від 29.08.2019 №133, яка згідно пункту 3 зазначеної додаткової угоди є невід’ємною частиною договору підряду від 13.05.2019 № 68, то зазначаємо, що на момент розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ТОВ "РЕГЕН Україна" Замовнику не було відомо про існування даної угоди, а жодних зобов’язань щодо пошуку або перевірки Замовниками наявності додаткових угод до поданих аналогічних договорів Законом не встановлено. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Враховуючи, те що згідно наданих у складі тендерної пропозиції документів, учасник ТОВ «РЕГЕН Україна» відповідав вищеназваному кваліфікаційному критерію, Замовник не мав підстав для відхилення його пропозиції. Таким чином, вважаємо висновок Управління щодо порушення нами вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону необґрунтованим, а відповідно вимогу щодо усунення порушення таку, що не підлягає задоволенню.
2021-08-30 13:08:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 03.09.2021 р. оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-012002-b від 25.08.2021 р. до Івано-Франківського окружного адміністративного суду (номер провадження П/300/5340/21). |
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/300/5340/21 |
Дата відкриття провадження: | 07 вересня 2021 |
Документи:
09 вересня 2021 14:28
|
Електронний підпис |
06 вересня 2021 14:15
|
Електронний підпис |
09 вересня 2021 14:27
|
Ухвала.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІЙ РОСТИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ |
5 325 437,89
UAH з ПДВ
|
5 325 437,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГЕН УКРАЇНА" |
5 656 001,00
UAH з ПДВ
|
5 419 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" |
5 886 039,11
UAH з ПДВ
|
5 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАГНУМ-МВ" |
5 838 371,34
UAH з ПДВ
|
5 618 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІЙ РОСТИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ #2628408112 |
Відхилено |
5 325 437,89
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 11:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 15:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГЕН УКРАЇНА" #41372433 |
Переможець |
5 419 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:48
|
додаткова угода 333.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2022 14:37
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 травня 2022 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 15:20
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 15:57
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:08
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2021 14:47
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 09:46
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 10:34
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:51
|
Scan.pdf | укладений |
16 квітня 2021 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджують виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження зобов'язань по даному договору |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 186/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об’єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов’язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями, умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 201/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджують виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження зобов'язань по даному договору |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 213/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об’єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов’язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями, умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225-1/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, що підтверджує винекнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами договору підряду сторони погодили внести зміни до Договору підряду |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 300/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника та відсутністю бюджетних призначень в повному обсязі у 2021 р., що підтверджує виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного Договору підряду, сторони погодили внести зміни до Договору підряду. |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 473/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи корегування проєктно-кошторисної документації та враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду №64/21 від 16.04.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по даному Договору та зміною банківських реквізитів Підрядника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 64/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 333/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |