Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»
Очікувана вартість
7 559 797,20 UAH
UA-2021-03-02-011752-b ● 9655716448e04b2085fec012bcbb9146
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури і туризму Новокаховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02231077 |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30 |
Контактна особа: |
Зарудна Наталія Сергіївна +380554990595 vkt_nk@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 7 559 797,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 597,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів.Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 17:14 |
Тендерна документація.pdf | |
02 березня 2021 17:14 |
Додаток 1.pdf | |
02 березня 2021 17:14 |
Додаток 2.pdf | |
02 березня 2021 17:14 |
Додаток 3.pdf | |
02 березня 2021 17:14 |
Додаток 4.pdf | |
02 березня 2021 17:14 |
Додаток 5.pdf | |
02 березня 2021 17:14 |
Додаток 6.pdf | |
02 березня 2021 17:14 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інформації про будівельні машини (спецтехніки) та/або механізми
Дата подання: 05 березня 2021 12:44
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:44
Доброго дня! Чи можливе надання інформації про будівельні машини (спецтехніки) та/або механізми за Договорами надання послуг, а також усі підтверджуючі документи як і за Договором оренди?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України ,,Про публічні закупівлі” (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет відділу культури і туризму Новокаховської міської ради повідомляє про наступне: Відповідно до вимог п. 29 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація включає в себе невід’ємні частині зокрема додаток №1 до тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації встановлює вимогу до учасників у відповідності до положень статті 16 Закону, а саме: з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1: копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів;
- гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, які не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає: випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Якщо орендодавець не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає: договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до нормативно – правового акту ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва” (надалі по тексту - Стандарт) зазначено, що цей Стандарт установлює основні положення з визначення прямих витрат у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь – якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). Стандарт розроблено в розвиток ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”. Цей стандарт призначено для визначення прямих витрат у вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Згідно з п. 6.2.1 ,,Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів” розділу 6 ,,Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт” цього Стандарту вартість експлуатації будівельних машин і механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонуються для виконання, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах. Вартість машино-години власної будівельної техніки підрядника визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин та механізмів, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду,охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо). Зазначені витрати розраховуються із застосуванням ДСТУ-Н Б Д. 1.1 -4. Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників,зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються (п. 6.2.1.3 Стандарту).При укладанні договору оренди будівельної техніки сторонами зазначаються умови її експлуатації. Враховуючи наведене вище, у відповідності до основного та обов’язково нормативно – правового акту в сфері будівництва, зокрема, вимог, норм та положень ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, ДСТУ-Н Б Д. 1.1 -4, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 передбачено лише розрахунок або власної, або орендованої будівельної техніки.
Виходячи із змісту звернення Учасник планує зазначити/надати та залучити техніку на підставі договору надання послуг – то це є виконання робіт субпідрядною (-ими) організацією (-ми). Замовник також зазначає, що за результатами проведення процедури закупівлі передбачається укладення договору будівельного підряду та підписання договірної ціни на виконання будівельних робіт, які відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 є кошторисом вартості підрядних робіт і використовується при проведенні взаєморозрахунків та до складу якої входять всі витрати (у тому числі матеріально-технічні ресурси), необхідні для будівництва та досягнення проектних рішень.
Під час підготовки пропозиції учасник здійснює розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Будівельні норми передбачають або власну будівельну техніку або орендовану. Згідно ДСТУ-Н Б Д. 1.1 - 4:2013 п. б, який затверджує розрахунок складових вартості 1 машино-години, будь-то власна чи орендована техніка. Вартість машини-години складається із прямих витрат (заробітна плата машиністів, витрати на паливно-мастильні матеріали, амортизація, витрати на ремонт, ТО, перебазування) та непрямих витрат (податки та збори). При застосуванні орендованої техніки (машин та механізмів) приймаються ціни по ціні орендодавця, але розрахунок цієї ціни повинен містити принаймні прямі витрати (заробітна плата та витрати на паливно-мастильні матеріали). Вартість експлуатації машин і механізмів значно та напряму залежить від вартості паливно-мастильних матеріалів і нормою витрат на кожен механізм. Відповідно до ст.16 Закону України ,,Про публічні закупівлі” Замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх підтвердження. На думку Замовника наявність укладеного договору про надання послуг технікою не підтверджує кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки зазначений договір не може гарантувати безпосередньо наявність обладнання у користуванні Учасника, а лише відображає право третьої сторони виконувати роботи за заявками Учасника. Задля усунення будь-якої дискримінації, та не створення штучних обмежень для участі в тендері, на етапі підготовки тендерної документації, Замовником було передбачено можливість застосування при виконані робіт як власної, так і орендованої техніки , а також залучення техніки субпідрядних організацій у зв’язку з чим вважаємо що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог.
- гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, які не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає: випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Якщо орендодавець не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає: договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до нормативно – правового акту ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва” (надалі по тексту - Стандарт) зазначено, що цей Стандарт установлює основні положення з визначення прямих витрат у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь – якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). Стандарт розроблено в розвиток ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”. Цей стандарт призначено для визначення прямих витрат у вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Згідно з п. 6.2.1 ,,Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів” розділу 6 ,,Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт” цього Стандарту вартість експлуатації будівельних машин і механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонуються для виконання, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах. Вартість машино-години власної будівельної техніки підрядника визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин та механізмів, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду,охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо). Зазначені витрати розраховуються із застосуванням ДСТУ-Н Б Д. 1.1 -4. Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників,зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються (п. 6.2.1.3 Стандарту).При укладанні договору оренди будівельної техніки сторонами зазначаються умови її експлуатації. Враховуючи наведене вище, у відповідності до основного та обов’язково нормативно – правового акту в сфері будівництва, зокрема, вимог, норм та положень ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, ДСТУ-Н Б Д. 1.1 -4, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 передбачено лише розрахунок або власної, або орендованої будівельної техніки.
Виходячи із змісту звернення Учасник планує зазначити/надати та залучити техніку на підставі договору надання послуг – то це є виконання робіт субпідрядною (-ими) організацією (-ми). Замовник також зазначає, що за результатами проведення процедури закупівлі передбачається укладення договору будівельного підряду та підписання договірної ціни на виконання будівельних робіт, які відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 є кошторисом вартості підрядних робіт і використовується при проведенні взаєморозрахунків та до складу якої входять всі витрати (у тому числі матеріально-технічні ресурси), необхідні для будівництва та досягнення проектних рішень.
Під час підготовки пропозиції учасник здійснює розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Будівельні норми передбачають або власну будівельну техніку або орендовану. Згідно ДСТУ-Н Б Д. 1.1 - 4:2013 п. б, який затверджує розрахунок складових вартості 1 машино-години, будь-то власна чи орендована техніка. Вартість машини-години складається із прямих витрат (заробітна плата машиністів, витрати на паливно-мастильні матеріали, амортизація, витрати на ремонт, ТО, перебазування) та непрямих витрат (податки та збори). При застосуванні орендованої техніки (машин та механізмів) приймаються ціни по ціні орендодавця, але розрахунок цієї ціни повинен містити принаймні прямі витрати (заробітна плата та витрати на паливно-мастильні матеріали). Вартість експлуатації машин і механізмів значно та напряму залежить від вартості паливно-мастильних матеріалів і нормою витрат на кожен механізм. Відповідно до ст.16 Закону України ,,Про публічні закупівлі” Замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх підтвердження. На думку Замовника наявність укладеного договору про надання послуг технікою не підтверджує кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки зазначений договір не може гарантувати безпосередньо наявність обладнання у користуванні Учасника, а лише відображає право третьої сторони виконувати роботи за заявками Учасника. Задля усунення будь-якої дискримінації, та не створення штучних обмежень для участі в тендері, на етапі підготовки тендерної документації, Замовником було передбачено можливість застосування при виконані робіт як власної, так і орендованої техніки , а також залучення техніки субпідрядних організацій у зв’язку з чим вважаємо що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА" |
6 559 953,60
UAH з ПДВ
|
6 484 013,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Будремкомплект" |
6 706 180,91
UAH з ПДВ
|
6 559 953,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА" #14140331 |
Переможець |
6 484 013,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 14:21
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 09:37
|
додаткова угода 2 pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 11:03
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 10:58
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 17:30
|
Договір | укладений |
06 квітня 2021 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись пунктами 2.4, 2.7 розділу 2 та розділу 17 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30» ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням рішення міської ради від 29.04.2021 року № 423 "Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 року №182 «Про бюджет Новокаховської міської територіальної громади на 2021 рік» зміна розміру фінансування на 2021 рік, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 18.3 розділу 18 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року та виконання зобов’язань щодо виконання робіт і викласти в наступній редакції: «пункт 18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2022 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами»; «пункт 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2022 р.». Сторони домовилися внести зміни до пункту 3.1 розділу 3 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року і викласти в наступній редакції: «пункт 3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 6 484 013,00 грн (Шість мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі тринадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 080 668,83 грн. (Один мільйон вісімдесят тисяч шістсот шістдесят вісім грн 83 коп.). Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Фінансування у 2021 році складає – 3 024 426,65 грн. (три мільйона двадцять чотири тисячі чотириста двадцять шість грн. 65 коп.), у тому числі ПДВ 504 071,11 грн. (п’ятсот чотири тисячі сімдесят одна грн.11 коп.). Фінансування у 2022 році складає – 3 459 586,35 грн. (три мільйона чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 35 коп.), у тому числі ПДВ 576 597,72 грн. (п’ятсот сімдесят шість тисяч п’ятсот дев’яносто сім грн. 72 коп.). Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт по об’єкту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов розрахунку за виконані роботи.». Внести зміни до додатку №2 та додатку №3 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року та викласти в новій редакції (додається до цієї додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись пунктами 2.4, 2.7 розділу 2 та розділу 17 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30» ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням рішення міської ради від 05.08.2021 року № 423 "Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 року №182 «Про бюджет Новокаховської міської територіальної громади на 2021 рік» зміна розміру фінансування на 2021 рік, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 18.3 розділу 18 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: Сторони домовилися внести зміни до пункту 3.1 розділу 3 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року і викласти в наступній редакції: «пункт 3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 6 484 013,00 грн (Шість мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі тринадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 080 668,83 грн. (Один мільйон вісімдесят тисяч шістсот шістдесят вісім грн 83 коп.). Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Фінансування у 2021 році складає – 2 436 092,24 грн. ( два мільйона чотириста тридцять шість тисяч дев'яносто дві грн. 24 коп.), у тому числі ПДВ 406 015,37 грн. (чотириста шість тисяч пятнадцять грн.37 коп.). Фінансування у 2022 році складає – 4 047 920, 76 грн. ( чотири мільйона сорок сім тисяч дев'ятсот двадцять грн. 76 коп.), у тому числі ПДВ 674 653, 46 грн. (шістсот сімдесят чотири тисячі шістсот п'ятдесят тр грн. 46 коп.). Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт по об’єкту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов розрахунку за виконані роботи.». Внести зміни до додатку №2 та додатку №3 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року та викласти в новій редакції (додається до цієї додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись пунктами 2.4, 2.7 розділу 2 та розділу 17 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30» ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням рішення міської ради від 30.09.2021 року № 701 "Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 року №182 «Про бюджет Новокаховської міської територіальної громади на 2021 рік» зміна розміру фінансування на 2021 рік, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 18.3 розділу 18 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: Сторони домовилися внести зміни до пункту 3.1 розділу 3 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року і викласти в наступній редакції: «пункт 3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 6 484 013,00 грн (Шість мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі тринадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 080 668,83 грн. (Один мільйон вісімдесят тисяч шістсот шістдесят вісім грн 83 коп.). Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Фінансування у 2021 році складає – 00,00 грн. ( Нуль грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 00,00 грн. (00 грн.00 коп.). Фінансування у 2022 році складає – 6 484 013,00 грн. ( Шість мільйонівчотириста вісімдесят чотири тисячі шістсот шістдесят вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 080 668,83 грн. (Один мільйон вісімдесят тисяч шістсот шістдесят вісім грн. 83 коп.). Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт по об’єкту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов розрахунку за виконані роботи.». Внести зміни до додатку №2 та додатку №3 Договору № 61 про закупівлю робіт за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реставраційно – ремонтні роботи Палацу культури за адресою: Херсонська область, м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 30»( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від «06» квітня 2021 року та викласти в новій редакції (додається до цієї додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |