Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015-44310000-6 — Вироби з дроту (комплекти тимчасових огорож
для проведення ремонтних робіт на проїжджій частині дороги)
Code DK 021: 2015-44310000-6 - Wire products (sets of temporary fencing for carrying out repair work on the roadway)
Code DK 021: 2015-44310000-6 - Wire products (sets of temporary fencing for carrying out repair work on the roadway)
Очікувана вартість
4 615 000,00 UAH
UA-2021-03-02-011376-b ● d21798c844eb4d029d9393da12fdf7fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility “Kharkivski teplovi merezhi” |
National ID: | 31557119 |
Contact point: |
Valery Alexandrovich Morozov +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 4 615 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 березня 2021 16:52 |
Enquiries until: | 23 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 615 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 46 150 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 штуки
комплекти тимчасових огорож для проведення ремонтних робіт на проїжджій частині дороги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61100, Україна, Харківська область, м.Харків, просп. Петра Григоренка, 18Б
ДК 021:2015: 44313000-7 — Металеві сітки
sets of temporary fences for repair work on the roadway
CPV: 44313000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 13:23 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
22 березня 2021 13:23 |
Додаток 3 Проект договору (нова редакція).doc | |
22 березня 2021 13:23 |
Додаток 1 - Квалiфiкацiйнi_критерii (нова редакція).docx | |
22 березня 2021 13:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
22 березня 2021 13:23 |
Додаток_2__Технiчне_завдання (нова редакція).doc |
22 березня 2021 14:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2021 13:23 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
||||||
22 березня 2021 13:23 |
Додаток 3 Проект договору (нова редакція).doc
|
||||||
22 березня 2021 13:23 |
Додаток 1 - Квалiфiкацiйнi_критерii (нова редакція).docx
|
||||||
22 березня 2021 13:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
||||||
22 березня 2021 13:23 |
Додаток_2__Технiчне_завдання (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 03 березня 2021 10:57
Дата відповіді: 09 березня 2021 10:00
прохання надати оріентовне зображення та креслення предмету закупівлі
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Орієнтовного зображення та креслення не існує. Параметрів, які зазначені в технічному завданні, достатньо для виготовлення комплектів тимчасових огорож.
технічні вимоги
Дата подання: 10 березня 2021 14:45
Дата відповіді: 15 березня 2021 12:09
З якого матеріалу виготовляється Рекламна сітка із зображенням логотипу підприємства
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
технічні вимоги
Дата подання: 10 березня 2021 15:13
Дата відповіді: 15 березня 2021 13:19
прохання опублікувати макет логотипу
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Логотип підприємства (КП "ХТМ") зазначений в технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації). Крім того, логотип підприємства розміщений на офіційному сайті нашого підприємства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-011376-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Сітка Захід Україна", Код ЄДРПОУ:42756975
Дата подання: 03 березня 2021 12:46
Вимога про надання креслення
Шановний Замовнику! Ваше технічне завдання є не чітким, умови та характеристики якого не дають уяву про яку саме тимчасову огорожу йдеться мова у закупівлі! Вимагаємо надати креслення/ескіз щодо предмету закупівлі.
Окрім того, не зрозуміло яким чином належить до закупівлі під "ДК 021:2015-44310000-6 — Вироби з дроту" наступні дві позиції з технічного завдання:
3) Рекламна сітка із зображенням логотипу підприємства (КП «ХТМ»), нанесеного методом сольвентного повнокольорового друку, розміром не менше 3,0 м та не більше 3,1 м. на 1,5 м.
4) Черевик-утяжувач: розмір 62х22х12,5 см, вагою не менше 35 кг, сухопресований бетонний виріб з армуванням фібрострічкою.
???
Розгорнути
Згорнути
Окрім того, не зрозуміло яким чином належить до закупівлі під "ДК 021:2015-44310000-6 — Вироби з дроту" наступні дві позиції з технічного завдання:
3) Рекламна сітка із зображенням логотипу підприємства (КП «ХТМ»), нанесеного методом сольвентного повнокольорового друку, розміром не менше 3,0 м та не більше 3,1 м. на 1,5 м.
4) Черевик-утяжувач: розмір 62х22х12,5 см, вагою не менше 35 кг, сухопресований бетонний виріб з армуванням фібрострічкою.
???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 12:18
За результатом розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Предметом закупівлі є комплекти тимчасових огорож для проведення ремонтних робіт на проїжджій частині дороги, складові яких чітко зазначені в додатку 2 до тендерної документації. Будь-яких окремих креслень Замовником не виготовлялось та не замовлялось, оскільки параметрів комплекту та його складових, визначених в додатку 2 до тендерної документації, цілком достатньо для виготовлення товару, що є предметом закупівлі. Крім того, закупівля комплектів огорож для проведення ремонтних робіт на проїжджій частині дороги, здійснювалася Замовником і в попередніх роках, жодних питань чи вимог щодо необхідності надання креслень в рамках цих закупівель не виникало.
Що стосується рекламної сітки із зображенням логотипу підприємства (КП «ХТМ») та Черевика-утяжувача, наголошуємо, що ці позиції включені Замовником до складу комплектів, виходячи з потреби підприємства - Замовника для подальшого їх використання, що не суперечить чинному законодавству та не порушує принципи здійснення закупівель, встановлених Законом України « Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного, вважаємо Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Предметом закупівлі є комплекти тимчасових огорож для проведення ремонтних робіт на проїжджій частині дороги, складові яких чітко зазначені в додатку 2 до тендерної документації. Будь-яких окремих креслень Замовником не виготовлялось та не замовлялось, оскільки параметрів комплекту та його складових, визначених в додатку 2 до тендерної документації, цілком достатньо для виготовлення товару, що є предметом закупівлі. Крім того, закупівля комплектів огорож для проведення ремонтних робіт на проїжджій частині дороги, здійснювалася Замовником і в попередніх роках, жодних питань чи вимог щодо необхідності надання креслень в рамках цих закупівель не виникало.
Що стосується рекламної сітки із зображенням логотипу підприємства (КП «ХТМ») та Черевика-утяжувача, наголошуємо, що ці позиції включені Замовником до складу комплектів, виходячи з потреби підприємства - Замовника для подальшого їх використання, що не суперечить чинному законодавству та не порушує принципи здійснення закупівель, встановлених Законом України « Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного, вважаємо Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-011376-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Сітка Захід Україна", Код ЄДРПОУ:42756975
Дата подання: 09 березня 2021 12:33
Звісно, "в попередніх роках, жодних питань чи вимог
Звісно, "в попередніх роках, жодних питань чи вимог щодо необхідності надання креслень в рамках цих закупівель не виникало", тому що переможець був заздалегідь відомий.
В технічних умовах для пересічного виробника, нічого не зрозуміло!
Дякуємо за вичерпну відповідь, звернемося до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
В технічних умовах для пересічного виробника, нічого не зрозуміло!
Дякуємо за вичерпну відповідь, звернемося до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 15:15
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Частина 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає право фізичної/юридичної особи звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. З Вашої вимоги не вбачається порушень, які, на Вашу думку, допущені та мають бути усунені Замовником.
В той же час, вважаємо за необхідне зазначити, що закупівлі в попередніх роках здійснювалася Замовником через електрону систему закупівель в порядку , визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», а тому Ваші твердження щодо того, що переможець був заздалегідь відомий, є необґрунтованими.
Частина 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає право фізичної/юридичної особи звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. З Вашої вимоги не вбачається порушень, які, на Вашу думку, допущені та мають бути усунені Замовником.
В той же час, вважаємо за необхідне зазначити, що закупівлі в попередніх роках здійснювалася Замовником через електрону систему закупівель в порядку , визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», а тому Ваші твердження щодо того, що переможець був заздалегідь відомий, є необґрунтованими.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 11:24 |
Кінець періоду оскарження: | 13 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 13 квітня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | на підставі п.1.ч.1 ст. 32 Закону " Про публічні закупівлі" |
Документи:
02 квітня 2021 11:24
|
Електронний підпис |
02 квітня 2021 11:23
|
Протокол № 422.pdf |