Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 universitet_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 7 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 10:06 |
ОПИС ЗМІН від 10032021.docx | |
10 березня 2021 10:06 |
ТД фарм корпус 10032021.doc |
10 березня 2021 12:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2021 10:06 |
ОПИС ЗМІН від 10032021.docx
|
|||
10 березня 2021 10:06 |
ТД фарм корпус 10032021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000064 ● fc6498054206458297f0c350882bf849
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-03-02-011286-b 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-13 09:13:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної процедури закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж (5 поверх) фармацевтичного корпусу НМУ імені О.О.Богомольця (система опалення ІТП, ХВП, ГВП, каналізація, вентиляція учбових лабораторій, електропостачання внутрішніх приміщень) за адресою: м. Київ, вул. Пушкінська, 22» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-011286-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-16 16:07:27
Відповідь на запит про надання інформації, документів та пояснень
Національним медичним університетом імені О.О. Богомольця через електронну систему публічних закупівель був отриманий запит на надання інформації від Державної аудиторської служби. На його виконання повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж (5 поверх) фармацевтичного корпусу НМУ імені О.О.Богомольця ( система опалення ІТП,ХВП, ГВП, каналізація, вентиляція учбових лабораторій, електропостачання внутрішніх приміщень) за адресою: м. Київ, вул.Пушкінська,22» UA-2021-03-02-011286-b була сформована на підставі Експертного звіту щодо розгляду робочого проекту за робочим проектом «Капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж фармацевтичного корпусу НМУ імені О.О.Богомольця ( система опалення ІТП,ХВП, ГВП, каналізація, вентиляція учбових лабораторій, електропостачання внутрішніх приміщень) за адресою м. Київ, вул.Пушкінська,22» від 03.10.2019 №1892/е/19 та зведеного кошторисного розрахунку фотокопії яких додаються.
Технічні та якісні характеристики визначались відповідно до дефектного акту, у якому визначені фізичні обсяги робіт та умови їх виконання вимог, що в свою чергу був розроблений на підставі п.8.4. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://drive.google.com/drive/folders/184bdWaFDVJy2lI73fS7em_U8s8uyYiXp
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 07.04.2021 № 97 «Про початок моніторингу процедур закупівель». Відповідно до вказанаго наказу підлягала моніторингу процедура закупівлі UA-2021-03-02-011286-b. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробнича фірма «Термоуніверсал» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання припису ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Національний медичний університет імені О.О. Богомольця просив ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" до 28.04.2021 підписати обидва примірники доданої до листа угоди про розірвання договору №284 від 02.04.2021 та повернути НМУ ім. О.О. Богомольця один з підписаних екземплярів. Копію листа додаємо. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" відмовився від підписання додаткової угоди про розірвання договору №284 від 02.04.2021 та надав обґрунтування неможливості його розірвання на данному етапі в листі №288/04 від 28.04.2021. Копію листа додаємо.
2021-04-29 13:13:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/50/2021пр |
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
11 лютого 2022 14:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
7 485 000,00
UAH з ПДВ
|
7 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Модена |
7 490 000,00
UAH з ПДВ
|
7 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
7 485 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 17:12
|
3 284.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 16:20
|
обгрунтування.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 16:19
|
2 284.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 16:03
|
1 284.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 16:01
|
Обгрунтування 14072021.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 11:03
|
284.pdf | укладений |
02 квітня 2021 11:03
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 травня 2021 14:32
|
1 198 997,77 UAH | UA648201720343121002200016421 НМУ ім.О.О.Богомольця |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
Оплачений |
18 травня 2021 10:48
|
1 324 665,02 UAH | UA648201720343121002200016421 НМУ ім.О.О.Богомольця |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
Оплачений |
08 червня 2021 11:04
|
1 494 319,48 UAH | UA648201720343121002200016421 НМУ ім.О.О.Богомольця |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
Оплачений |
13 вересня 2021 16:37
|
3 446 560,86 UAH | UA648201720343121002200016421 НМУ ім.О.О.Богомольця |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
Оплачений |
07 жовтня 2021 10:50
|
20 456,87 UAH | UA648201720343121002200016421 НМУ ім.О.О.Богомольця |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з тим, що у будівлі фармацевтичного корпусу НМУ ім. О.О. Богомольця проводиться ЄДКІ, Етап 1 для спеціальності "Фармація" інтегрований тестовий іспит "КРОК 1" та іспит з англійської мови професійного спрямування (наказ від 14.06.2021 №345) сторони домовились подовжити термін виконання робіт до 31.08.2021. |
Номер договору про закупівлю: | 284 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Були виявлені додаткові роботи які неможливо було передбачити на попередньому етапі. Для їх виконання необхідний час, а отже строк виконання робіт за договором подовжено до 15.10.2021. |
Номер договору про закупівлю: | 284 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення якості предмету закупівлі сторони внесли зміни до кошторисної документації без зміни вартості договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 284 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |