Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
154 590,00 UAH
UA-2021-03-02-011108-b 311d759552dc4e99a716b1bce2715244
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Барська

+380677855973 osvita@komr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26031191
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., м. Козятин, вул. Незалежності, 57
Контактна особа: Олена Барська
+380677855973
osvita@komr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 11:01
Очікувана вартість: 154 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 545,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13443 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 16:44
Оголошення.docx
02 березня 2021 16:44
Додаток4. Документи для кваліфікації.docx
02 березня 2021 16:44
Додаток1 1Технічні вимоги.docx
02 березня 2021 16:44
Додаток № 3 - форма цінової пропозиції.docx
02 березня 2021 16:44
ДОДАТОК 5,6.docx
02 березня 2021 16:44
Додаток 2 Проект договору.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-22-000004 • 811bb72af62f467c8257d3a9019a362b
Автор звернення: ФОП Макарчук Вячеслав Іванович
Дата створення звернення: 2021-03-22 16:32
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
1) Безпідставне відхилення тендерної пропозиції. Причини вказані замовником є несуттєвими, Замовник вказав, що у матеріально-технічній базі відсутня кількість, термін експлуатації (але ми вказали рік випуску) і стан обладнання (подана мною копія заяви про позапланову перевірку матеріально-технічної бази). За результатами перевірки від 16.03.21 мені надано позитивний акт проведення позапланового заходу державного контролю, де зазначено засоби виробництва знаходяться в задовільному стані. Даний акт надавався Замовнику (згідно гарантійного листа). 2) Переможець надав неправдиву інформацію у додатку 5 , що він є виробником продукції. Згідно виписки з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців він не є виробником. Згідно державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Киришун В.І. не є оператором ринку, що здійснює первинне виробництво. Також, якщо він себе зазначив виробником, він зобов'язаний надати відомості у матеріально-технічні базі про засоби виробництва, що є обов'язковим. 3) ФОП Киришун В.І. у всіх тендерних пропозиціях надає відомості про один і той же склад, який знаходиться за адресою вул.Незалежності 46, в якому мають зберігатися різні групи та категорії товарів. Дані дії заборонені законом і є грубим порушенням. 4)
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАКАРЧУК ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ" 134 430,00
UAH з ПДВ
120 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Киришун Володимир Іванович 147 873,00
UAH з ПДВ
120 987,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" 147 873,00
UAH з ПДВ
147 873,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 15:21
Електронний підпис
11 березня 2021 15:08
проект договору.pdf
11 березня 2021 15:08
цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 15:08
технічні вимоги.pdf
11 березня 2021 15:08
Свідоцтво платника.pdf
11 березня 2021 15:08
паспорт.pdf
11 березня 2021 15:08
Заява ФОП Макарчук.pdf
11 березня 2021 15:08
додаток 5, 6.pdf
11 березня 2021 15:08
Довідка транспорту.pdf
11 березня 2021 15:08
Довідка мат-тех бази.pdf
11 березня 2021 15:08
Декларація виробника.pdf
11 березня 2021 15:08
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2021 15:08
Витяг з ЄДР.pdf
11 березня 2021 15:08
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 19:09
цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 19:09
трудовий договір Чубка.pdf
10 березня 2021 19:09
тех.характ..pdf
10 березня 2021 19:09
тех.паспорти.pdf
10 березня 2021 19:09
ст17.pdf
10 березня 2021 19:09
сертифікат.pdf
10 березня 2021 19:09
Реєстрація потужності.pdf
10 березня 2021 19:09
проект договору.pdf
10 березня 2021 19:09
паспорт5.pdf
10 березня 2021 19:09
паспорт4.pdf
10 березня 2021 19:09
паспорт3.pdf
10 березня 2021 19:09
паспорт2.pdf
10 березня 2021 19:09
паспорт.pdf
10 березня 2021 19:09
нова виписка з банку.pdf
10 березня 2021 19:09
мтб.pdf
10 березня 2021 19:09
медичні книжки.pdf
10 березня 2021 19:09
інд.код.pdf
10 березня 2021 19:09
додаток 6.pdf
10 березня 2021 19:09
додаток 5.pdf
10 березня 2021 19:09
договір оренди авто.pdf
10 березня 2021 19:09
довідка про санкції.pdf
10 березня 2021 19:09
Довідка Киришун.zip
10 березня 2021 19:09
відомості про учасника.pdf
10 березня 2021 19:09
витяг.pdf
10 березня 2021 19:09
виписка.pdf
10 березня 2021 19:09
Аналог договір.pdf
10 березня 2021 19:09
акти викон.робіт.pdf
10 березня 2021 19:09
Акт.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 17:16
Електронний підпис
11 березня 2021 17:13
Установчі документи 1.pdf
11 березня 2021 17:13
Установчі документи.pdf
11 березня 2021 17:13
Тех паспорт авто.pdf
11 березня 2021 17:13
Реєстрація потужностей.pdf
11 березня 2021 17:13
Паспорт Коваль.pdf
11 березня 2021 17:13
Медичні книжки водії.pdf
11 березня 2021 17:13
Договір оренди складу.pdf
11 березня 2021 17:13
Довідки банк Південний.pdf
11 березня 2021 17:13
Довідка_право підпису.pdf
11 березня 2021 17:13
Довідка_печатка.pdf
11 березня 2021 17:13
Довідка_захист довкілля.pdf
11 березня 2021 17:13
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКАРЧУК ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ"

ФОП Киришун Володимир Іванович

ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАКАРЧУК ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ"
#2807010611
Рішення скасоване 120 500,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 14:16
ФОП "МАКАРЧУК ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ"
#2807010611
Рішення скасоване 120 500,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 14:19
ФОП "МАКАРЧУК ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ"
#2807010611
Відхилено 120 500,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 14:23
ФОП Киришун Володимир Іванович
#2273410212
Переможець 120 987,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 14:43

Документи

18 березня 2021 10:42
Електронний підпис
18 березня 2021 10:41
50.PDF

Документи

18 березня 2021 14:19
Електронний підпис
18 березня 2021 14:17
51.PDF

Документи

18 березня 2021 14:23
Електронний підпис
18 березня 2021 14:23
51.PDF

Документи

18 березня 2021 14:43
Електронний підпис
18 березня 2021 14:42
52.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Киришун Володимир Іванович
#2273410212
120 987,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 14:43
Електронний підпис
18 березня 2021 14:42
52.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 10:53
134 1 001.jpg зміни до договору
25 січня 2022 10:51
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 17:06
134№3.pdf зміни до договору
19 січня 2022 17:05
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 18:56
№134№2.jpg зміни до договору
04 січня 2022 18:55
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 18:55
№309№1.jpg зміни до договору
04 січня 2022 18:54
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 08:09
134.PDF укладений
06 квітня 2021 08:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 120 987,00
UAH