Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі корпусу А Комунального підприємства "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради" по вул. Олеся Гончара,27В
Очікувана вартість
1 198 776,00 UAH
UA-2021-03-02-010852-b df21d003382d4b4ea5aad53ee4757c36
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Медведєв

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Максим Медведєв
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 198 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 987,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі корпусу А Комунального підприємства "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради" по вул. Олеся Гончара,27В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Олеся Гончара,27В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 16:33
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 березня 2021 12:23
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:43
Згідно Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). *в сертифікаті мають бути зазначені види відповідних будівельних робіт, зокрема: організації будівництва будівель, будівництво житлових і нежитлових будівель, покрівельних робіт. Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінаціяучасників та рівне ставлення до них (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме роботи, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для виконання робіт відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до робіт, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не робіт як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, окрім обов’язкових критеріїв може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості виконуваних робіт/ надання послуг з будівництва учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт.Враховуючи викладене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 1 138 594,57
UAH з ПДВ
1 138 594,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 15:02
Електронний підпис
16 березня 2021 14:59
36.imd
16 березня 2021 14:59
Частина 4.pdf
16 березня 2021 14:35
Частина 3.pdf
16 березня 2021 14:19
Частина 2.pdf
16 березня 2021 14:18
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 1 138 594,57
UAH з ПДВ
22 березня 2021 15:27

Документи

22 березня 2021 15:27
Електронний підпис
22 березня 2021 15:25
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
1 138 594,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2021 15:27
Електронний підпис
22 березня 2021 15:25
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 11:08
Дод угода № 2.pdf укладений
12 жовтня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:51
Договірна ціна Капремонт покрівлі Пологового будинку м. Полтава.pdf укладений
02 квітня 2021 11:46
Календарний графік Капремонт покрівлі Пологового будинку м. Полтава.pdf укладений
02 квітня 2021 11:46
Договір закупівлі робіт № 18-юр21 Капремонт покрівлі Пологового будинку м. Полтава.pdf укладений
02 квітня 2021 11:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 17:44
122 477,50 UAH UA438201720344251033100048372
УКБ Полтавського міськвиконкому
UA113204780000026006212001912
ТОВ Марк Строй
Оплачений
06 серпня 2021 14:19
587 266,45 UAH UA438201720344251033100048372
УКБ Полтавського міськвиконкому
UA113204780000026006212001912
ТОВ Марк Строй
Оплачений
15 вересня 2021 14:00
248 962,51 UAH UA438201720344251033100048372
УКБ Полтавського міськвиконкому
UA113204780000026006212001912
ТОВ Марк Строй
Оплачений
29 вересня 2021 16:34
28 249,40 UAH UA438201720344251033100048372
УКБ Полтавського міськвиконкому
UA113204780000026006212001912
ТОВ Марк Строй
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 986 955,86
UAH (в тому числі ПДВ 164 492,64 UAH)