Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва)
Очікувана вартість
4 320 000,00 UAH
UA-2021-03-02-010188-b 5956d690b9a34f4a8d56e4f9a2fca140
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донець Олена Валеріївна

380442796637 lenadon049@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна
380442796637
lenadon049@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Керуючись абз.5, п.3, ст. 40, розділ VII Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114, має намір провести переговорну процедуру закупівлі послуг з обробки даних (код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва), оскільки постала необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, передбачених в основному договорі про закупівлю від 15.07.2019 № 12, який укладений за результатами проведення тендера з Приватним підприємством «Лабораторія інформаційних технологій» (ПП «ЛІТ»).
Вартість цього Договору становила 8 827 360,00 (вісім мільйонів вісімсот двадцять сім тисяч триста шістдесят гривень, 00 коп.), в тому числі ПДВ 1 370 060,00 (один мільйон триста сімдесят тисяч шістдесят гривень, 00 коп.).
Виходячи з досвіду співпраці з ПП «ЛІТ» в попередні роки, враховуючи експертний висновок Інституту програмних систем НАН України від 17.03.2020 № 239/1-15 про те, що з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, договір про закупівлю зазначених вище послуг може бути укладено лише з одним постачальником, а саме з ПП «Лабораторія інформаційних технологій».
Переговорна процедура проводиться на суму
4 320 000,00 грн.(чотири мільйони триста двадцять тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 720 000,00 грн., оскільки ця закупівля здійснюється у того самого учасника протягом 3 років після укладання договору про закупівлю і вартість таких послуг не перевищуватиме 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення торгів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 19:34
Оскарження наміру укласти договір: 13 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Трьохсвятительська, 4в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1. Розрахунки за даним Договором проводяться за фактично надані Послуги, відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України, у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником відповідної грошової суми на поточний рахунок Виконавця після підписання обома Сторонами Акту передавання-приймання наданих послуг, впродовж 10 робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином. 2. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. 3. За фактично надані послуги Замовник може сплачувати Виконавцю проміжні платежі на підставі рахунків та затверджених Актів передавання-приймання послуг. 4. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти передавання-приймання послуг, які складаються Виконавцем та подається для узгодження і підписання Замовнику. Для здійснення оплати Акту передавання-приймання послуг та рахунки повинні бути належним чином оформлені (наявність печатки, підписів Сторін тощо). Розрахунки за Послуги можуть здійснюватися на умовах 50 % попередньої оплати на строк не більше одного місяця згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата Послуг здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Виконавцю на небюджетні рахунки відкриті на його ім'я в органах Державної казначейської служби в установленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 5 Банківські 50
Надання послуг 1. Розрахунки за даним Договором проводяться за фактично надані Послуги, відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України, у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником відповідної грошової суми на поточний рахунок Виконавця після підписання обома Сторонами Акту передавання-приймання наданих послуг, впродовж 10 робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином. 2. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. 3. За фактично надані послуги Замовник може сплачувати Виконавцю проміжні платежі на підставі рахунків та затверджених Актів передавання-приймання послуг. 4. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти передавання-приймання послуг, які складаються Виконавцем та подається для узгодження і підписання Замовнику. Для здійснення оплати Акту передавання-приймання послуг та рахунки повинні бути належним чином оформлені (наявність печатки, підписів Сторін тощо). Розрахунки за Послуги можуть здійснюватися на умовах 50 % попередньої оплати на строк не більше одного місяця згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата Послуг здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Виконавцю на небюджетні рахунки відкриті на його ім'я в органах Державної казначейської служби в установленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

02 березня 2021 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
Переможець 4 320 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2021 19:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 19:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
4 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 21:26
Доп.угода-5-25.05.2021.pdf зміни до договору
25 травня 2021 21:24
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 15:46
ДОП_4.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 11:52
Доп_Угода_№3.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 16:18
Доп.угода 2-23.03.2021.pdf зміни до договору
23 березня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 17:46
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 17:46
Доп.угода1-22.03.2021.pdf зміни до договору
22 березня 2021 17:44
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:19
ДОГОВОР-7-17.03.2021.pdf укладений
18 березня 2021 16:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 квітня 2021 16:17
1 625 000,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
29 квітня 2021 14:55
1 725 000,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
17 червня 2021 11:37
900 000,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений
13 липня 2021 17:44
70 000,00 UAH UA748201720344341001100047312
КП КМР "КМ БТІ"
UA753206490000026006052622488
ПП "Лабораторiя iнформацiйних технолог
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Всі зміни та/або доповнення до Договору вносяться Сторонами шляхом підписанняДодаткових угод, які стають невід’ємними частинами Договору. Додаткові угоди та додатки доДоговору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені уписьмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками. 1. Доповнити Договір пунктами 6.8 та 6.9. «6.8. Виконавець безоплатно передає Замовнику майнові права інтелектуальної власності на створені ним для замовника об’єкти права інтелектуальної власності в рамках данного Договору, як результат наданих виконавцем послуг. Сторонни домовились, що моментом передачі Виконавцем і прийняття Замовником майнових прав інтелектуальної власності на створений Виконавцем для Замовника об'єкт права інтелектуальної власності є момент підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг з обробки даних код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м.Києва) за Договором.» «6.9. Власником результатів фактично наданих Послуг є Замовник.». 2. Ця Додаткова угода № 1 набуває чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 3. У всьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору. 4. Дана Додаткова угода № 1 складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.4. Договору викласти в наступній редакції: «5.4. Передоплата за цим Договором не передбачається. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти передавання-приймання послуг, які складаються Виконавцем та подаються для узгодження і підписання Замовнику. Для здійснення оплати Акти передавання-приймання послуг та рахунки повинні бути належним чином оформлені (наявність печатки, підписів Сторін, тощо).». 2. Пункт 5.5. Договору викласти в наступній редакції: « 5.5. Документом, що підтверджує зобов'язання Замовника сплатити Виконавцю кошти за фактично надані послуги є Акт наданих послуг (виконаних робіт).».
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цим договором Виконавець передає Замовнику права на використання ліцензійного програмного продукту «Комплекс програмних модулів для створення та управління електронними базами даних та електронними архівами електронних інформаційних ресурсів та документів за технологією «ДІДЖИТАЛ ДОКС ТЕХНОЛОДЖІ» / Software product «Software modules package for electronic databases and digital archives of digital information resources and documents creating and managing by using «DIGITAL DOCS TECHNOLOGY» («ДДТ / DDT»)» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 102327 від 04.02.2021 р., видане Державним підприємством «Український інститут інтелектуальної власності» (УКРПАТЕНТ) Національного органу інтелектуальної власності, Рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір № 6004 від 22.02.2021 року, ліцензійний договір № 1 від 23.02.2021) (далі - Програмний Продукт).
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились вилучити з Договору №7 від 17.03.2021 пункти 13.7, 13.12, які були додані згідно Додаткової угоди № 3 від 20.04.2021.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились змінити назву документу, на підставі якого здійснюються розрахунки між Сторонами з «Акт передавання-приймання послуг» на «Акт виконаних робіт» у всіх випадках згадування назви цього документу в тексті Договору. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 320 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 720 000,00 UAH)