Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 45-50% жирності (Код ДК: 021:2015 15544000-3), сир кисломолочний 9% (Код ДК: 021:2015 15540000-5))
Очікувана вартість
310 945,00 UAH
UA-2021-03-02-009851-b ● 94d83b4658284c6cb3acec4f8b3e4f19
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БЕЗЛЮДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44094653 |
Місцезнаходження: | 62489, Україна , Харківська обл., Харківський район, селище міського типу Безлюдівка, вул. Зміївська, будинок 48 |
Контактна особа: |
Тетяна Євгенівна +380577496104 osvita-bezlbuhg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 310 945,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 109,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
580 кілограми
Сир твердий 45-50% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, Місце поставки - заклади освіти, підпорядковані відділу освіти Безлюдівської селищної ради, 1)Комунальний заклад «Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 144-А. 2)Комунальний заклад «Безлюдівський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 177 3)Комунальний заклад «Васищевський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62495, Харківська область, Харківський район, сел. Васищеве, вул. Орєшкова, 35 4)Комунальний заклад «Лізогубівський ліцей Безлюдівської селищної ради». 62492, Харківська область, Харківський район, с. Лизогубівка, вул. Шкільна, 22 5)Комунальний заклад «Хорошівський ліцей 5)Безлюдівської селищної ради» 62466, Харківська область, Харківський район, сел. Хорошеве, вул. Культури 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1443 кілограми
Сир кисломолочний 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, Місце поставки - заклади освіти, підпорядковані відділу освіти Безлюдівської селищної ради, 1)Комунальний заклад «Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 144-А. 2)Комунальний заклад «Безлюдівський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 177 3)Комунальний заклад «Васищевський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62495, Харківська область, Харківський район, сел. Васищеве, вул. Орєшкова, 35 4)Комунальний заклад «Лізогубівський ліцей Безлюдівської селищної ради». 62492, Харківська область, Харківський район, с. Лизогубівка, вул. Шкільна, 22 5)Комунальний заклад «Хорошівський ліцей 5)Безлюдівської селищної ради» 62466, Харківська область, Харківський район, сел. Хорошеве, вул. Культури 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 30 днів з дня поставки Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Мова тендерної пропозиції: українська. Детальніше у тендерній документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 16:02 |
ТД_Сир тверд та сир кисломол.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2021 15:35
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
У п. 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником у складі пропозиції листа з інформацією про те, протягом якого строку його тендерна пропозиція є дійсною. У додатку 2 Тендерної документації міститься форма «Тендерної пропозиції», у якій учасником зазначається, що він погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, встановленого замовником. Вбачається абсурдною вимога Замовника щодо надання учасником у складі пропозиції листа з інформацією про те, протягом якого строку його тендерна пропозиція є дійсною, адже учасник, надаючи свою тендерну пропозицію за формою, встановленою у додатку 2 Тендерної документації, зазначає що він погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, встановленого замовником. Крім того, вимога пункту 4 розділу 3 Документації – це не вимога про підтвердження учасником строку дії пропозиції, а імперативна норма, безумовна обставина, обов’язкова умова участі в закупівлі. Документація не містить вимоги про те, що, наприклад, пропозиція учасника діє стільки, скільки він зазначить у листі з інформацією про те, протягом якого строку його тендерна пропозиція є дійсною, і цей строк може підлягати оцінці при розгляді пропозиції. Такі положення в Документації відсутні. Згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція втрачає чинність. Ця норма також доводить неможливість існування іншого строку дії тендерної пропозиції, ніж той, що визначений Замовником в Документації. Отже, будь-яка тендерна пропозиція учасника, яка подана в даному тендері чинна 120 днів із дати розкриття тендерних пропозицій, як це визначив Замовник у пункті 4 Розділу 3 Документації і абсолютно неважливо що вказано буде учасником у листі з інформацією про те, протягом якого строку його тендерна пропозиція є дійсною, адже учасник, беручи участь в закупівлі, за замовчуванням погоджується з її умовами, в тому числі із нормою пункту 4 Розділу 3 Тенерної документації, та не має необхідності додатково підтверджувати строк чинності своєї пропозиції будь-якими документами. З огляду на викладене, надайте роз’яснення з приводу необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції листа з інформацією про те, протягом якого строку його тендерна пропозиція є дійсною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника та пропонує учасникам зазначити у листі-погодженні або 120 днів, або більше днів.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2021 15:36
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
У пункті 6 Розділу ІІІ Тендерної документації замовник встановлює вимогу щодо надання учасником експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Як вбачається із частини 1 статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до цієї норми на операторів ринку, які провадять діяльність з реалізації харчових продуктів, обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється. Таким чином вимога Замовника щодо надання учасником експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з реалізації харчових продуктів суперечить Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і не може бути виконана учасниками, які не є виробниками продукції, що є предметом закупівлі. З огляду на викладене, надайте роз’яснення з приводу необхідності подання експлуатаційного дозволу у складі тендерної пропозиції учасника, який провадить діяльність з реалізації харчових продуктів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника, адже керуючись нормами Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та Листом роз’ясненням Мінекономіки від 05.11.2019 № 3801-05/45742-06 вимагає надання експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів з метою поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2021 15:37
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
3. У пункті 6 Розділу ІІІ та у додатку № 4 Тендерної документації Замовник зазначає, предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004. № 1591; Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів (ДСанПіН 5.5.2.008-01), затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63; Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91). Як вбачається з наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 року № 63, втратили чинність, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91 не застосовуються на території України. З огляду на викладене, учаснику є незрозумілим, яким чином вимога замовника щодо відповідності предмету закупівлі вимогам нормативно-правових актів, які не діють на території України, має бути виконана. Надайте роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника, тому учасник може надати у своїй пропозиції відповідне пояснення щодо цього питання із посиланням на чинне законодавство.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2021 15:56
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
З тендерної документації вбачається незрозумілим, яким саме видом спеціалізованого автомобільного транспорту повинен транспортуватися товар, що є предметом закупівлі та яким саме нормативно-правовим актом замовник обгрунтовує таку вимогу?
Відповідь: Шановний учаснику! Товар відповідно до предмету закупівлі повинен транспортуватися на підставі Правил перевезення швидкопсувних вантажів.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2021 16:10
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
У додатку 4 до тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо терміну реалізації твердого сиру – 45-50% жирності,у 30 діб від дати виготовлення, проте у документах про якість товару і на маркування товару зазначається строк придатності продукту від дати виробництва (визрівання). Надайте розяснення, що має на увазі замовник під вимогою щодо "термін реалізації твердого сиру 30 діб від дати виготовлення"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Термін реалізації твердого сиру – 45-50% жирності, у 30 діб від дати виготовлення, тобто дати виробництва (визрівання) згідно ДСТУ 6003:2008. СИРИ ТВЕРДІ
Надання роз’яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2021 16:18
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:47
У додатку 4 ТД встановлено вимогу: "Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані у складі пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначених нормативно-правових актів в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час постачання товару". Вбачається незрозумілим, чому учасник повинен дотримуватися Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р., адже вимоги цієї інструкції не поширюються на організцію харчування дітей в закладах освіти, підпорядкованих відділу освіти Безлюдівської селищної ради, до яких буде здійснюватися постачання продуктів харчування, що є предметом закупівлі. Надання роз’яснення щодо тендерної документації з цього питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ви можете зазначити у своїх документах посилання на ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У НАВЧАЛЬНИХ ТА ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ.
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2021 16:20
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
У додатку 4 до тендерної документації наявна вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника декларації виробника на товар, експертний висновок та/або інший документ, що підтверджує якість товару. Нададайте, будь ласка, розєяснення, тендерною документацією передбачається, що учасник повинен подати документи, якіпідтверджують якість товару у сукупності (і декларацію виробника, і експертний висновок) або один з перелічених документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника та вимагає надати один з перелічених документів: декларацію виробника та/або експертний висновок.
Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 03 березня 2021 16:20
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - не встановлено вимог отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на харчові продукти. Відповідно до п.92) ст.1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» харчовий продукт - речовина або продукт (неперероблений, частково перероблений або перероблений), призначені для споживання людиною. До харчових продуктів належать напої (в тому числі вода питна), жувальна гумка та будь-яка інша речовина, що спеціально включена до харчового продукту під час виробництва, підготовки або обробки. Відповідно до ст.1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Однак, відповідно до ст. 1-1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» сфера дії Закону Положення цього Закону не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Відповідно до останнього абзацу ст.1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» термін "харчовий продукт" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Ґрунтуючись на вищезазначеному з 20 вересня 2015 року не встановлено вимог отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на харчові продукти. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - не встановлено поняття декларація виробника, відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві. Таким чином з вимог тендерної документації незрозуміло, яким документом учасник повинен підтверджувати якість товару, що пропонує до постачання замовнику. Чи може учасник на підтвердження якості товару, що пропонується до постачання, надати документ у вигляді гарантійного листа? Надайте роз'яснення з цього приводу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника та вимагає надати один з перелічених документів: декларацію виробника та/або експертний висновок.
Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 03 березня 2021 16:21
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:42
З тендерної документації вбачається незрозумілим чи повинні надаватися листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від осіб, персональні дані яких зазначаються у документах, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Надайте роз'яснення з цього питання.
Відповідь: Шановний учаснику! Учасник повинен надати листи-згоди на збір та обробку персональних даних на працівників, щодо яких надана інформація про їх стан здоров’я та освіту. Слід зазначити, що така інформація є конфіденційною і відноситься до персональних даних, а отже, може оброблятися в тому числі поширюватись тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини
Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 03 березня 2021 16:22
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:41
У додатку 4 до тендерної документації замовник вимагає від учасника надання декларації виробника на товар, у якій повинно бути зазначено номер реєстрації потужностей виробника, переробника, або пакувальника та номер реєстрації потужностей постачальника (посередника), номер нормативного документу. Надайте роз'яснення? номер якого нормативного документа має бути зазначено у декларації виробника. Чи буде відповідати вимогам тендерної документації замовника декларація виробника, у якій виробник не зазначає номер реєстрації потужностей постачальника (посередника)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На підставі Листа Держветфітослужби від 29.05.14 № 15-9-3-13/16594 декларація виробника повинна містити таку інформацію:
- назва та адреса виробника;
- назва харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та інша інформація, необхідна для ідентифікації продукту;
- посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
- дата видачі, ім`я, підпис та посада особи, яка видала декларацію виробника;
- для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень ст. 22 Закону "Про безпечність та якість харчових продуктів".
- назва та адреса виробника;
- назва харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та інша інформація, необхідна для ідентифікації продукту;
- посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
- дата видачі, ім`я, підпис та посада особи, яка видала декларацію виробника;
- для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень ст. 22 Закону "Про безпечність та якість харчових продуктів".
Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 04 березня 2021 11:48
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:41
У додатку № 1 ТД замовник для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимагає надати довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (далі - Правила). Відповідно до п.29.3. Правил Замовник зобов'язаний для перевірки стану вантажу або тари пред'явити технічні умови Учаснику (перевізнику), яким повинні відповідати транспортні засоби для даного виду швидкопсувного вантажу. Згідно цього вкажіть Ваші технічні умови для перевезення товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Товар відповідно до предмету закупівлі повинен транспортуватися на підставі Правил перевезення швидкопсувних вантажів.
Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 04 березня 2021 11:49
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:41
У додатку № 1 ТД замовник для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимагає надати довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (далі - Правила). Відповідно до п.29.3. Правил Замовник зобов'язаний для перевірки стану вантажу або тари пред'явити технічні умови Учаснику (перевізнику), яким повинні відповідати транспортні засоби для даного виду швидкопсувного вантажу. Згідно цього вкажіть Ваші технічні умови для перевезення товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Товар відповідно до предмету закупівлі повинен транспортуватися на підставі Правил перевезення швидкопсувних вантажів.
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2021 12:09
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:41
У додатку № 1 ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник вимагає надання учасником - довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в учасника наявні рахунки. Поясніть, яким чином наявність кредитних забовязань між учасником та банківською установою свідчить про фінансову спроможність учасника для прийняття участі у цій закупівлі. Ця вимога взагалі є дискримінаційною та такою, що вимагає у учасника розкриття таємниць комерційної діяльності та є порушенням інтелектуальних прав юридичної особи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Хоча законодавством України не визначено терміна «фінансова спроможність», та загалом – це забезпечення учасника достатньою кількістю грошових та інших майнових активів для повного покриття всіх можливих витрат, у т. ч. виконання своїх грошових та інших зобов’язань, Замовник вважає, що невиконання кредитних зобов'язань свідчить про неспроможність учасника виконати договірні зобов'язання у разі перемоги у закупівлі. Крім цього, ця інформація не є комерційною таємницею та порушенням інтелектуальних прав учасника.
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2021 12:42
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:41
У п 2.2 додатку 4 ТД замовник вимагає від учасника надання у складі пропозиції інформацію щодо виробника. Поясніть, яку саме інформацію про виробника повинен надати учасник: інформацію про обсяги виробництва, інформацію, чи займається виробник зовнішньоекономічною діяльністю тощо ?
Відповідь: Шановний учаснику! Ця інформація повинна містити найменування та адресу виробника продуктів харчування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-009851-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 04 березня 2021 12:13
Дискримінаційна вимога
У додатку № 1 ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник вимагає надання учасником - довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в учасника наявні рахунки.
Ця вимога взагалі є дискримінаційною та такою, що вимагає у учасника розкриття таємниць комерційної діяльності та є порушенням інтелектуальних прав ФО-П/юридичної особи.
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в учасника наявні рахунки.
Розгорнути
Згорнути
Ця вимога взагалі є дискримінаційною та такою, що вимагає у учасника розкриття таємниць комерційної діяльності та є порушенням інтелектуальних прав ФО-П/юридичної особи.
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в учасника наявні рахунки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 10:50
Шановний учаснику! Хоча законодавством України не визначено терміна «фінансова спроможність», та загалом – це забезпечення учасника достатньою кількістю грошових та інших майнових активів для повного покриття всіх можливих витрат, у т. ч. виконання своїх грошових та інших зобов’язань, Замовник вважає, що невиконання кредитних зобов'язань свідчить про неспроможність учасника виконати договірні зобов'язання у разі перемоги у закупівлі. Крім цього, ця інформація не є комерційною таємницею та не порушує інтелектуальні права учасника.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-009851-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 04 березня 2021 12:28
Незаконна вимога
Надання гарантійного листа-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою для учасника та не вимагає додаткових роз’яснень за своєю суттю протирічить статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо можливості звернення за роз’ясненнями положень документації, які учасникам є незрозумілі.
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо Надання гарантійного листа-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою для учасника та не вимагає додаткових роз’яснень як незаконну.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо Надання гарантійного листа-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою для учасника та не вимагає додаткових роз’яснень як незаконну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 10:54
Шановний учаснику! На підставі ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для звернень через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру закінчився, проте не має жодної дискримінації впевнитися замовнику у тому, що всі вимоги зрозумілі та будуть виконані учасниками у повному обсязі для перемоги у тендері.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-009851-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 04 березня 2021 12:29
Незаконна вимога
Надання гарантійного листа-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою для учасника та не вимагає додаткових роз’яснень за своєю суттю протирічить статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо можливості звернення за роз’ясненнями положень документації, які учасникам є незрозумілі.
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо Надання гарантійного листа-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою для учасника та не вимагає додаткових роз’яснень як незаконну.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо Надання гарантійного листа-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою для учасника та не вимагає додаткових роз’яснень як незаконну.
Скасована
Дата: 04 березня 2021 12:53
Причина: Вимога розміщена помилково
Номер вимоги: UA-2021-03-02-009851-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 04 березня 2021 12:55
Дискримінаційна вимога
У додатку 4 до Тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо надання учасником декларації виробника на товар, яка повинна мати номер реєстрації потужностей виробника, переробника, або пакувальника та номер реєстрації потужностей постачальника (посередника), номер нормативного документу.
Така вимога є дискримінаційною щодо мене та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі, оскільки у складі своєї тендерної пропозиції я не маю змоги надати декларацію виробника такого змісту, який вимагає замовник у тендерній документації, зокрема, таку, у якій буде вказано номер реєстрації потужностей виробника, переробника, або пакувальника та номер реєстрації потужностей постачальника (посередника).
Слід зауважити, що відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» взагалі не встановлено поняття «декларація виробника», відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві.
Виробник товару, що є предметом закупівлі, з яким я співпрацюю, у своїх деклараціях зазначає лише найменування суб’єкта господарювання, юридичну адресу, номер експлуатаційного дозволу, сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, найменування продуктів, позначення нормативного документа, згідно якого виготовляється товар, дату виготовлення, вагу продукції, фізико-хімічні показники, органолептичну оцінку, температуру, час та дату видачі документа, відомості про особу, яка видала документ.
Зважаючи на викладене, вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги замовника, встановлені до змісту декларації виробника, які є дискримінаційними по відношенню до мене як до учасника і усувають мене від участі в цій закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога є дискримінаційною щодо мене та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі, оскільки у складі своєї тендерної пропозиції я не маю змоги надати декларацію виробника такого змісту, який вимагає замовник у тендерній документації, зокрема, таку, у якій буде вказано номер реєстрації потужностей виробника, переробника, або пакувальника та номер реєстрації потужностей постачальника (посередника).
Слід зауважити, що відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» взагалі не встановлено поняття «декларація виробника», відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві.
Виробник товару, що є предметом закупівлі, з яким я співпрацюю, у своїх деклараціях зазначає лише найменування суб’єкта господарювання, юридичну адресу, номер експлуатаційного дозволу, сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, найменування продуктів, позначення нормативного документа, згідно якого виготовляється товар, дату виготовлення, вагу продукції, фізико-хімічні показники, органолептичну оцінку, температуру, час та дату видачі документа, відомості про особу, яка видала документ.
Зважаючи на викладене, вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги замовника, встановлені до змісту декларації виробника, які є дискримінаційними по відношенню до мене як до учасника і усувають мене від участі в цій закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 10:58
Шановний учаснику! На підставі Листа Держветфітослужби від 29.05.14 № 15-9-3-13/16594 декларація виробника повинна містити таку інформацію:
- назва та адреса виробника;
- назва харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та інша інформація, необхідна для ідентифікації продукту;
- посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
- дата видачі, ім`я, підпис та посада особи, яка видала декларацію виробника;
- для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень ст. 22 Закону "Про безпечність та якість харчових продуктів".
- назва та адреса виробника;
- назва харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та інша інформація, необхідна для ідентифікації продукту;
- посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
- дата видачі, ім`я, підпис та посада особи, яка видала декларацію виробника;
- для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень ст. 22 Закону "Про безпечність та якість харчових продуктів".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-02-009851-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "БРИКОВ ІГОР ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2739719351
Дата подання: 02 квітня 2021 15:22
Дата подання: 02 квітня 2021 15:22
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
адреса: вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа - підприємець Бриков Ігор Петрович
РНОКПП: 2739719351
адреса: вул. Балакірєва, б.50а, кВ.104, м. Харків, 61018
e-mail: prodsnab98@ukr.net
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Відділ освіти Безлюдівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44094653
адреса: вул. Зміївська, буд. 48, смт. Безлюдівка, Харківська область, 62489
Процедура закупівлі:
Відкриті торги Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 45-50% жирності (Код ДК: 021:2015 15544000-3), сир кисломолочний 9% (Код ДК: 021:2015 15540000-5))
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі:
UA-2021-03-02-009851-b
СКАРГА
на рішення замовника
02 березня 2021року Відділом освіти Безлюдівської селищної ради (далі – Замовник) оприлюднено оголошення за процедурою відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 45-50% жирності (Код ДК: 021:2015 15544000-3), сир кисломолочний 9% (Код ДК: 021:2015 15540000-5)), посилання на тендер: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-03-02-009851-b.
Відповідно до оголошення визначено подачу пропозицій з 2 бер. 2021року 15:54 до 17 бер.2021року 23:59. Початок аукціону: 18 бер. 2021року 14:22 – 18 бер. 2021року 14:43.
У аукціоні прийняли участь два учасника : ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬЧЕНКО ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БРИКОВ ІГОР ПЕТРОВИЧ.
26 березня 2021 року Відділ освіти Безлюдівської селищної ради оприлюднив протокол засідання тендерного комітету від 25 березня 2021 № 68 щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 45-50% жирності (Код ДК: 021:2015 15544000-3), сир кисломолочний 9% (Код ДК: 021:2015 15540000-5)). За результатами розгляду тендерних пропозиції учасників торгів, Замовником було відхилено пропозицію ФОП Брикова Ігоря Петровича та визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Бельченко Володимира Григоровича. Я, ФОП Бриков Ігор Петрович не погоджуюсь з рішенням Замовника оскільки воно порушує мої права та охоронювані законом інтереси, адже Замовник необґрунтовано та безпідставно відхилив мою тендерну пропозицію та визнав переможцем учасника, що не надав усі необхідні документи у відповідності до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 45-50% жирності (Код ДК: 021:2015 15544000-3), сир кисломолочний 9% (Код ДК: 021:2015 15540000-5)). Згідно ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Так Додатком 1 до тендерною документацією було встановлено:
для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
- копія балансу за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
- копія звіту про фінансові результати за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника
- копія податкової декларації Учасника за 2020 р.
Однак, такі документи не були надані ФОП Белченко Володимиром Григоровичем у складі своєї пропозиції.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
Крім того, учасником ФОП Белченко Володимром Грогоровичем подано у складі своєї пропозиції документ, що хоча і не вимагався Замовником у тендерній документації, але містить доволі цікаву інформацію, що дозволяє зробити висновок, про неможливість здійснення постачання ФОП Белченко Володимиром Грогоровичем вершкового масла до закладів освіти Безлюдівської селищної ради, мова йде про Повідомлення про державну реєстрацію потужності №39.1/4276 від 26.09.2018року Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області, у якому зазначено, що за результатами розгляду заяви ФОП Белченко Володимира Григоровича було прийнято рішення про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужностей , що розташовано по вул..Верстатобудівельна №2 у м.Харкові для діяльності , пов’язаної з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 С. Як відомо, та відповідно до п.10.2 Технічних умов ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ УКРАЇНИ, затверджених наказом Держспоживстандарту України від ЗО травня 2005 р. № 133 ,- Сири зберігають в холодильниках, холодильних камерах або у спеціальних приміщеннях при мінусовому температурному режимі. Відповідно до вимог, зазначених у ДСТУ 4554:2006 «Сир кисломолочний. Технічні умови», термін придатності кисломолочного сиру за температури зберігання від (4 ± 2) оС у спожитковому пакованні становить 7 діб, тому він належить до категорії швидкопсувних продуктів. Відповідно до ст.10 ЗУ «Про молоко та молочні продукти», Організація суб’єктами господарювання контролю за безпечністю та якістю молока, молочної сировини і молочних продуктів здійснюється завдяки контролю за безпечністю та якістю молока, молочної сировини і молочних продуктів здійснюється суб’єктами господарювання відповідно до закону шляхом: додержання умов виробництва, зберігання та реалізації молока, молочної сировини і молочних продуктів відповідно до нормативно-правових актів. Як зазначено у Декларації виробника №15 на сир кисломолочний, що надає у складі своєї пропозиції ФОП Бельченко Володимир Грогорович, допустимий температурний режим 4 С, але ж ні як ні вище 10 С. У Декларації виробника №15 на сир твердий, що надана також ФОП Бельченко Володимиром Грогоровичем, допустима температура для зберігання позначено від -5 С до -2 С, тобто також не вище 10 С.
Крім того, у складі своєї пропозиції ФОП Белченко Володимир Григорович надає Договір зберігання №27 та складську квитанцію. Так дійсно Додатком 1 до тендерною документацією була встановлена вимога про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що повинно підтверджуватися довідкою про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що накуповується. По-перше, як зрозуміло з вище наведено Повідомлення Держпродспоживслужби у ФОП Белченко Володимира Грогоровича такі складські прміщення відсутні. По-друге, у складі своєї пропозиції ФОП Белченко Володимир Григорович таку довідку не надає. По-третє, ФОП Белченко Володимир Григорович надає у складі своєї пропозиції Договір зберігання №27 та складську квитанцію на зберігання молока незбираного згущеного з цукром 8,5% жирності, що як відомо не відноситься до швидкопсувних продуктів харчування, та не потребує, на відміну від сиру твердого та сиру кисломолочного, мінусового температурного режиму зберігання.
Таким чином, вважаємо що ФОП Бельченко Володимир Грогорович не підтвердив свою матеріально-технічну можливість постачання сиру твердого та сиру кисломолочного до закладів освіти Безлюдівської селищної ради.
З огляду на викладене, я вважаю, що Замовник порушуючи вимоги закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них неуважно підійшов до розгляду тендерних пропозицій учасників та безпідставно відхилив пропозицію ФОП Брикова Ігоря Петровича. На підставі вищевикладеного та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ст.ст. 5, 10,18, 29, 41,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити рішення Замовника про мою дискваліфікацію.
3. Зобов’язати Відділ освіти Безлюдівської селищної ради скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Брикова Ігоря Петровича.
4. Зобов’язати Відділ освіти Безлюдівської селищної ради скасувати рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ФОП Белченко Володимира Григоровича.
5. Зобов’язати Відділ освіти Безлюдівської селищної ради провести повторний розгляд тендерної пропозиції ФОП Брикова Ігоря Петровича.
Додатки:
1. Тендерна документація.
2. Повідомлення про державну реєстрацію потужностей №39.1/4276 від 26.09.2018р. ФОП Белченко В.Г.
3. Декларація виробника №15 на сир кисломолочний ФОП Бельченко В.Г.
4. Декларація виробника №15 на сир твердий ФОП Бельченко В.Г.
5. Договір зберігання №23 та складська квитанція ФОП Белченко В.Г.
6. Протокол засідання тендерного комітету від 25 березня 2021р № 68.
Фізична особа підприємець
Бриков Ігор Петрович 02.04.2021р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2021 16:58
рішення від 06.04.2021 № 7023 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 16:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2021 № 8099.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 18:55
рішення від 15.04.2021 №8099.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 18:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬЧЕНКО ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ |
237 684,85
UAH з ПДВ
|
237 684,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БРИКОВ ІГОР ПЕТРОВИЧ" |
310 365,00
UAH з ПДВ
|
310 365,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬЧЕНКО ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ #2397200875 |
Переможець |
237 684,85
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 14:43
|
Договір сир.pdf | укладений |
28 квітня 2021 14:42
|