Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 - Молоко та вершки (15511100-4 - Пастеризоване молоко)
Очікувана вартість
168 420,00 UAH
UA-2021-03-02-009782-b 8e7bddcaa3a540f8afb421202f473f4f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туранська Людмила Олександрівна

+380487500190 Luneva@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Контактна особа: Туранська Людмила Олександрівна
+380487500190
Luneva@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 16:04
Очікувана вартість: 168 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 843,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко коров'яче пастеризоване 2.5%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
Молоко коров'яче пастеризоване 2.5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником наданих послуг, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних/ коштів НСЗУ/ інших коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/ або інші кошти Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 16:01
ТД молоко.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВКФ "Агромарін" 167 580,00
UAH з ПДВ
167 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2021 10:31
Електронний підпис
17 березня 2021 10:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВКФ "Агромарін"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВКФ "Агромарін"
#13925644
Переможець 167 580,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 09:07

Документи

18 березня 2021 09:07
Електронний підпис
18 березня 2021 09:05
Протокол перможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВКФ "Агромарін"
#13925644
167 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 09:07
Електронний підпис
18 березня 2021 09:05
Протокол перможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2021 12:21
дОДАТКОВА 1 ДОГ 48.3.п.pdf зміни до договору
15 жовтня 2021 12:20
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 14:59
Договір 48.3П.pdf укладений
30 березня 2021 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями статей 632, 651-654 ЦК України, пункту 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 48/3П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 167 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 930,00 UAH)