Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стільці дитячі (39112000-0)
Очікувана вартість
12 688,00 UAH
UA-2021-03-02-009763-b e2e12907143940929e92c0060579a637
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левчук Наталія Ігорівна

+380664213066 abvgdeika53@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський центр розвитку дитини №53 "АБВГДЕЙКА"
Код ЄДРПОУ: 25304348
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, бульвар Польський, будинок 7
Контактна особа: Левчук Наталія Ігорівна
+380664213066
abvgdeika53@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Згідно наявної потреби. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2. Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 шт
стільці дитячі гнуті ISO №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, бульвар Польський, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично отриманого товару згідно з оформленими документами після отримання товару та пред'явлення накладних Виконавцем. Період оплати може змінюватися в залежності від реального фінансування видатків замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 березня 2021 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горопашина Алла Василівна
#2392506606
Переможець 12 688,00
UAH
02 березня 2021 16:40

Документи

02 березня 2021 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:45