Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-02-008050-b 3cba8f64ec364cfca4c1e20ce0813d28
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Дмитрович Рожко

+380347621668 snyatin_pni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188719
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Снятин, вул. Гоголя, 23
Контактна особа: Микола Дмитрович Рожко
+380347621668
snyatin_pni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Снятинського психоневрологічного інтернату, заступник директора, е-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Підгузки для дорослих.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33751000-9 «Підгузки».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Підгузки для дорослих – 570 упаковок.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 000,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
20. Період уточнення інформації про закупівлю: «09» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Кінцевий строк подання пропозицій: «12» березня 2021 року час 00:00 год.
22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
24. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається.
25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
____________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:

Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 упаковка
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-02-008050-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 03 березня 2021 12:30
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог
За результатами розгляду оголошення закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua, СНЯТИНСЬКИМ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИМ ІНТЕРНАТОМ, на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)» в Тендерній документації, а саме Додаток 1 Технічна специфікація , обов’язковою вимогою встановлено обхват талії підгузків та ретенція NAFC 700 г середня – утримання вологи. Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузків для дорослих серед виробників та торгових марок, провівши аналіз чинного законодавства України, щодо стандартів, було встановлено, що дані вимоги є дискримінаційними. Так як містять вимогу конкретно визначений об’єм талії, яка є індивідуально визначеною та обмежує конкуренцію. Вимога щодо ретенції NAFC 700г – є індивідуально визначеною для окремого виробника та загальноприйнятою характеристикою підгузків. Варто зазначити, що дані характеристики підгузків є дискримінаційними, що обмежують конкуренцію та не є вирішальними при встановленні їх якості та призначенні підгузків. Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція. На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких зазначено межі (можливості) об’єму талії від і до, в залежності від розміру та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Визначений об’єм талії та ретенція NAFC не має визначального відношення до основних характеристик підгузка. Враховуючи вище викладене, дана умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Дискримінація - негативне або упереджене ставлення до суб'єкта, або позбавлення його певних прав на підставі наявності якоїсь ознаки. У нашому випадку ознаки, яка позбавляє учасника права участі у закупівлі - наявність еластичної гумки в поясі з переду. Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Замовник - СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, Замовником порушено основний Закон України «Про публічні закупівлі» (ст.5, ст.22), Закон України «Про захист економічної конкуренції» (ст.6), шляхом встановлення вищевикладених технічних, якісних характеристик, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації. Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ Внести зміни до Тендерної документації, Додаток 1 Технічна специфікація закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)», та виключити, вимогу щодо предмету закупівлі, обмежуючу конкуренцію: - обхват талії підгузків та ретенції NAFC 700г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 18:18
За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа Снятинського психоневрологічного інтернату повідомляє про наступне:
На виконання вимог частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником торгів було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі із обов’язковим зазначенням інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Слід зазначити, положеннями частини четверної статті 14 цього Закону визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Звертаємо Вашу увагу, що за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником торгів встановлено примітку наступного змісту: «Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником» Звертаємо Вашу увагу, що умовами оголошення передбачено надання у якості запропонованого товару еквіваленту предмету закупівлі та наголошуємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до фактичної потреби замовника із урахуванням обсягів фінансування зазначених потреб. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2021-03-02-008050-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 04 березня 2021 18:26
щодо усунення дискримінаційних вимог
З метою взяти участь у закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, за результатами розгляду оголошення оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua, Снятинським психоневрологічним інтернатом, на закупівлю: код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (підгузки для дорослих), в Оголошені, а саме в Технічна специфікація Додаток 1, зазначено інформацію, яка є необґрунтованою та має дискримінаційні ознаки, а саме:

1. п.10 Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля

Варто зауважити, що ТОВ «Бембікс» при участі у минулій закупівлі UA-2021-02-12-009226-c, оголошеній Вами надавав Довідку, щодо захисту довкілля. Але уповноваженої особою Снятинського психоневрологічного інтернату вона була необґрунтованою відхилена.

Звертаю увагу, що інформація щодо технічні якісні характеристики товару вказані в технічних, якісних характеристиках товару і ніяк не можуть передбачати застосування заходів із захисту довкілля. Застосування заходів щодо захисту довкілля може здійснювати Особа, а не предмет закупівлі.

Враховуючи вище викладене, Прошу конкретизувати вимогу та додати зразок Довідки на вимогу Замовника.

2. П.5. Учасник повинен надати замовнику підтверджувальні документи: лист, завірений печаткою (штампом) виробника за кількістю поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1).

Варто зазначити, що ДСТУ ISO - національні стандарти України, гармонізовані з європейськими та міжнародними нормативними документами. Відповідність вказаним стандартам, згідно чинного законодавства підтверджує Сертифікат відповідності, виданий відповідним спеціалізованим органом. Виробник не має права видавати Сертифікати відповідності встановленим міжнародним стандартам чи гармонізованих з українським законодавством стандартів. Тобто дана вимога є незаконною.

Звертаю Вашу увагу, що в у складі пропозиції ТОВ «Бембікс» при організації закупівлі UA-2021-02-12-009226-c було надано належним чином завірену копію Сертифікату відповідності ISО 15621-2002, виданого Органом з оцінки відповідності ПромСтандарт. Але уповноваженої особою Снятинського психоневрологічного інтернату вона була незаконно відхилена.

3. ретенція (утримання рідини) згідно NAFC 700 г.

Варто зазначити, що дана характеристика притаманна тільки одному виробнику (марці) і є дискримінаційною, порушуючи основний принцип згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»

Встановлюючи дані перераховані вимоги до предмета закупівлі, Замовник порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим.

Тому дані умови є дискримінаційними, не обґрунтованими та такими, що обмежують конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до Оголошення дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.

Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:

1) добросовісна конкуренція серед учасників;

2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;

3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;

4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;

Також, обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»

ПРОШУ

Внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-03-02-008050-b, на закупівлю код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (підгузки для дорослих), а саме в Технічна специфікація Додаток 1, та виключити умови що обмежують конкуренцію: - - п.5,

4. ретенція (утримання рідини) згідно NAFC 700 г.

5. та конкретизувати, шляхом надання зразку Довідки п.10. Додатку 1 до Оголошення.

У разі не виправлення в друге дискримінаційних, необґрунтованих вимог змушені будемо звертатись до спеціалізованого органу відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» - Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 14:09
За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа Снятинського психоневрологічного інтернату повідомляє про наступне: Перш за все вважаємо за необхідне звернути увагу на зміст формулювання вимоги п. 10 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступного змісту: «Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля». Таким чином, учасник закупівлі повинен надати у складі пропозиції довідку (наприклад) про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля (відповідно до змісту формулювання вимоги п. 10 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
По другому питанню повідомляємо про наступне: Змістом вимог п. 5 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником торгів вимагається від учасників надання у складі пропозиції лист, завірений печаткою (штампом) виробника за кількістю поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1). Звертаємо Вашу увагу на формулювання «лист», не «сертифікат відповідності», завірений печаткою (штампом) виробника – не учасника! Прохання уважно ознайомитися зі змістом формулювання вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
По-третє, у відповідності вимог частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником торгів було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі із обов’язковим зазначенням інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Враховуючи досвід використання нашими підопічними великої кількості підгузників різних торгових марок, ми визначили саме ті підгузники, які їм найкраще підходять (в тому числі і за передбачуваними об’ємами талії-стегон, поглинальною здатністю та ретенцією). Крім того, були випадки, коли певні підгузники абсолютно не підходили, викликаючи алергічні реакції та фізичні незручності (протікання, грудкування, спадання або інший дискомфорт).Тому дбаючи в першу чергу про фізичний комфорт (відповідно і про психоемоційний стан наших підопічних, який напряму залежний від рівня їх фізичного комфорту, враховуючи профіль нашого інтернату), ми зацікавлені в закупівлі товару саме з вказаними нами технічними та якісними характеристиками.
Ваші визначення "Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція." є вашими особистими та не підтверджені будь якими документами. Що до розміру в поясі який ви пропонуєте змінити, то це ті розміри які дозволяють підібрати нашим підопічним потрібний розмір та запобігти протіканню. Ретенція - це показники утримання вологи в підгузку, цей показник є не менш важливим ніж поглинання, адже визначає скільки вологи може утримати підгузок щоб залишитись сухим та виконувати свою функцію поглинути та утримати вологу. Тому просимо вас, проаналізувати технічні вимоги та пропонувати вироби, що відповідають їм. Згідно ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються ( тобто «може», але НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ !) Кількість учасників, які можуть нам поставляти товар, з вказаними в закупівлі характеристиками ніяким чином не обмежується. Таким чином, за змістом звернення не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також не доведено, яким чином наведені вище умови оголошення порушують права та законні інтереси учасника закупівлі та позбавляють можливості подати свою пропозицію через наявні умови оголошення. Слід зазначити, положеннями частини четверної статті 14 цього Закону визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Звертаємо Вашу увагу, що за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником торгів встановлено примітку наступного змісту: «Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником» Звертаємо Вашу увагу, що умовами оголошення передбачено надання у якості запропонованого товару еквіваленту предмету закупівлі та наголошуємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до фактичної потреби замовника із урахуванням обсягів фінансування зазначених потреб.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тема-Захід 198 634,34
UAH з ПДВ
198 634,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 20:37
Електронний підпис
11 березня 2021 20:07
Технiчна специфiкацiя.pdf
11 березня 2021 20:07
Кваліфікаційні вимоги.pdf
11 березня 2021 20:07
Інформаційна довідка.pdf
11 березня 2021 20:07
лист відгук.pdf
11 березня 2021 20:07
Установчі документи.pdf
11 березня 2021 20:07
KTD Super Seni.pdf
11 березня 2021 20:07
Пропозиція.pdf
11 березня 2021 20:07
Лист згода персон. дані.pdf
11 березня 2021 20:07
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тема-Захід

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Тема-Захід
#33860155
Переможець 198 634,34
UAH з ПДВ
15 березня 2021 13:14

Документи

15 березня 2021 13:14
Електронний підпис
15 березня 2021 12:04
протокол 22 підгузки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Тема-Захід
#33860155
198 634,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 13:14
Електронний підпис
15 березня 2021 12:04
протокол 22 підгузки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 09:18
дод.угода підгузники для дорослих.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 10:26
договір 3144 підгузники.pdf укладений
18 березня 2021 10:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 березня 2021 11:26
17 423,88 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений
13 квітня 2021 12:03
24 378,45 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений
20 квітня 2021 15:50
24 378,45 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений
15 червня 2021 10:22
16 834,85 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений
03 серпня 2021 10:50
40 096,11 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений
14 вересня 2021 10:09
19 166,38 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений
11 жовтня 2021 10:27
55 965,82 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений
11 жовтня 2021 10:27
390,40 UAH UA388201720344271005300047864
Снятинський ПНІ
UA403808050000000026006642556
ТзОВ"Тема-Захiд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 3144
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 634,34
UAH (в тому числі ПДВ 13 904,41 UAH)