Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукерки вагові ТМ «Turron»
Очікувана вартість
6 060,00 UAH
UA-2021-03-02-007076-a 1a7e09c249bb442fa56a0d550825cc42
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 23:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 17:00
Очікувана вартість: 6 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про конкретне найменування, ціну за одиницю та торговельну марку товару, що пропонується учасником, інформацію про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 кілограми
Цукерки вагові «Королівський горішок» ТМ «Turron»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби
10 кілограми
Цукерки вагові «Чорнослив з мигдалем» ТМ «Turron»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби
10 кілограми
Цукерки вагові «Курага з мигдалем» ТМ «Turron»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється протягом 7 робочих днів з дня отримання товару Покупцем, згідно накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 23:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 23:36
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
02 березня 2021 23:35
Проєкт договору про закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ" 5 760,00
UAH з ПДВ
5 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 16:09
Електронний підпис
11 березня 2021 16:08
ДОВ ДОГ.jpg
11 березня 2021 16:08
Потужности.pdf
11 березня 2021 16:08
СТ 4.jpg.pdf
11 березня 2021 16:08
ст 6.pdf
11 березня 2021 16:08
тех вим пол 5.pdf
11 березня 2021 16:08
НАКАЗ 2.jpg.pdf
11 березня 2021 16:08
дов тех вимги..jpg
11 березня 2021 16:08
гар. лист. доставки.jpg
11 березня 2021 16:08
ст 10.pdf
11 березня 2021 16:08
ст 5.pdf
11 березня 2021 16:08
НАКАЗ 1.jpg.pdf
11 березня 2021 16:08
ст 9.pdf
11 березня 2021 16:08
цін пр пол 5.pdf
11 березня 2021 16:08
НДС.jpg
11 березня 2021 16:08
ст 8.pdf
11 березня 2021 16:08
СТ 1.jpg.pdf
11 березня 2021 16:08
ст 7.pdf
11 березня 2021 16:08
2.jpg
11 березня 2021 16:08
поя. зап.pdf
11 березня 2021 16:08
1.jpg
11 березня 2021 16:08
ст 11.pdf
11 березня 2021 16:08
СТ 2.jpg.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОРХІДЕЯ-СУМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ"
#30497211
Переможець 5 760,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 20:44

Документи

18 березня 2021 20:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 20:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ"
#30497211
5 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 20:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:34
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:23
Дог №1036 від 31.03.2021.pdf укладений
31 березня 2021 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 640,00 UAH)