Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3
Очікувана вартість
3 883 876,00 UAH
UA-2021-03-02-006753-b 5416bb309a9f48939a08b2e7e48e0169
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олінкевич Дар'я Володимирівна

380612242350 daria.olinkevych@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02140892
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 206
Контактна особа: Олінкевич Дар'я Володимирівна
380612242350
daria.olinkevych@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 року №834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» затверджено перелік органів поліції охорони, що утворюються як територіальні органи Національної поліції, серед яких є Управління поліції охорони у Запорізькій області. Вищезазначеною Постановою КМУ передбачено, що органи поліції охорони, утворені як територіальні органи Національної поліції, є правонаступниками Департаменту Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та відповідних державних установ Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, що ліквідуються в установленому законодавством порядку. Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 877 затверджено Положення про Національну поліцію, згідно якого Національна поліція відповідно до покладених на неї завдань здійснює охорону об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також бере участь у здійсненні державної охорони. В розумінні статті 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Запорізької міської ради є органом місцевого самоврядування. Відповідно до п.7 Інструкції про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів, затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 року №577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів» (далі – Інструкція №577) під час фізичної охорони об’єктів підрозділи поліції охорони виконують завдання з організації охорони рухомого і нерухомого майна. Відповідно до ч.18 Розділу І. Загальні положення Інструкції №577 наряди поліції охорони під час несення служби використовують та застосовують: вогнепальну зброю, спеціальні засоби, тощо, які є необхідними для надання послуг на об’єкті Замовника. Постановою КМУ від 21.11.2018 №975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», чітко регламентовано та встановлено те, що об’єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування, підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах
З урахуванням викладеного вище, слід зазначити, що Управління поліції охорони в Запорізькій області є єдиною структурою, яка має право надавати послуги з охорони об’єктів, де розміщуються органи місцевого самоврядування на договірних засадах та відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 15:03
Оскарження наміру укласти договір: 13 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 206, вул. Зелінського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту наданих послуг в безготівковому порядку в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 15 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг Сторонами. ВИКОНАВЕЦЬ протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання послуг за поточний місяць готує та передає на погодження ЗАМОВНИКУ два примірники акту приймання-передачі наданих послуг. ЗАМОВНИК зобов’язаний протягом 3 (трьох) робочих днів розглянути та підписати вказаний акт або надати письмові заперечення в цей же термін. У випадку наявності у ЗАМОВНИКА зауважень до наданих послуг та/або акту приймання-передачі наданих послуг, такі недоліки усуваються ВИКОНАВЦЕМ протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання письмових мотивованих зауважень від ЗАМОВНИКА. Після усунення недоліків погодження акту відбувається у порядку, встановленому цим пунктом. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу на термін до 30 календарних днів з моменту надання послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

02 березня 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-10-000002 ● 795569c8abb54e85bcba98188c370ff2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2021 09:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

10.03.2021 № 45

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги», оприлюдненої в електронній системі закупівель за ідентифікатором ID: UA-2021-03-02-006753-b , яка проводиться Виконавчим комітетом Запорізької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги», оприлюдненої в електронній системі закупівель за ідентифікатором ID: UA-2021-03-02-006753-b, яка проводиться Виконавчим комітетом Запорізької міської ради (далі – Замовник). У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зазначено, що «за результатами аналізу питання застосування переговорної процедури встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 40 Закону та пункту 3 постанови №975, в частині необґрунтованості застосування переговорної процедури, в частині відсутності конкуренції з технічних причин». Замовник заперечує вищезазначений висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області з огляду на таке. 29.01.2021 року на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) Замовником було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів за ID UA-2021-01-29-000726-c на закупівлю охоронних послуг код ДК 021:2015 - 79710000-4 (охорона адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3). Під час проведення зазначеної процедури закупівлі, для уникнення спроб дестабілізації роботи органів місцевого самоврядування та для забезпечення належної публічної безпеки, у Замовника виникла необхідність в посиленні охорони адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр.Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3, шляхом залучення додаткових одиниць фізичної охорони на 3-х цілодобових постах, зокрема фахівця з організації заходів охорони та використання пульту централізованого спостереження, який забезпечує спостереження за станом охоронної сигналізації, встановленої на об’єкті Замовника та реагування мобільних груп охорони. Враховуючи неможливість внесення змін до тендерної документації відкритих торгів, а саме: додатку №1 «Інформація про кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» та додатку №2 «Технічні вимоги до учасника» на етапі кваліфікації переможця, тендерним комітетом Замовника 01.03.2020 року було прийняте рішення про відміну відкритих торгів номер оголошення UA-2021-01-29-000726-c) на закупівлю охоронних послуг (охорона адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3) (код ДК 021:2015 – 79710000-4) на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, в яких неможливо усунути технічну помилку. Враховуючи пункт 7 статті 32 Закону, Замовник зазначив в електронній системи закупівель підстави прийняття відповідного рішення в той же день. З 01-03-2021, 10:43 по 12-03-2021, 00:00 тривав період оскарження скасування даної закупівлі. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 року №834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» затверджено перелік органів поліції охорони, що утворюються як територіальні органи Національної поліції, серед яких є Управління поліції охорони у Запорізькій області. Вищезазначеною Постановою КМУ передбачено, що органи поліції охорони, утворені як територіальні органи Національної поліції, є правонаступниками Департаменту Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та відповідних державних установ Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, що ліквідуються в установленому законодавством порядку. Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 877 затверджено Положення про Національну поліцію, згідно якого Національна поліція відповідно до покладених на неї завдань здійснює охорону об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також бере участь у здійсненні державної охорони. В розумінні статті 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Запорізької міської ради є органом місцевого самоврядування. Відповідно до п.7 Інструкції про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів, затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 року №577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів» (далі – Інструкція №577) під час фізичної охорони об’єктів підрозділи поліції охорони виконують завдання з організації охорони рухомого і нерухомого майна. Відповідно до ч.18 Розділу І. Загальні положення Інструкції №577 наряди поліції охорони під час несення служби використовують та застосовують: вогнепальну зброю, спеціальні засоби, тощо, які є необхідними для надання послуг на об’єкті Замовника. Постановою КМУ від 21.11.2018 №975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», чітко регламентовано та встановлено те, що об’єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування, підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Враховуючи, що Управління поліції охорони в Запорізькій області є єдиною структурою, яка має право надавати послуги з охорони об’єктів, де розміщуються органи місцевого самоврядування на договірних засадах, тендерним комітетом було прийняте рішення застосувати переговорну процедуру на закупівлю охоронних послуг (код ДК 021:2015 – 79710000-4), але з іншими технічними вимогами. На виконання статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Замовника були внесені зміни до річного плану закупівель та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до чинного законодавства Таким чином, Замовник одночасно проводив дві різні закупівлі за ДК 021:2015:79710000-4, що заперечує інформацію, викладену в пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, в якому зазначено, що «Замовником одночасно проводяться дві процедури («переговорна процедура» та «відкриті торги») за однією позицію річного плану за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, очікуваною вартістю 3 883 876,00 грн.». На виконання Постанови КМУ від 21.11.2018 року №975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та згідно пп.3 п.2 ч.2 ст.40 Закону Замовником було надіслано звернення (лист – запрошення до переговорів від 01.03.2021 №09/03-20/00604) до Управлінням поліції охорони в Запорізькій області, в якому зазначені: потреба в закупівлі охоронних послуг, посилання на нормативні документи та вимоги до предмету закупівлі. 02.03.2021 були проведені переговори між Виконавчим комітетом Запорізької міської ради та Управлінням поліції охорони в Запорізькій області щодо закупівлі охоронних послуг (охорона адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3). За результатами переговорів було прийняте рішення про намір укласти договір з Управлінням поліції охорони в Запорізькій області. На виконання пункту 5 статті 40 Закону 02.03.2021 Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, але обов’язкового переліку документів в Законі не зазначено. В обґрунтуванні Замовника містяться посилання на вищевказані документи. Під час проведення переговорної процедури закупівлі Законом не передбачено обов’язкове оприлюднення документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури, зокрема пропозиції/звернення керівництва органів місцевого самоврядування. З огляду на вищенаведене, Замовник заперечує інформацію, викладену в пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, в якому зазначено, що «Обґрунтування переговорної процедури не містить посилання на пропозиції/звернення керівництва Замовника щодо необхідності здійснення охорони саме Управлінням поліції охорони в Запорізькій області, чим недотримано вимоги п.3 постанови №975.». Таким чином, Замовником дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 40 Закону та пункту 3 постанови КМУ від 21.11.2018 №975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».

2021-03-15 13:49:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
Переможець 3 883 190,50
UAH з ПДВ
02 березня 2021 15:03

Документи

02 березня 2021 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 15:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
3 883 190,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2021 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 08:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:10
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:08
Договір № 03-6311.PDF укладений
17 березня 2021 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі.
Номер договору про закупівлю: 03-6311
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML