Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09111400-4 - Деревне паливо (дрова паливні твердих пород)
Очікувана вартість
156 480,00 UAH
UA-2021-03-02-006608-a 7b0a16fd40ed472dadee23037a05b13d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підхомна Людмила Ярославівна

+380534693175 varshcool@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Варварівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Карлівського району Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22534110
Місцезнаходження: 39512, Україна , Полтавська обл., село Варварівка, вул.Каштанова, 1
Контактна особа: Підхомна Людмила Ярославівна
+380534693175
varshcool@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 15:06
Очікувана вартість: 156 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 782,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Умови оплати: Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 робочих днів з моменту отримання рахунку і акту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163 м.куб
09111400-4 - Деревне паливо (дрова паливні твердих пород)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39512, Україна, Полтавська область, с.Варварівка, Карлівського р-ну,, вул..Каштанова, 1,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 робочих днів з моменту отримання рахунку і акту. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 17:41
Ооголошення та проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-02-006608-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3169716718
Дата подання: 22 березня 2021 14:39
незаконне визначення переможця
По-перше: Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, що повинні бути надані Учасниками у складі пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно Додатку 5.
Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «Технічні вимоги до предмета закупівлі» який містить просто скопійований текс із додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація: «Продукція не повинна бути», «Дрова повинні бути» «що залишилася не повинна перевищувати 30 мм» «Дрова повинні бути сухі».
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі . Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Отже пропозиція ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована.

По-друге: Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, що повинні бути надані Учасниками у складі пропозиції Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).У складі пропозиції учасник надає файл назва якого.
Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого «Установчі» який містить копії сторінок паспорта особи, яку уповноважено на підпис документів.
У складі пропозиції ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" містяться завірені копії окремих сторінок (сторінки 1,2,3,10,11) паспорту Передерій М.М.
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Тобто ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не надає в повному обсязі паспорт Передерій М.М. (наявні лише його окремі сторінки), а тому учасник не підтвердив повноваження.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-с) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт.

По-третє: Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, що повинні бути надані Учасниками у складі пропозиції Заповнену форму «Пропозиція» (форма згідно Додатку 1).
Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «Пропозиція» який містить Пропозицію встановленої форми згідно Додатку 1, але у даній формі міститься недостовірна інформація, а саме про систему оподаткування учасника.

У складі пропозиції учасник надає витяг про реєстрацію платника єдиного податку, відповідно до якого він не є платником ПДВ, а у формі «Пропозиція» зазначає ціну з урахуванням ПДВ, а також зазначає без ПДВ, цим самим не зрозуміло яку ціну пропонує учасник, а також надає недостовірну інформацію, так як не є платником ПДВ, та вказує, що остаточна ціна пропозиції складає 147 070,00 грн. з ПДВ.

По-четверте: Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи, що повинні бути надані Учасниками у складі пропозиції Згоду на обробку персональних даних (заява в довільній формі).
Отже виходячи із вимоги Замовника вбачається надання саме заяви у довільній формі про обробку персональних даних.
Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «Вимоги до кваліфікації учасника» який містить ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних, учасник, що не відповідає вимогам Замовника, так як вимагалось саме ЗАЯВА на обробку персональних даних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2021 10:03
Пропозиція ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", незважаючи на технічні помилки, допущені учасником при складанні пропозиції, але які не призвели до її викривлення, не може бути відхиленою. (Більш детально дивись у прикріпленому файлі.)
Замовник вважає, що пропозиція Учасника відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника (відповідно до пропозиції учасника, проведеної Замовником аналітики участі в публічних закупівлях та інформації, яка є доступною у відкритих реєстрах).
Враховуючи також те, що відповідно до ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії державних коштів, Замовник визначає Учасника ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", переможцем Закупівлі.
Керуючись вимогами чинного законодавства та вищевикладеним Замовник вважає неточності, на які Ви вказуєте в оскарженні результату кваліфікації переможця, несуттєвими та такими, що не можуть вплинути на якість та ціну продукції, а Вашу скаргу необгрунтованою, та відхиляє її.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 145 070,00
UAH з ПДВ
145 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 148 330,00
UAH з ПДВ
148 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 15:38
Електронний підпис
10 березня 2021 15:28
Установчі.pdf
10 березня 2021 15:28
Пропозиція.pdf
10 березня 2021 15:28
Паспорт і код ІПН.pdf
10 березня 2021 15:28
Договір.pdf
10 березня 2021 15:28
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 04:48
Електронний підпис
12 березня 2021 04:47
технічка.pdf
12 березня 2021 04:47
проект дог.pdf
12 березня 2021 04:47
про сертифікат.pdf
12 березня 2021 04:47
витяг 28.12.2020.pdf
12 березня 2021 04:47
9. повноваження.pdf
12 березня 2021 04:47
9. Виписка оригінал.pdf
12 березня 2021 04:47
8. про ілцензію.pdf
12 березня 2021 04:47
7. про підпис.pdf
12 березня 2021 04:47
64651373039465.pdf
12 березня 2021 04:47
6. довкілля.pdf
12 березня 2021 04:47
5. про підпис.pdf
12 березня 2021 04:47
3. згода з договором.pdf
12 березня 2021 04:47
2. відомості.pdf
12 березня 2021 04:47
14. Витяг платник податку.jpg
12 березня 2021 04:47
13. Ідентифікаційни код.jpg
12 березня 2021 04:47
12. Паспорт.pdf
12 березня 2021 04:47
10. пояснення.pdf
12 березня 2021 04:47
10. Виписка копія.pdf
12 березня 2021 04:47
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#2003104734
Переможець 145 070,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 14:04

Документи

22 березня 2021 14:04
Електронний підпис
22 березня 2021 13:59
Протокол 11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#2003104734
145 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2021 14:04
Електронний підпис
22 березня 2021 13:59
Протокол 11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:16
ДУ 1.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 08:19
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 08:46
Договір з додатками укладений
01 квітня 2021 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону зменшується обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 95 799,60
UAH