Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
493 000,00 UAH
UA-2021-03-02-006592-b ● 63bd3dd139b345909c872074049d07e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 43991328 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., м. Красноград, вул. Соборна, 77 |
Контактна особа: |
Юлія Медведєва +380574472191 medvedeva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 12:09 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 493 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради». Україна, 63304, Харківська обл., місто Красноград, вул.Соборна, будинок 77. ЄДРПОУ 43991328. Категорія п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Вид закупівлі аб. 1., п. 5, ч. 2, ст 4 (відкриті торги).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63304, Україна, Харківська область, м. Красноград, вул. Соборна, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється у розмірі 100 % після поставки товару та пред’явлення постачальником накладної протягом 7 робочих днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 12:11 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
17 березня 2021 12:11 |
перелік змін.doc | |
02 березня 2021 14:25 |
Проект договору.docx | |
02 березня 2021 14:25 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
17 березня 2021 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 березня 2021 12:11 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
17 березня 2021 12:11 |
перелік змін.doc
|
||||||
02 березня 2021 14:25 |
Проект договору.docx
|
||||||
02 березня 2021 14:25 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 07 березня 2021 01:04
Дата відповіді: 10 березня 2021 15:21
Шановний замовник, нами направлено звернення щодо отримання авторизаційного листа до декількох виробників ноутбуків яким відповідають ваші вимоги, і було отримано повідомлення що даний тендер вже застовбив один і той же учасник. Як відомо, жоден виробник не видає такого листа під конкретний тендер більше ніж одному учаснику. Відповідно не ми, не жоден інший учасник не зможемо прийняти участь у даному тендері із-за цієї вимоги про надання авторизаційного листа із вказівкою номера тендеру, що є дискримінація та порушення ЗУ "Про економічну конкуренцію" та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дуже просимо вас прибрати дану пусту вимогу, яку хтось з учасників використав для штучного усунення конкуренції. Заздалегідь дякуємо за сприяння здоровій конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією по відношенню до інших учасників, зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Статтею 10 вказаного вище Закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже, під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Тому немає ніяких підстав для дискримінацій.
Вимогами ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначена вимога реалізована в тендерній документації на дану закупівлю.
Крім того, вимогами ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". У тендерній докуменації на дану закупівлю відсутнє посилання на конкретну марку або виробника.
Дякуємо за звернення.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже, під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Тому немає ніяких підстав для дискримінацій.
Вимогами ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначена вимога реалізована в тендерній документації на дану закупівлю.
Крім того, вимогами ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". У тендерній докуменації на дану закупівлю відсутнє посилання на конкретну марку або виробника.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-006592-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”, Код ЄДРПОУ:38606130
Дата подання: 02 березня 2021 15:36
Невідповідність наказу МОН
Звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимогу до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. У Тендерній документації Замовником не зазначено дану вимогу до ноутбука, таким чином ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірші ніж того вимагає чинне законодавство, що призведе до порушення вимог щодо предметів закупівлі для закладів освіти.
2) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків: «не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI. Замовником вказано невідповідну Наказу № 1440 кількість зовнішніх інтерфейсів, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 1440.
3) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимогу до процессора: «тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz». Замовником вказано мінімальну частоту 1.2 ГГц що не відповідає вимогам Наказу МОН № 1440.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Розгорнути
Згорнути
1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимогу до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. У Тендерній документації Замовником не зазначено дану вимогу до ноутбука, таким чином ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірші ніж того вимагає чинне законодавство, що призведе до порушення вимог щодо предметів закупівлі для закладів освіти.
2) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків: «не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI. Замовником вказано невідповідну Наказу № 1440 кількість зовнішніх інтерфейсів, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 1440.
3) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимогу до процессора: «тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz». Замовником вказано мінімальну частоту 1.2 ГГц що не відповідає вимогам Наказу МОН № 1440.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2021 08:40
Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до нашої процедури закупівлі. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-006592-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 02 березня 2021 15:59
Дискримінація
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики інтерактивної дошки підпадають лише конкретні моделі товару, одного виробника. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 08:42
Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі, але Ваша вимога щодо закупівлі інтерактивних дошок не має ніякого відношення до закупівля ноутбуків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА |
487 200,00
UAH з ПДВ
|
487 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА |
492 855,00
UAH з ПДВ
|
492 855,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА #3053702663 |
Переможець |
487 200,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 08:10
|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2021 08:09
|