Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевірка витрат міжнародного проєкту "Співпраця задля покращення медичного обслуговування в Долині та Бая-Спріє", 2SOFT/4.1/162, CIMS
Очікувана вартість
102 314,46 UAH
UA-2021-03-02-006425-b 45b5af2c9a564dddb096edac27eb29e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Микулин

+380347727044 dmr_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054317
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., м. Долина, просп. Незалежності, 5
Контактна особа: Аліна Микулин
+380347727044
dmr_alina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 14:32
Очікувана вартість: 102 314,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 511,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Перевірка витрат міжнародного проєкту "Співпраця задля покращення медичного обслуговування в Долині та Бая-Спріє", 2SOFT/4.1/162, CIMS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, просп. Незалежності, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2021  —  31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 79212300-6 — Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 14:20
Реєстраційна картка проєкту.docx
02 березня 2021 14:20
Прєкт договору.docx
02 березня 2021 14:20
Оголошення послуги з перевірки витрат.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 березня 2021 14:18
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно із статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства , не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру».
Документи:
15 березня 2021 14:18
Електронний підпис
15 березня 2021 14:17
IMG.pdf