Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
164 760,00 UAH
UA-2021-03-02-005817-a aa1de485457b41fbb6fc34869a89f4a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукінов Є.А.

+380661581573 rvo2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЛИЗНЮКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЛОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43966113
Місцезнаходження: 64801, Україна , Харківська обл., Близнюки, вулиця Свободи будинок 30
Контактна особа: Лукінов Є.А.
+380661581573
rvo2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 14:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 14:00
Очікувана вартість: 164 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер

Персональний комп'ютер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 15:34
Оголошення спрощена процедура комп'ютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно ТЗ
Дата подання: 02 березня 2021 16:57
Дата відповіді: 02 березня 2021 17:06
Шановний Замовнику. Ваша вимога 7. З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника. Поясніть будьласка її обгрунтованість. Жоден з виробників комплектуючих для компьютерної не виробляє системні блоки повністю і не пропонує їх на ринок під своїм брендом. Вважається, що назва виробника корпуса є назвою компьютера. Поясніть будьласка як виглядає оптимізація між монітором та корпусом компьютера. Шановний Замовнику, данну вимогу ми вважаємо дискимінаційною. Будемо Вам вдячні, ящо Ви змінете, або відмовитеся від цієї вимоги. Друге питання. Вкажіть будьласка яку конкретно операційну систему та офісний додаток Ви хочете отримати. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під оптимізацією витрат розуміється звернення до сервісних центрів у випадку виходу з ладу техніки.
Операційна система - ліцензійна Windows 10, офісний додаток будь-який, який підтримує українську мову та надає можливість працювати з документами
стосовно ТЗ
Дата подання: 02 березня 2021 17:29
Дата відповіді: 02 березня 2021 19:27
Чи будете Ви вважати не відповідною пропозицією, якщо корпус та монітор будуть від різних брендів? Операційна система має бути Pro? Чи може бути Houme?
Відповідь: Має бути ліцензійна Windows 10 Pro;
Системний блок (не корпус) та монітор повинет бути одного бренду (марки)
стосовно уніфікації
Дата подання: 03 березня 2021 15:03
Дата відповіді: 03 березня 2021 15:56
Шановний замовнику. Чи задовільнить вас уніфікація обладнання, якщо буде один виробник системного блоку, клавіатури, та миші?
Відповідь: Системний блок (не корпус) та монітор повинет бути одного бренду (марки) - миша та клавіатура за Вашим бажанням
стосовно уніфікації
Дата подання: 04 березня 2021 14:22
Дата відповіді: 05 березня 2021 08:39
Шановний Замовнику, яким чином Учасник має підтвердити, що наданий ним системний блок є, наприклад, дійсно від НР або іншої торгівельної марки, що займається випуском моніторів, якщо в ТЗ про це нічого не зазначено, окрім вимоги про уніфікацію? Авторизаційний лист? Гарантійний лист від виробника моніторів з обов'язковим зазначенням номеру закупівлі та реквізитів кінцевого замовника? Просимо Вас зазначити в ТЗ такі умови. Інакше можемо вважати, що постачальник може надати монітори, наприклад, LG і надати гарантійний лист в довільній фрмі, о наданий ним системний болок має такий самий бренд. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника.
При поставці техніки буде перевірено відповідність заявленим технічним характеристикам Вашої пропозиції.
Дякуємо.
системний блок та монітор
Дата подання: 05 березня 2021 08:55
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:04
Яким чином Постачальник має довести, а Замовник має впевнитесь, що наданий системний блок дійсно такий, що відповідає вимогам Замовника? Який документ має підтвердити таке ствердження? Просимо вас внести зміни до ТД в яких буде чітко прописано, який документ повинен підтвердити, о наданий системний блок є дійсно такий, що має такий саме бренд, що і монітор. Таким підтвердженням може бути Авторизаційний лист від виробника моніторів із зазначенням номеру торгув у системі прозоро та зазначенням реквізитів постачальника та кінцевого замовника. Якщо Замовник не наполягає на таких документах - юридично можна вважати данну вимогу не суттєвою. Внесіть зміни в ТД. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не наполягає на наданні таких документів
системні блоки та монітори
Дата подання: 05 березня 2021 09:15
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:22
Якщо Замовник не наполягає на наданні документів, що підтверджують аналогічність виробника системних блоків та моніторів - просимо внести зміни до ТД. Або надайте відповідь, що данна вимога Замовника не є суттєвою. Дякуємо
Відповідь: Системний блок та монітор повинні бути від одного виробника.
Підтвердження даної вимоги не вимагається. Все буде видно з порівняльної таблиці, пропозиції. При поставці продукції буде перевірено відповідність. В разі не відповідності, видаткова накладна не буде підписана.
Дякуємо
монітори та системні блоки
Дата подання: 05 березня 2021 09:27
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:31
Замовник буде порівнювати назву виробника, чи відповідність технічних даних запропонованих постачальником тим, що вимагає замовник?
Відповідь: Замовник буде перевіряти всі вимоги які є в тендерній документації
авторизація моніторів
Дата подання: 05 березня 2021 09:31
Шановний замовнику. Виробники моніторів не надають авторизаційні листи. Чи будете ви вважати це суттєвою помилкою при наданні ТД?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-02-005817-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 02 березня 2021 23:48
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2021 14:37
Лист від виробника обладнання щодо оригінальності програмного забезпечення Microsoft Windows 10 наявний в тендерній документації. Висловлюємо вдячність Вам за стурбованість в убезпеченні Замовника від закупівлі неліцензованого програмного забезпечення

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 142 661,52
UAH з ПДВ
142 661,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 164 760,00
UAH з ПДВ
163 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 21:20
Електронний підпис
11 березня 2021 21:17
МХ ДОГ.pdf
11 березня 2021 21:17
Philips cec.pdf
11 березня 2021 21:17
МХ ЦІН.pdf
11 березня 2021 21:17
МХ ГАРАНТИЯ.pdf
11 березня 2021 21:17
МХ ТЕХ.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 16:09
Електронний підпис
10 березня 2021 15:58
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 15:58
Технічні вимоги.pdf
10 березня 2021 15:58
Технічна специфікація.pdf
10 березня 2021 15:58
Статут.PDF
10 березня 2021 15:58
Проект договору.pdf
10 березня 2021 15:58
Паспорт код директора.pdf
10 березня 2021 15:58
Опис.pdf
10 березня 2021 15:58
Згода на обробку даних.pdf
10 березня 2021 15:58
ДСЕЕ на монітори Impression.pdf
10 березня 2021 15:58
Довідка по статті 17.pdf
10 березня 2021 15:58
Довідка МТБ.pdf
10 березня 2021 15:58
Довідка захист довкілля.pdf
10 березня 2021 15:58
ГЛ санкції.pdf
10 березня 2021 15:58
ГЛ на товар.pdf
10 березня 2021 15:58
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2021 15:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2021 15:58
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2021 15:58
Виписка з ЄДР.pdf
10 березня 2021 15:58
Авторизація на ПЗ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 142 661,52
UAH з ПДВ
18 березня 2021 13:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 163 926,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 16:00

Документи

18 березня 2021 13:23
Електронний підпис

Документи

18 березня 2021 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
163 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 16:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:57
Додаткова угода №1 до Договору №240 від 24.03.2021 року.pdf зміни до договору
25 березня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 11:51
Договір №240 ТОВ ЕЛІМ від 24.03.2021 року.pdf укладений
24 березня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п. 12.1 Договору, та відповідно до п. 5, ч. 5, ст. 41 Закону України № 922-VІІІ від 19.04.2020 року «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) та відповідно зменшення загальної суми договору на 13 956,00 грн (Тринадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 2326,00 гривень, у зв’язку з чим вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Викласти п. 4.1. в наступній редакції: «Сума договору складає Всього: 149 970,00 (сто сорок дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 24 995,00 (двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок). 1.3. Викласти специфікацію (додаток 1) у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: №240
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 956,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 981,00 UAH)