Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local value O231719 Khmelnytskyi-Holoskiv km 2+940 - km 7+940
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE KHMELNYTSKYI REGIONAL LOCAL ROAD SERVICE |
National ID: | 43446166 |
Contact point: |
Kovalska Iryna Oleksandrivna +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 11:46 |
Очікувана вартість: | 42 377 512,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 211 888,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 березня 2021 15:21 |
Enquiries until: | 23 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 42 377 512 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 211 888 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070.Вид закупівлі:відкриті торги з публікацією англійською мовою | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; • Нецінові критерії оцінки: - Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг – питома вага критерію складає 15 відсотків; - Середньо облікова кількість штатних працівників - питома вага критерію складає 15 відсотків | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
02 березня 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 15:22 |
ТЗ Хмельницький-Голосків.PDF | |
02 березня 2021 15:22 |
ТД -місцеві.doc | |
02 березня 2021 15:22 |
проект договору.doc | |
02 березня 2021 15:22 |
ДОДАТОК 7.doc | |
02 березня 2021 15:22 |
ДОДАТОК 6.docx | |
02 березня 2021 15:22 |
ДОДАТОК 5.doc | |
02 березня 2021 15:22 |
ДОДАТОК 4.docx | |
02 березня 2021 15:22 |
ДОДАТОК 3.docx | |
02 березня 2021 15:22 |
ДОДАТОК 2.docx | |
02 березня 2021 15:22 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000021 ● 5efbf7b495bb4d788784bcf54fafecdf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 12:28 |
05.08.2021 № 403
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-03-02-005717-a 02.03.2021 ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ (ЄДРПОУ 43446166) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 13:14:09
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О231719 Хмельницький-Голосків км 2+940 - км 7+940», код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, номер ID: UA-2021-03-02-005717-a, очікуваною вартістю 42 377 512,00 грн, проведену ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
З приводу вказаного вище необхідно надати пояснення (інформацію, документи). Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 16:59:21
Пояснення (інформація, документи) на запит Східного офісу Держаудитслужби
По І питанню: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації 14.01.2021 року затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 21 500 000,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 42 377 512,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №22/34-12/20/А від «22» грудня 2020р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №8 від 02.03.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 15:59:29
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О231719 Хмельницький-Голосків км 2+940 - км 7+940», код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, номер ID: UA-2021-03-02-005717-a, очікуваною вартістю 42 377 512,00 грн, проведену ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. У складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «СТЛ+К» міститься гарантійний лист Постачальника від 29.03.2021 №29/03 (файл Додаток 4 гарантійний лист постачальника.pdf), згідно із яким ТОВ «Дорбуд ЛТД» гарантує безперебійне постачання асфальтобетонних сумішей або ЩМАС запланованого обсягу у травні 2021 року, при цьому термін надання послуг — з моменту підписання договору й до 31.10.2022 року. Вказане суперечить вимогам пункту 5.2 проєкту договору та Додатку 4 до тендерної документації.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТЛ+К» не містить у своєму складі локальні кошториси, які мають бути складені відповідно до технічного завдання (акту дефектів) з урахуванням будівельного технологічного процесу, а лише містить Договірну ціну (файл: Договірна ціна.pdf), що суперечить вимогам пп.6.3 п.6 розділу ІІІ тендерної документації.
3. Тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» не містить у своєму складі копії фінансової звітності за останній звітний період (за 2020 рік) для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув (дата оголошення цієї закупівлі 02.03.2021 рік), що суперечить вимогам підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3тендерної документації.
Таким чином, Замовник допустив учасників ТОВ «СТЛ+К» та ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» до аукціону тендерні пропозиції яких не відповідають вимогам тендерної документації.
З приводу вищевказаного необхідно надати пояснення (інформацію, документи). Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-26 17:09:29
Пояснення на запит про надання пояснень (інформації, документів)
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» було надано гарантійний лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД ЛТД» №29/03 від 29.03.2021 на ім’я директора ТОВ «СТЛ+М» про те, що ТОВ «ДОРБУД ЛТД», підтверджує готовність та гарантує безперебійне постачання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС для ТОВ «СТЛ+М» згідно укладеного договору поставки №107-2/2020 від 14.08.2020 (строк дії договору – до 31.12.2022 року) при виконанні робіт (наданні послуг) вказаним товариством за будь-яким предметом закупівлі, замовником яких виступає ДП «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» на весь строк виконання цих робіт (надання послуг), у тому числі за таким предметом закупівлі – «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О231719 Хмельницький-Голосків км 2+940 - км 7+940» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» ідентифікатор закупівлі UA- 2021-03-02-005717-a.
В даному листі, період поставки травень 2021 року, визначений як орієнтовний термін поставки запланованого обсягу, тобто, виключно за теоретичними прогнозами ТОВ «ДОРБУД ЛТД» поставка асфальтобетонної суміші у кількості 11 060 т на об’єкт поточного ремонту буде здійснена ТОВ «СТЛ+М» у травні 2021 року. А тому тендерна пропозиція ТОВ «СТЛ+М» повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації.
Щодо наявності локальних кошторисів повідомляємо наступне:
Згідно вимог пп.6.3 п.6 розділу ІІІ тендерної документації договірна ціна та розрахунки до неї, локальні кошториси, мають визначатися з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Тендерна пропозиція розраховується з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів та інших витрат. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання субпідрядникам. Локальні кошториси мають бути складені відповідно до технічного завдання (акту дефектів) з урахуванням будівельного технологічного процесу».
Отже, пп.6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимоги, щодо розрахунку цінової пропозиції (договірної ціни), локальних кошторисів та відповідних розрахунків до неї згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 ДЛЯ УСІХ УЧАСНИКІВ процедури закупівлі.
Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ ПРЯМОЇ ВКАЗІВКИ на те, що локальний кошторис є обов’язковим документом, який подається у складі тендерної пропозиції учасника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а лише дає роз’яснення, яким чином, у відповідності до чого та за допомогою якого програмного комплексу мають бути складені договірна ціна та локальний кошторис учасника. Вищевказаним підпунктом тендерної документації встановлено вимогу щодо надання договірної ціни разом із підтверджуючими розрахунками за статтями витрат у відповідності до п.6 СОУ 42.1-37641918-085:2018, та п.6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (у тому числі розрахунок заробітної плати в межах, які рекомендує Укравтодор, розрахунки вартості матеріальних ресурсів згідно п.6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та п.6.2 СОУ 42.1-37641918-085:2018, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку та адміністративних витрат в межах усереднених показників згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами) та розрахунків на інші витрати виключно переможцем торгів. Остаточний варіант договірної ціни має бути наданий на узгодження замовником не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю. Договір вважається не укладеним з вини переможця, якщо договірна ціна не узгоджена замовником і переможцем у визначений цим розділом строк.
В свою чергу, договірна ціна з відповідними розрахунками була надана для узгодження із Замовником переможцем закупівлі - ТОВ «СТЛ+М». Та як наслідок у відповідності до ч. 6 ст. 33 та ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 між сторонами був укладений договір №21ПР від 29.04.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
01 вересня 2021 року Східним офісом Держаудитслужби був оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005717-a «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О231719 Хмельницький-Голосків км 2+940 - км 7+940», яким були встановлені порушення законодавства у сфері закупівель. ДП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ" не погоджується з даним висновком і відповідно до п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» готує позовну заяву до суду.
2021-09-06 11:01:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 15.09.2021 ДП "Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг" направлено до суду позовну заяву про визнання протиправним і скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005717-a. |
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 560/12143/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 жовтня 2021 |
Документи:
26 жовтня 2021 15:55
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2021 15:46
|
Ухвала суду |
15 вересня 2021 14:25
|
Електронний підпис |
15 вересня 2021 14:22
|
поштова квитанція |
15 вересня 2021 14:22
|
Платіжне доручення |
15 вересня 2021 14:22
|
Позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СТЛ+М" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
42 370 278,00
UAH з ПДВ
|
42 158 390,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 29 510 873 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТЛ+М" |
42 312 589,00
UAH з ПДВ
|
42 100 698,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 29 470 488.60 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" #39127865 |
Переможець |
42 100 698,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 14:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 11:21
|
Акт прийняття робіт | укладений |
17 вересня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 11:51
|
ДУ _ 3 до Договору _ 21ПР Голосків.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2021 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 16:26
|
Договір № 21ПР | укладений |
29 квітня 2021 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 11.3. Договору. Вартість договору після внесення змін: 38 534 576,40 грн. в т.ч. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 21ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |