Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22682313 |
Місцезнаходження: | 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1 |
Контактна особа: |
Оридорога Тетяна Петрівна +380574522015 uzhkgb_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 35 387 253,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530 808,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів до 30% від вартості річного обсягу робіт (постанова КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 12:35 |
10.03.2021 ТД Реконструкція НК від КНС-4 до ОС (нова редакція).docx | |
10 березня 2021 12:35 |
10.03.2021 Внесення змін до ТД.docx | |
02 березня 2021 14:42 |
02.03.2021 ТД Реконструкція НК від КНС-4 до ОС.docx |
10 березня 2021 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2021 12:35 |
10.03.2021 ТД Реконструкція НК від КНС-4 до ОС (нова редакція).docx
|
|||
10 березня 2021 12:35 |
10.03.2021 Внесення змін до ТД.docx
|
|||
02 березня 2021 14:42 |
02.03.2021 ТД Реконструкція НК від КНС-4 до ОС.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 22 квітня 2021 14:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000069 ● 35215865b79a4b3f9acf14c3eadc51a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-03-02-005436-a 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 15:35:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції напірного колектора від КНС-4 до очисних споруд м. Лозова Харківської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-005436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-02 14:13:03
Реконструкція напірного колектора від КНС-4 до очисних споруд м. Лозова Харківської області
Додатки до пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-02 13:14:17
Реконструкція напірного колектора від КНС-4 до очисних споруд м. Лозова Харківської області
Замовник торгів – управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області повідомляє, що відповідно до статей 3, 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про проведення відкритих торгів (UA-2021-03-02-005436-а) за предметом: Реконструкція напірного колектора від КНС-4 до очисних споруд
м. Лозова Харківської області, (ДК 021:2015- 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013, з очікуваною вартістю 35 387 253,60 грн. (тридцять п’ять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч двісті п’ятдесят три грн.. 60 коп.).
Розмір бюджетного призначення у сумі 50 000,00 грн., затверджений рішенням сесії Лозівської міської ради від 15.02.2021 № 181 та відображений у Додатку 7 до рішення сесії (додається).
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої та затвердженої експертним звітом та наказом управління проєктно-кошторисної документації (копія експертного звіту та наказу додаються).
Крім того, частиною 4 статті 10 закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Наразі, управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області ведуться роботи з розробки власного веб-сайту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (частина 4-1 Постанови № 710))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Моноліт-Центр" |
25 117 953,00
UAH з ПДВ
|
25 117 953,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" |
29 169 012,00
UAH з ПДВ
|
29 169 012,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДОНКОМ" |
35 141 747,44
UAH з ПДВ
|
35 141 747,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Моноліт-Центр" #34722653 |
Рішення скасоване |
25 117 953,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 10:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" #33539526 |
Рішення скасоване |
29 169 012,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 10:26
|
ПП "ДОНКОМ" #33817335 |
Рішення скасоване |
35 141 747,44
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 10:26
|
ТОВ "Моноліт-Центр" #34722653 |
Відхилено |
25 117 953,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 11:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" #33539526 |
Рішення скасоване |
29 169 012,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 09:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" #33539526 |
Відхилено |
29 169 012,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 09:23
|
ПП "ДОНКОМ" #33817335 |
Відхилено |
35 141 747,44
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 09:39
|