Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (Заміна труб системи опалення у приміщенні Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад ( ясла-садок) № 264 комбінованого типу «Криворізької міської ради )»:
Очікувана вартість
99 600,00 UAH
UA-2021-03-02-005002-a c00c70d5ad2f4653a7d9669a6cf68959
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Кормич Костянтинівна

097-894-21-89 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Анна Кормич Костянтинівна
097-894-21-89
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 14:08
Очікувана вартість: 99 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 498,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (Заміна труб системи опалення у приміщенні Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад ( ясла-садок) № 264 комбінованого типу «Криворізької міської ради )»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий РІг, вул. Генерала Радієвського 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються у відповідності з частиною 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після підписання акту виконаних послуг. Розрахунок за виконані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту виконаних послуг. Фінансування здійснюється згідно бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 13:44
Оголошення спрощена Заміна труб опалення 02.03.2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо матеріалів
Дата подання: 10 березня 2021 00:12
Дата відповіді: 10 березня 2021 08:34
Шановний Замовнику! Останнім обзацем Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів на отримання матеріалів і виробів із вказівкою їх вартості, у разі, якщо матеріали знаходяться у власності учасника. Просимо пояснити, ця вимога застосовується лише у разі, якщо учасником подано пропозицію з ціною, яка на 25% і більше нижче очікуваної вартості? Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником, в оголошенні про спрощену закупівлю детально конкретизовано надання підтверджуючиих документів на отримання матеріалів і виробів із вказівкою їх вартості, якщо матеріали знаходяться у власності учасника, стосується пропозиції поданої учасником з ціною яка на 25% і більше, і нижче очікуваної вартості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цунаєв А.С. 88 979,00
UAH з ПДВ
87 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОБІЦИН ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ 99 599,92
UAH з ПДВ
87 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2021 16:38
Електронний підпис
13 березня 2021 16:36
Інше.pdf
13 березня 2021 16:36
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

13 березня 2021 12:44
Електронний підпис
13 березня 2021 12:41
Виписка з ЄДР.pdf
13 березня 2021 12:41
Паспорт Коробіцина В.А..pdf
13 березня 2021 12:41
листи-згоди.pdf
13 березня 2021 12:41
поясн. щодо ідент. коду.pdf
13 березня 2021 12:41
щодо впровадж. заходів.pdf
13 березня 2021 12:41
цінова пропозиція.pdf
13 березня 2021 12:41
щодо контактних даних.pdf
13 березня 2021 12:41
щодо ліцензії.pdf
13 березня 2021 12:41
щодо права підпису.pdf
13 березня 2021 12:41
щодо субпідряду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цунаєв А.С.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОБІЦИН ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цунаєв А.С.
#2999607456
Відхилено 87 799,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 09:55
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОБІЦИН ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2488117292
Переможець 87 800,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 10:04

Документи

17 березня 2021 09:55
Електронний підпис
17 березня 2021 09:55
Протокол №25.pdf

Документи

17 березня 2021 10:04
Електронний підпис
17 березня 2021 10:04
Пртокол 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОБІЦИН ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2488117292
87 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 10:04
Електронний підпис
17 березня 2021 10:04
Пртокол 26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 12:48
Договір 9СП від 25.03.21.pdf укладений
26 березня 2021 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 87 800,00
UAH