Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення дерев на території кладовищ
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2021-03-02-004736-a ● 2e421505c0fb480bb53e97c1b52ef1d0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Ритуальна служба" ЧМР |
Код ЄДРПОУ: | 43506743 |
Місцезнаходження: | 48500, Україна , Тернопільська обл., м.Чортків, Заводська, 2 |
Контактна особа: |
Ігор Ленів +380672989969 rytualna.sluzhba_chortkiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 13:25 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 145 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Послуги з видалення дерев на території кладовищ Чортківської міської територіальної громади : м.Чортків, вул.Ст.Бандери,58 та с.Біла
Послуги з видалення дерев на території кладовищ Чортківської міської територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Послуги з видалення дерев на території кладовищ Чортківської міської територіальної громади - 32 шт. : м.Чортків, вул.Ст.Бандери,58 - 26 шт. та с.Біла - 6 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77211300-5 — Послуги з видалення дерев
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 13:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 13:09 |
Договір проєкт.docx | |
02 березня 2021 13:08 |
Кваліфікаційні вимоги.docx | |
02 березня 2021 13:06 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004736-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3164802111
Дата подання: 16 березня 2021 21:08
Оскарження рішення переможця
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" статті 5" принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників"
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; і т. д.
Учасник ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" порушив Закон України "Про Публічні закупівлі", а саме обмежив доступ до перегдяду документів, які він подав до участі у закупівлі.Вдповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен надати документи у відповідному форматі ( не запоролені), у вільному доступі до перегляду. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
Вас скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП «Паліш Дмитро володимирович» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; і т. д.
Учасник ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" порушив Закон України "Про Публічні закупівлі", а саме обмежив доступ до перегдяду документів, які він подав до участі у закупівлі.Вдповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен надати документи у відповідному форматі ( не запоролені), у вільному доступі до перегляду. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
Вас скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП «Паліш Дмитро володимирович» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Скасована
Дата: 18 березня 2021 09:31
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 15:59
Замовник – КП «Ритуальна служба» Чортківської міської ради під час проведення спрощеної закупівлі діяв виключно у рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.10 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Відповідно до п. 11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасника ФОП Паліш Дмитра Володимировича визначено переможцем спрощеної процедури.
Відповідно до «Кваліфікаційних вимог до учасників» пункту про «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи», учасник Паліш Дмитро Володимирович завантажив та підписав документи відповідним чином.
На етапі розгляду пропозиції учасника Паліш Дмитра Володимировича, замовник користувався послугою Центрального засвідчувального органу — Міністерства цифрової трансформації України: перевірки підпису https://czo.gov.ua/verify, за допомогою якої, було відкрито та перевірено підпис та документи учасника.
Згідно п.10 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Відповідно до п. 11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасника ФОП Паліш Дмитра Володимировича визначено переможцем спрощеної процедури.
Відповідно до «Кваліфікаційних вимог до учасників» пункту про «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи», учасник Паліш Дмитро Володимирович завантажив та підписав документи відповідним чином.
На етапі розгляду пропозиції учасника Паліш Дмитра Володимировича, замовник користувався послугою Центрального засвідчувального органу — Міністерства цифрової трансформації України: перевірки підпису https://czo.gov.ua/verify, за допомогою якої, було відкрито та перевірено підпис та документи учасника.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004736-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 17 березня 2021 15:55
Неправомірне визначення переможця
Відповідно до Кваліфікаційних вимог до учасників:
Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи. ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" наклав удосконалений а не кваліфікований електроний підпис. Докладніше у прикладеному файлі
Розгорнути
Згорнути
Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи. ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" наклав удосконалений а не кваліфікований електроний підпис. Докладніше у прикладеному файлі
Скасована
Дата: 18 березня 2021 09:31
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004736-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 17 березня 2021 21:44
Оскарження визначення переможця
у файлі
Скасована
Дата: 18 березня 2021 09:31
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004736-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3164802111
Дата подання: 18 березня 2021 16:40
Оскарження рішення дискваліфікації
Діі Замовника щодо відхидення тендерної пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" прямо суперечать чинному законодавству України. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Своїми діями Замовник створив дискримінаційні умови для участі у тендері, які обмежують кокуренцію серед учасників. Зважаючи на вищевикладене вважаю рішення уповноваженої особи помилковим та таким, що грубо порушує Закон України "Про публічні закупівлі".
Вимагаю: скасувати рішення ПРОТОКОЛ №19, щодо відхилення тенденої пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" від 18.03.2020 року. за закупівлею UA-2021-03-02-004736-a.
У разі не задоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Державної Аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю: скасувати рішення ПРОТОКОЛ №19, щодо відхилення тенденої пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" від 18.03.2020 року. за закупівлею UA-2021-03-02-004736-a.
У разі не задоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Державної Аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 11:05
7 листопада 2018 року набрав чинності Закон України від 05.10.2017 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Законом було введене поняття кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
КЕП - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. Водночас, особистий ключ удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, може зберігатися на будь-якому носієві інформації.
УЕП зберігається на незахищеному носії, а КЕП на захищеному.
Відповідно до Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто, учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено документацією до предмета закупівлі Замовника.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 02.03.2021 року оприлюднено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель на предмет закупівлі - Послуги з видалення дерев на території кладовищ, відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77211300-5 – «Послуги з видалення дерев». Кожен учасник мав змогу ознайомитися з Кваліфікаційними вимогами до учасників, підготувати та завантажити свої документи відповідним чином, в тому числі і щодо підписання пропозиції та перевірити свій підпис, щоб він також відповідав вимогам документації. Перевірку цифрового підпису можна здійснити на сайті Міністерства цифрової трансформації за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Крім того, учасник мав право у період уточнень інформації звернутися до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні, щодо вимог до предмета закупівлі, та/або звертатись до замовника з вимогами щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Тому, ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що у «Кваліфікаційних вимогах до учасників» було чітко зазначено «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи».
КЕП - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. Водночас, особистий ключ удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, може зберігатися на будь-якому носієві інформації.
УЕП зберігається на незахищеному носії, а КЕП на захищеному.
Відповідно до Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто, учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено документацією до предмета закупівлі Замовника.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 02.03.2021 року оприлюднено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель на предмет закупівлі - Послуги з видалення дерев на території кладовищ, відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77211300-5 – «Послуги з видалення дерев». Кожен учасник мав змогу ознайомитися з Кваліфікаційними вимогами до учасників, підготувати та завантажити свої документи відповідним чином, в тому числі і щодо підписання пропозиції та перевірити свій підпис, щоб він також відповідав вимогам документації. Перевірку цифрового підпису можна здійснити на сайті Міністерства цифрової трансформації за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Крім того, учасник мав право у період уточнень інформації звернутися до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні, щодо вимог до предмета закупівлі, та/або звертатись до замовника з вимогами щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Тому, ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що у «Кваліфікаційних вимогах до учасників» було чітко зазначено «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи».
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004736-a.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3164802111
Дата подання: 19 березня 2021 12:33
Неправомірне відхилення пропозиції
Доношу до Вашого відома, що УДОСКОНАЛЕНИЙ ЕЛЕКТРОНИЙ ПІДПИС призначений для масового використання. Відповідно до закону удосконалений електроний підпис - це електроний підпис, створений за допомогою криптографічого перетворення електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис, а використанням засобу удосконаленого електроного підпису та особистого ключа, однозначно пов'язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних данних, з яким пов'язаний цей електронний підпис.
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до Закону Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Таким Чином ФОП "Іванін Артем Володимирович" Подав пропозицію згідно вимог тендерної документації. Так як виходячи із вищевикладеного КЕП підрозуміває під собою удосконалений електроний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електроного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа , дискваліфікація пропозиції ФОП "Іваніна Артема Володимировича" є неправомірна і прямосуперечить вимогам чинного законодавства.
Вимагаю: скасувати рішення ПРОТОКОЛ №19, щодо відхилення тенденої пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" від 18.03.2020 року. за закупівлею UA-2021-03-02-004736-a. У разі не задоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Державної Аудиторської служби України
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до Закону Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Таким Чином ФОП "Іванін Артем Володимирович" Подав пропозицію згідно вимог тендерної документації. Так як виходячи із вищевикладеного КЕП підрозуміває під собою удосконалений електроний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електроного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа , дискваліфікація пропозиції ФОП "Іваніна Артема Володимировича" є неправомірна і прямосуперечить вимогам чинного законодавства.
Вимагаю: скасувати рішення ПРОТОКОЛ №19, щодо відхилення тенденої пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" від 18.03.2020 року. за закупівлею UA-2021-03-02-004736-a. У разі не задоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Державної Аудиторської служби України
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 15:46
Замовник під час проведення спрощеної закупівлі керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –77211300-5 – «Послуги з видалення дерев» (Послуги з видалення дерев на території кладовищ) – ФОП Іванін Артем Володимирович (далі - учасник) відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
Кваліфікаційним вимогам до учасників «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи», а учасником накладено УЕП уповноваженої на підписання документів особи.
Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021№1/06-3-1587 зазначено: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО https://czo.gov.ua/verify з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –77211300-5 – «Послуги з видалення дерев» (Послуги з видалення дерев на території кладовищ) – ФОП Іванін Артем Володимирович (далі - учасник) відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
Кваліфікаційним вимогам до учасників «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи», а учасником накладено УЕП уповноваженої на підписання документів особи.
Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021№1/06-3-1587 зазначено: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО https://czo.gov.ua/verify з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
101 199,00
UAH з ПДВ
|
79 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
106 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХВОСТОВ МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" |
137 200,00
UAH з ПДВ
|
94 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМКІВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
124 800,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТРОМЗА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
133 500,00
UAH з ПДВ
|
109 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУЛІЄВИЧ ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" |
142 700,00
UAH з ПДВ
|
142 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" #3574308135 |
Рішення скасоване |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 09:31
|
ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" #3574308135 |
Відхилено |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 12:17
|
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3164802111 |
Відхилено |
79 999,99
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:24
|
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3266504459 |
Переможець |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 09:16
|
№26.PDF | укладений |
01 квітня 2021 09:16
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 серпня 2021 09:40
|
80 000,00 UAH | UA278201720344380002000027243 КП"Ритуальна служба" ЧМР |
UA663355480000026002053614595 ФОП Яловенко О.О. |
Оплачений |