Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
сервер
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2021-03-02-004628-b ● 383dae0388414e26ada92d79e944031b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Надія Анатоліївна Скляр +380503425191 ksshmd_dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
сервер HPE DL380 Gen10 "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Нікопольське шосе,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 48821000-9 — Мережеві сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 13:09 |
ТД_2021_Сервер _Кр.Ріг_.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004628-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 06 березня 2021 13:46
Стосовно термінів постачання
Шановний Замовнику, п. 4.4. Тендерної документації визначає строк надання послуг (поставки товарів, виконання робіт) до 20.12.2021. Водночас п. 3.1. проекту договору встановлює такий термін до 10 (десяти) робочих днів за заявкою Покупця. Ці неоднозначні вимоги дозволяють неоднакове застосування до різних учасників, тобто, по суті є дискримінаційними. Прошу на відповідність до вимог Закону встановити єдиний та чіткий строк (дату) постачання - або певну кінцеву дату, або ж певний термін в днях від дати замовлення (чи укладання договору).
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 11:51
У зв’язку з тим, що не має чітких термінів щодо фінансування певної закупівлі, то не є можливим Замовником вказати конкретну дату, тому з метою уникнення непорозумінь з постачальниками та з метою не обмеження конкуренції вказано, що поставка здійснюватиметься протягом року, а останній строк поставки товару може буде здійснено не пізніше 20.12.2021 року, при цьому за заявкою покупця в термін до 10 (десяти) робочих днів за заявкою з дня заявки(наприклад, заявку покупець подав 11.03.2021, а поставити товар можна буде в один з цих робочих днів 11,12,15,16,17,18,19,22,23). Очевидним є те, що заявка подаватиметься після укладання договору
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004628-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 06 березня 2021 14:37
Стосовно усунення незаконної вимоги
Шановний Замовнику,
ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" замовником визначені технічні вимоги до серверів, зокрема, такі:
Процесор: К-ть
Intel Xeon Silver 4208 2,1Ghz /8-core/ s100i SATA 8LFF 500W Ety Svr Rck 2U 1
Пам’ять:
HPE 16GB 1Rx4 PC4-2666V-R Smart Kit 4
HDD:
HDD 8TB SAS 7.2K LFF SC 512e DS HDD 4
Контролер:
HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Ctrlr 1
Операційна система:
Microsoft OS Software Windows Server 2016 Standard 16 Core, 2 VM, Windows Server CALs required 1
Цей перелік технічних характеристик у відповідності до ч. 1 ст. 23 є цілком вичерпним, тому зазначення певної моделі серверу HPE DL380 Gen10 в якості критерію еквівалентності в розумінні ч. 4 ст. 23 Закону не є обгрунтованим.
Як наслідок є необгрунтованою, тому є незаконною, вимога "У випадку надання Учасником еквіваленту, він повинен надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання". Ця вимога спотворює зміст вимог Закону, зокрема, ч. 3 ст. 23, якою обов'язок визначення переліку експлуатаційних або функціональних вимог покладений саме на Замовника. Водночас технічні та експлуатаційні характеристики обладнання є цілком відкритою інформацією, доступною Замовникові, і тому виробники обладнання подібних листів не пишуть.
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 вимогу "надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання".
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" замовником визначені технічні вимоги до серверів, зокрема, такі:
Процесор: К-ть
Intel Xeon Silver 4208 2,1Ghz /8-core/ s100i SATA 8LFF 500W Ety Svr Rck 2U 1
Пам’ять:
HPE 16GB 1Rx4 PC4-2666V-R Smart Kit 4
HDD:
HDD 8TB SAS 7.2K LFF SC 512e DS HDD 4
Контролер:
HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Ctrlr 1
Операційна система:
Microsoft OS Software Windows Server 2016 Standard 16 Core, 2 VM, Windows Server CALs required 1
Цей перелік технічних характеристик у відповідності до ч. 1 ст. 23 є цілком вичерпним, тому зазначення певної моделі серверу HPE DL380 Gen10 в якості критерію еквівалентності в розумінні ч. 4 ст. 23 Закону не є обгрунтованим.
Як наслідок є необгрунтованою, тому є незаконною, вимога "У випадку надання Учасником еквіваленту, він повинен надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання". Ця вимога спотворює зміст вимог Закону, зокрема, ч. 3 ст. 23, якою обов'язок визначення переліку експлуатаційних або функціональних вимог покладений саме на Замовника. Водночас технічні та експлуатаційні характеристики обладнання є цілком відкритою інформацією, доступною Замовникові, і тому виробники обладнання подібних листів не пишуть.
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 вимогу "надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання".
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 13:23
Наявне у Центру обладнання апаратно-програмного комплексу ОДС-103 вимагає найскорішого відповідного дооснащення та розширення з відповідними параметрами та технічними вимогами, які б забезпечили безперебійну цілодобову роботу. З цією метою проводиться закупівля серверного обладнання, шляхом придбання сумісних з наявним обладнанням серверів HPE DL380 Gen10 "або еквівалент", оскільки система, апаратно програмний комплекс ОДС-103 працює цілодобово на протязі 24 годин на добу, та 365 діб на рік, повинен забезпечувати прийом та обробку телефонних дзвінків за єдиним номером екстреної медичної допомоги 103 (понад 2000звернень за добу), вести запис і збереження розмов абонентів. Виконувати формування певних медичних форм (до 3000 форм за добу), проводити інформування бригад про надходження виклику екстреної медичної допомоги. У зв’язку з чим є необхідність у вказівці замовником моделі та необхідності у разі пропонування учасником «еквіваленту» підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання.З метою не порушення ч.4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) замовником вказано все вірно та вимоги тендерної документації не потребують змін.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004628-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 06 березня 2021 14:42
Стосовно видалення незаконної вимоги
Шановний Замовнику,
ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" замовником визначені технічні вимоги до серверів, зокрема, такі:
Процесор: К-ть
Intel Xeon Silver 4208 2,1Ghz /8-core/ s100i SATA 8LFF 500W Ety Svr Rck 2U 1
Пам’ять:
HPE 16GB 1Rx4 PC4-2666V-R Smart Kit 4
HDD:
HDD 8TB SAS 7.2K LFF SC 512e DS HDD 4
Контролер:
HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Ctrlr 1
Операційна система:
Microsoft OS Software Windows Server 2016 Standard 16 Core, 2 VM, Windows Server CALs required 1
Цей перелік технічних характеристик у відповідності до ч. 1 ст. 23 є цілком вичерпним, тому зазначення певної моделі серверу HPE DL380 Gen10 як критерію еквівалентності в розумінні ч. 4 ст. 23 Закону не є обгрунтованим.
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 фрази "HPE DL380 Gen10", "або еквівалент", та згадки про еквівалент.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" замовником визначені технічні вимоги до серверів, зокрема, такі:
Процесор: К-ть
Intel Xeon Silver 4208 2,1Ghz /8-core/ s100i SATA 8LFF 500W Ety Svr Rck 2U 1
Пам’ять:
HPE 16GB 1Rx4 PC4-2666V-R Smart Kit 4
HDD:
HDD 8TB SAS 7.2K LFF SC 512e DS HDD 4
Контролер:
HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Ctrlr 1
Операційна система:
Microsoft OS Software Windows Server 2016 Standard 16 Core, 2 VM, Windows Server CALs required 1
Цей перелік технічних характеристик у відповідності до ч. 1 ст. 23 є цілком вичерпним, тому зазначення певної моделі серверу HPE DL380 Gen10 як критерію еквівалентності в розумінні ч. 4 ст. 23 Закону не є обгрунтованим.
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 фрази "HPE DL380 Gen10", "або еквівалент", та згадки про еквівалент.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 13:06
Наявне у Центру обладнання апаратно-програмного комплексу ОДС-103 вимагає найскорішого відповідного дооснащення та розширення з відповідними параметрами та технічними вимогами, які б забезпечили безперебійну цілодобову роботу. З цією метою проводиться закупівля серверного обладнання, шляхом придбання сумісних з наявним обладнанням серверів HPE DL380 Gen10 "або еквівалент", оскільки система, апаратно програмний комплекс ОДС-103 працює цілодобово на протязі 24 годин на добу, та 365 діб на рік, повинен забезпечувати прийом та обробку телефонних дзвінків за єдиним номером екстреної медичної допомоги 103 (понад 2000звернень за добу), вести запис і збереження розмов абонентів. Виконувати формування певних медичних форм (до 3000 форм за добу), проводити інформування бригад про надходження виклику екстреної медичної допомоги. У зв’язку з чим є необхідність у вказівці замовником моделі та необхідності у разі пропонування учасником «еквіваленту» підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання. Деталі у файлі.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004628-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 24 березня 2021 22:08
безпідставне відхилення
Шановний Замовник!
Повідомляємо вам, що рішення відповідно до протоколу №69-УО прийнято вами з порушенням закону.
Наша тендерна пропозиція та довідка №43 від 17.03.2021р. навіть до додавання договору позички та нової довідки відповідала умовам тендерної документаціЇ.
Якщо ви вважаєте договір позички недійсним ви можете його не розглядади як документ тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 п.4 є таблиця, яку ми заповнили та відповідні вимоги, а саме цитата:
"4.1. Довідка в довільній формі або за нижче наведеним зразком про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених в технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати копію документа про право власності або договору оренди (найму) , або іншого документу, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном."
Звертаємо вашу увагу, шо саме в довільній формі.
Якщо у вас було бажання, щоб у довідці були конкретні матеріальні активи, ви повині буле це вказати в ТД.
В ТД відсутня інформація скільки пунктів повинно бути у таблиці, таблиця взагалі могла бути іншого виду, відсутня інформація, що ми повинні вказати саме власні фонди, або що у нас повинен бути транспорт, або власний офіс або інші конкретні активи.
Відповідно до вимог додаток 1 п.4 заповнену таблицю в довільній формі ми надали, довідка №43 від 17.03.2021р., а також надали на підтвердження договір оренди приміщення.
І ця інформація, на нашу думку, є вичерпною на виконанням вимог документації додаток 1 п.4. у довільній формі.
Крім цього ми повністю виконали вимоги по п.1-3 додатку 1 кваліфікаційних вимог, замість 1 договору ми надали 3 і всі з листами відгуками.
Взагалі ми виконали успішно близько 90 договорів саме по серверному обладнанню через систему прозоро більш ніж на 16 мільойнів https://clarity-project.info/tenderer/23350949 і нам взагалі незрозумілі ваші сумніви.
Ваше твердження та уточнення по ст.16, що цитата - "матеріально-технічна база підприємства зазвичай складається з..." не є порушенням закону з нашої сторони, тому що зазвичай це не обов'язок, буває і по-іншому.
Ви вказуєте, що цитата "не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності ..." А що відповідає повному обсягу, а що не відповідає, це абсолютне суб'єктивне поняття. В тендерній документації додаток 1 п.4 відсутній перелік інформації, що відповідав би повному обсягу.
Взагалі може не бути власних виробничіх основних засобів та малоцінних і швидкопсувних предметів на балансі і це не є порушенням закону, і це ніяким чином не заважає компанії працювати.
Може бути компанія, в якій одна людина - директор, який працює на власному ноутбуці і має орендований офіс 5м, немає власних виробничіх основних засобів на балансі та продає товарів на мільони, що є абсолютно законним.
У нас немає власного виробництва, ми купуємо та продаємо обладнання, тому нам не потрібні основні засоби і ми не надаємо те, чого в нас не повинно бути за законом.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Навіть є рішення ВАСУ, що відсутність власних основних засобів і трудових ресурсів не впливає на операції постачання, суд зазначив, що операції постачання могли бути виконані на умовах оренди, найму за цивільними договорами тощо.
Дуже дивують ваші твердження, що цитата
"виникае сумнiв, щодо матерiально-технiчноi бази ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФIРМА "ЕРБI'' та її наявностi у натурально-уречевленiй формi, а вiдповiдно сумнiв про дотримання порядку приймання, зберiгання, пiдготовки до продажу та продажу правильного зберiгання дороговартiсних товарiв, якi ми маемо намiр закупити"
Доводимо до вашого відома, що винекнення у вас сумнівів не є порушенням закону з нашого боку, це лише ваші сумніви.
Рекомендуємо вам добровільно переглянути ваше рішення та визначити нас переможцями, інакше у нас не буде іншого виходу і ми будемо вимушені оскаржувати ваші незаконні дії в АМКУ і наше безпідставне відхилення, та звичайно переможемо, хоча це зайвий час та додаткова затримка з постачання серверів.
Додатково повідомляємо
У відповідності до закону 164-14 КУпАП
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
-
накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 тис. грн – 51,0 тис. грн)
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо вам, що рішення відповідно до протоколу №69-УО прийнято вами з порушенням закону.
Наша тендерна пропозиція та довідка №43 від 17.03.2021р. навіть до додавання договору позички та нової довідки відповідала умовам тендерної документаціЇ.
Якщо ви вважаєте договір позички недійсним ви можете його не розглядади як документ тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 п.4 є таблиця, яку ми заповнили та відповідні вимоги, а саме цитата:
"4.1. Довідка в довільній формі або за нижче наведеним зразком про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених в технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати копію документа про право власності або договору оренди (найму) , або іншого документу, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном."
Звертаємо вашу увагу, шо саме в довільній формі.
Якщо у вас було бажання, щоб у довідці були конкретні матеріальні активи, ви повині буле це вказати в ТД.
В ТД відсутня інформація скільки пунктів повинно бути у таблиці, таблиця взагалі могла бути іншого виду, відсутня інформація, що ми повинні вказати саме власні фонди, або що у нас повинен бути транспорт, або власний офіс або інші конкретні активи.
Відповідно до вимог додаток 1 п.4 заповнену таблицю в довільній формі ми надали, довідка №43 від 17.03.2021р., а також надали на підтвердження договір оренди приміщення.
І ця інформація, на нашу думку, є вичерпною на виконанням вимог документації додаток 1 п.4. у довільній формі.
Крім цього ми повністю виконали вимоги по п.1-3 додатку 1 кваліфікаційних вимог, замість 1 договору ми надали 3 і всі з листами відгуками.
Взагалі ми виконали успішно близько 90 договорів саме по серверному обладнанню через систему прозоро більш ніж на 16 мільойнів https://clarity-project.info/tenderer/23350949 і нам взагалі незрозумілі ваші сумніви.
Ваше твердження та уточнення по ст.16, що цитата - "матеріально-технічна база підприємства зазвичай складається з..." не є порушенням закону з нашої сторони, тому що зазвичай це не обов'язок, буває і по-іншому.
Ви вказуєте, що цитата "не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності ..." А що відповідає повному обсягу, а що не відповідає, це абсолютне суб'єктивне поняття. В тендерній документації додаток 1 п.4 відсутній перелік інформації, що відповідав би повному обсягу.
Взагалі може не бути власних виробничіх основних засобів та малоцінних і швидкопсувних предметів на балансі і це не є порушенням закону, і це ніяким чином не заважає компанії працювати.
Може бути компанія, в якій одна людина - директор, який працює на власному ноутбуці і має орендований офіс 5м, немає власних виробничіх основних засобів на балансі та продає товарів на мільони, що є абсолютно законним.
У нас немає власного виробництва, ми купуємо та продаємо обладнання, тому нам не потрібні основні засоби і ми не надаємо те, чого в нас не повинно бути за законом.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Навіть є рішення ВАСУ, що відсутність власних основних засобів і трудових ресурсів не впливає на операції постачання, суд зазначив, що операції постачання могли бути виконані на умовах оренди, найму за цивільними договорами тощо.
Дуже дивують ваші твердження, що цитата
"виникае сумнiв, щодо матерiально-технiчноi бази ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФIРМА "ЕРБI'' та її наявностi у натурально-уречевленiй формi, а вiдповiдно сумнiв про дотримання порядку приймання, зберiгання, пiдготовки до продажу та продажу правильного зберiгання дороговартiсних товарiв, якi ми маемо намiр закупити"
Доводимо до вашого відома, що винекнення у вас сумнівів не є порушенням закону з нашого боку, це лише ваші сумніви.
Рекомендуємо вам добровільно переглянути ваше рішення та визначити нас переможцями, інакше у нас не буде іншого виходу і ми будемо вимушені оскаржувати ваші незаконні дії в АМКУ і наше безпідставне відхилення, та звичайно переможемо, хоча це зайвий час та додаткова затримка з постачання серверів.
Додатково повідомляємо
У відповідності до закону 164-14 КУпАП
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
-
накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 тис. грн – 51,0 тис. грн)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2021 19:37
Керуючись розміщеним учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" на сайті ПРОЗОРРО по закупівлі UA-2021-03-02-004628-b та Законом України "Про пуюлічні закупівлі": «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.», що й було зроблено.Детальніше у вкладенні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-02-004628-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 24 березня 2021 21:31
визначення переможця з порушеннями
Повідомляємо вам, що визначення переможця відповідно до протоколу 70-УО також пройшло з порушенням закону
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" не відповідає вимогам тендерної документації
а саме:
1. Учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" у період уточнень написав вимогу, яку ви не задовільнили.
В ній вимагалось цитата :
"....
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 вимогу "надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання".
"
Ця вимога залишилась в документації в додатку №3 і учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" її не виконав.
Учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" пропонує сервер виробника DELL.
Єдиним офіційним представником DELL в україні є ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА" і лише ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА", як виробник може надати це підтвердження.
У документації ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" відсутній документ з цим підтвердженням від ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА".
Довідка від ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" №17032021-03 від 17 березня 2021р. файл Довідка від виробника.pdf не виконує цю вимогу, тому шо ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" не є виробником серверу DELL.
Ми цю вимогу виконали.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" №15032021-05 від 15 березня 2021р. з порушенням.
В Україні ПДВ складає 20%. Предметом закупівлі є сервер Код ДК 021:2015 - 48820000-2 - Сервери, а програмне забезпечення є складовою сервера і є його невідємною частиною
ДФСУ у листі від 18.01.2018 р. №222/6/99-99-15-03-02-15/ІПК зазначила: якщо програмне забезпечення, яке інстальоване на устаткуванні спеціального призначення (комплекти для програмно-технічного комплексу інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю) є невід'ємною його частиною та не виділено як окремий елемент поставки, а також на таке програмне забезпечення не передано право власності, то операція з постачання такого устаткування (у якому міститься програмне забезпечення) для цілей оподаткування ПДВ розглядається як одна операція. Відповідно ця операція підлягає оподаткуванню ПДВ у загальновстановленому порядку за основною ставкою.
Відповідно до закону в даному випадку учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" зобов'язаний додати ПДВ до програмного забезпечення.
А ми маємо наступну ситуацію:
сума з ПДВ 364994, ПДВ повинно складати 20%, а саме - 364994/6= 60832.33грн, а учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" вказав ПДВ 52804, тобто це приблизно 16.9% - що неможливо. Відповідно і видаткова накладна буде з порушенням.
Це недоотримання бюджетом податків, ми стикались з такою ситуацією в тендерах, це 100% порушення і, якщо це будуть бюджетні кошти, то казна це не пропустить.
У нас цього порушення немає.
Виглядає дуже дивним те, що ви визнаєте переможцем компанію з такими грубими порушеннями вимог тендерною документацію та з пропозицією дорожчою майже на 77000грн, а нашу пропозицію зі значно нижчою ціною безпіставно відхиляєте.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" не відповідає вимогам тендерної документації
а саме:
1. Учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" у період уточнень написав вимогу, яку ви не задовільнили.
В ній вимагалось цитата :
"....
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 вимогу "надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання".
"
Ця вимога залишилась в документації в додатку №3 і учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" її не виконав.
Учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" пропонує сервер виробника DELL.
Єдиним офіційним представником DELL в україні є ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА" і лише ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА", як виробник може надати це підтвердження.
У документації ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" відсутній документ з цим підтвердженням від ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА".
Довідка від ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" №17032021-03 від 17 березня 2021р. файл Довідка від виробника.pdf не виконує цю вимогу, тому шо ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" не є виробником серверу DELL.
Ми цю вимогу виконали.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" №15032021-05 від 15 березня 2021р. з порушенням.
В Україні ПДВ складає 20%. Предметом закупівлі є сервер Код ДК 021:2015 - 48820000-2 - Сервери, а програмне забезпечення є складовою сервера і є його невідємною частиною
ДФСУ у листі від 18.01.2018 р. №222/6/99-99-15-03-02-15/ІПК зазначила: якщо програмне забезпечення, яке інстальоване на устаткуванні спеціального призначення (комплекти для програмно-технічного комплексу інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю) є невід'ємною його частиною та не виділено як окремий елемент поставки, а також на таке програмне забезпечення не передано право власності, то операція з постачання такого устаткування (у якому міститься програмне забезпечення) для цілей оподаткування ПДВ розглядається як одна операція. Відповідно ця операція підлягає оподаткуванню ПДВ у загальновстановленому порядку за основною ставкою.
Відповідно до закону в даному випадку учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" зобов'язаний додати ПДВ до програмного забезпечення.
А ми маємо наступну ситуацію:
сума з ПДВ 364994, ПДВ повинно складати 20%, а саме - 364994/6= 60832.33грн, а учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" вказав ПДВ 52804, тобто це приблизно 16.9% - що неможливо. Відповідно і видаткова накладна буде з порушенням.
Це недоотримання бюджетом податків, ми стикались з такою ситуацією в тендерах, це 100% порушення і, якщо це будуть бюджетні кошти, то казна це не пропустить.
У нас цього порушення немає.
Виглядає дуже дивним те, що ви визнаєте переможцем компанію з такими грубими порушеннями вимог тендерною документацію та з пропозицією дорожчою майже на 77000грн, а нашу пропозицію зі значно нижчою ціною безпіставно відхиляєте.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2021 18:18
Подана Вами, шановний учасник "скарга" не має жодного стосунку до Вашої відхиленої пропозиції і в порядку ч. 3. ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", по якій права учасника обмежуються наступним: частиною 3 статті 31 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». Висновок: будь-яких інших дій від замовника відхилений учасник вимагати не може.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-02-004628-b.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 01 квітня 2021 16:00
Дата подання: 01 квітня 2021 16:00
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2021 16:34
рішення від 05.04.2021 №6866+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 16:34
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2021 №5996.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 12:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 №9055.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 19:27
рішення від 26.04.2021 №9055.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно Рішення № 9055-р/пк-пз від 26.04.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення за скаргою за процедурою відкритих торгах на закупівлю товару «Сервер» за кодом ДК 021:2015 - 48820000-2 - Сервери, оголошення № «UA-2021-03-02-004628-b» Комунальне підприємство “Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф” Дніпропетровської обласної ради” (далі по тексту – Замовник) повідомляє Вас про те, що замовником виконано Ваше рішення про скасування рішення уповноваженої особи про відхилення ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" та рішення про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" та відповідно повернуто учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" до етапу кваліфікації .
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2021 09:51
Номер скарги: UA-2021-03-02-004628-b.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 20 травня 2021 15:04
Дата подання: 20 травня 2021 15:04
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга міститься у вкладених документах
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 травня 2021 11:18
рішення від 24.05.2021 № 11257 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 11:18
інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 № 12349.pdf
Дата публікації: 03 червня 2021 18:40
рішення від 02.06.2021 № 12349.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 17:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" |
364 994,00
UAH з ПДВ
|
364 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" |
564 999,00
UAH з ПДВ
|
495 522,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Компьютерм |
590 400,00
UAH з ПДВ
|
495 525,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНВІ-КОМ" |
595 771,20
UAH з ПДВ
|
495 700,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" #23350949 |
Рішення скасоване |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 09:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2021 07:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 березня 2021 00:00
|
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" #19089304 |
Рішення скасоване |
364 994,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 09:09
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" #23350949 |
Переможець |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 12:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 травня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 12:31
|
ДУ1_до_дог_№_142_.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 12:10
|
ДУ1_до_дог_№_142_.pdf | укладений |
22 червня 2021 12:09
|
Д-р_№142_вiд_18.06.2021.pdf | укладений |
22 червня 2021 12:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення специфікації в новій редакції та доповнення договору технічною специфікацією. Приведення у відповідність гарантійних строків. Уточнення відповідальності за договором |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |