Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини прибудинкової території за адресою вул. Слівенська,5 в м.Тернополі
Очікувана вартість
1 102 324,00 UAH
UA-2021-03-02-003557-b 144f50b93b5a4a7e9ed1770b2528e292
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2021 12:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 12:26
Очікувана вартість: 1 102 324,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 512,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїзної частини прибудинкової території за адресою вул. Слівенська,5 в м.Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46011, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Слівенська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу у тому числі на 2023р. по об'єкту: "Капітальний ремонт проїзної частини прибудинкової території за адресою вул. Слівенська,5 в м.Тернополі" Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 12:22
вул. Слівенська_5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 березня 2021 13:03
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:28
Добрий день. Вимагаємо усунути з оголошення про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційну вимогу, адже встановлена Вами вимога «Учасник вправі відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічної специфікації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається довідка згідно Додатку №3 про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі пропозиції Учасника.». Більше того при відвідуванні об’єкту Учасником Замовнику стане відомо коло потенційних Учасників процедури закупівлі що прямо суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того є позитивна практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, щодо попереднього відвідування об’єктів Замовника, тому у разі відмови усунути дану дискримінаційну вимогу Ми будемо змушені звернутись до відповідних органів задля захисту свої прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути місце виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та принципу здійснення публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" 919 150,00
UAH з ПДВ
919 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 14:38
Електронний підпис
11 березня 2021 14:29
Пояснювальна записка.pdf
11 березня 2021 14:29
Довідка про санкції.pdf
11 березня 2021 14:29
Довідка про субпідряд.pdf
11 березня 2021 14:28
Копія Статуту.pdf
11 березня 2021 14:27
Локальні кошториси.pdf
11 березня 2021 14:27
Довідка про працівників.pdf
11 березня 2021 14:26
Копія аналог.договору.pdf
11 березня 2021 14:25
Договірна ціна.pdf
11 березня 2021 14:25
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд"
#14047614
Переможець 919 150,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:41

Документи

15 березня 2021 11:41
Електронний підпис
15 березня 2021 11:25
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд"
#14047614
919 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 11:41
Електронний підпис
15 березня 2021 11:25
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2023 12:58
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 15:23
Додаток 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:23
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 10:46
Додаток 4.pdf зміни до договору
16 червня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 14:47
Договір 119.pdf укладений
30 березня 2021 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.8.3. договору №119 від 30.03.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.5.2. вказаного Договору і викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.8.3. договору №119 від 30.03.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.5.2. та Додаток №3 вказаного Договору і викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 918 227,44
UAH (в тому числі ПДВ 153 037,91 UAH)