Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт проїзної частини прибудинкової території за адресою вул. Слівенська,5 в м.Тернополі
Очікувана вартість
1 102 324,00 UAH
UA-2021-03-02-003557-b ● 144f50b93b5a4a7e9ed1770b2528e292
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 12:26 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 12:26 |
Очікувана вартість: | 1 102 324,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 512,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїзної частини прибудинкової території за адресою вул. Слівенська,5 в м.Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46011, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Слівенська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можливість відстрочки платежу у тому числі на 2023р. по об'єкту: "Капітальний ремонт проїзної частини прибудинкової території за адресою вул. Слівенська,5 в м.Тернополі" | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 12:22 |
вул. Слівенська_5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 березня 2021 13:03
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:28
Добрий день. Вимагаємо усунути з оголошення про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційну вимогу, адже встановлена Вами вимога «Учасник вправі відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічної специфікації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається довідка згідно Додатку №3 про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі пропозиції Учасника.». Більше того при відвідуванні об’єкту Учасником Замовнику стане відомо коло потенційних Учасників процедури закупівлі що прямо суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того є позитивна практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, щодо попереднього відвідування об’єктів Замовника, тому у разі відмови усунути дану дискримінаційну вимогу Ми будемо змушені звернутись до відповідних органів задля захисту свої прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути місце виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та принципу здійснення публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" |
919 150,00
UAH з ПДВ
|
919 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" #14047614 |
Переможець |
919 150,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 15:23
|
Додаток 5.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 10:46
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 14:47
|
Договір 119.pdf | укладений |
30 березня 2021 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.8.3. договору №119 від 30.03.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.5.2. вказаного Договору і викласти його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.8.3. договору №119 від 30.03.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.5.2. та Додаток №3 вказаного Договору і викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |