Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи по коригуванню проекту стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2021-03-02-003484-c 842290816b4e42a18a80aa5c4c5604f2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нерубайська Ірина

+30976600185 ugkgkbgsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44094449
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Нерубайська Ірина
+30976600185
ugkgkbgsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 22:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 11:05
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
1.1. Код за ЄДРПОУ: 44094449
1.2. Місцезнаходження: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи Жили Вячеслава Олександровича: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; тел./факс +380674060507; e-mail: ugkgkbgsr@ukr.net
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 390 000,00 грн. (триста девяносто тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Проектні роботи по коригуванню проекту стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування) (Код за ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
4. Строк виконання робіт: до 30.04.2021 р.
5. Умови оплати: протягом 30 календарних днів після підписання «Актів прийому - передачі виконаних робіт» при наявності фінансування по цьому Договору
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
6.2. Учасник має у період уточнень оглянути обєкт та надати у складі пропозиції Акт огляду обєкут у довільній формі за підписом Учасника та Замоника.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 09.03.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 12.03.2021
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Платіжні реквізити Бенефіціара: назва:
назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449;
юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5
р/р № UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ.
МФО 820172
Призначення платежу: забезпечення виконання договору по чпрощеній закупівлі на закупівлю Проектні роботи по коригуванню проекту стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування) (Код за ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро)) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам згідно номеру оголошення UA-2021-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро);
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування робіт та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.
Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи по коригуванню проекту стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання «Актів прийому - передачі виконаних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 22:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 22:42
Оголошення_проектні_роботи_коригування.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДПРОЕКТДИЗАЙН" 373 065,84
UAH з ПДВ
369 165,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 380 000,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 21:54
Електронний підпис
11 березня 2021 21:53
18-Про санкції .pdf
11 березня 2021 21:53
04-Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 21:53
01-Статут.pdf
11 березня 2021 21:53
25-Стаття 17.pdf
11 березня 2021 21:53
06-Договори аналоги.pdf
11 березня 2021 21:53
27-Про санкції.pdf
11 березня 2021 21:53
08-Кошторис.pdf
11 березня 2021 21:53
11-Листи-згоди.pdf
11 березня 2021 21:53
12-Проект договору.pdf
11 березня 2021 21:53
28-Про корупційні дії.pdf
11 березня 2021 21:53
15-Захист довкілля.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 19:21
Електронний підпис
11 березня 2021 19:20
42. Акт огляду (1).pdf
11 березня 2021 19:20
39. Довідка про корупцію.PDF
11 березня 2021 19:20
38. БАЛАНС _ ЗВІТ 2020 рік.pdf
11 березня 2021 19:20
27. Кошторис.PDF
11 березня 2021 19:20
25. Виписка з ЄДРПОУ.PDF
11 березня 2021 19:20
23. Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2021 19:20
22. Листи-відгуки.pdf
11 березня 2021 19:20
19. Трудові книжки.pdf
11 березня 2021 19:20
14. Проект договору.PDF
11 березня 2021 19:20
13. Цінова пропозиція.PDF
11 березня 2021 19:20
12. Технічне завдання.PDF
11 березня 2021 19:20
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДПРОЕКТДИЗАЙН"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДПРОЕКТДИЗАЙН"
#32257580
Відхилено 369 165,84
UAH з ПДВ
20 березня 2021 22:59
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 370 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2021 23:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

20 березня 2021 22:59
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 березня 2021 23:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2021 23:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2021 23:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 21:42
ДУ3.pdf зміни до договору
28 травня 2021 21:34
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:45
ДУ2.pdf зміни до договору
07 травня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 17:20
ДУ1.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:12
д370000.pdf укладений
26 березня 2021 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в удосконаленні проектних рішень
Номер договору про закупівлю: №170321-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в реквізитах Виконавця
Номер договору про закупівлю: №170321-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №170321-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №170321-СП від 26.03.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 335 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 833,33 UAH)