Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний 2 Лоти
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2021-03-02-003360-c ● bef71837d4454365ab4cc28139fbe916
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ) |
Код ЄДРПОУ: | 43317547 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, площа Шашкевича, буд. 1 |
Контактна особа: |
Соломія Шпинда +380322350278 vmtz@lv.minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 22:00 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Під місцем поставки слід розуміти:
пл. Шашкевича, 1, м.Львів, 79000;
м. Рівне, вул. Замкова 29, 33001;
м. Луцьк, вул. Володимирська, 1, 43006
Розгорнути
Згорнути
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Під місцем поставки слід розуміти:
пл. Шашкевича, 1, м.Львів, 79000;
м. Рівне, вул. Замкова 29, 33001;
м. Луцьк, вул. Володимирська, 1, 43006
Тендерна документація
31 березня 2021 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 15:27 |
Тендерна документація 31.03.doc | |
31 березня 2021 15:27 |
Рішення про внесення змін 31.03.docx | |
31 березня 2021 15:27 |
Технічна специфікація 31.03.doc | |
10 березня 2021 11:22 |
Рішення про внесення змін 10.03.docx | |
02 березня 2021 21:46 |
Проект договору.docx |
31 березня 2021 15:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 березня 2021 15:27 |
Тендерна документація 31.03.doc
|
||||||
31 березня 2021 15:27 |
Рішення про внесення змін 31.03.docx
|
||||||
31 березня 2021 15:27 |
Технічна специфікація 31.03.doc
|
||||||
10 березня 2021 11:22 |
Рішення про внесення змін 10.03.docx
|
||||||
02 березня 2021 21:46 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003360-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 05 березня 2021 19:07
технічні вимоги
Добрий день! Шановний Замовнику просимо Вас внести зміни в технічні показники, зокрема Лот1 клас С- товщина паперу,мікрон, ISO 534 105+/-3 - змінити на товщина паперу,мікрон, ISO 534 не менше 102, Білизна СІЕ ISO 11475 150-155 змінити на Білизна СІЕ ISO 11475 не менше 150. Клас В товщина паперу,мікрон, ISO 534 103+/-3 - змінити на товщина паперу,мікрон, ISO 534 не менше 102, Білизна СІЕ ISO 11475 150-161+/-3 змінити на Білизна СІЕ ISO 11475 не менше 158.Дані технічні показники відповідають одному виробнику і позбавляють інших Учасників надати аналоги паперу та надати папір з кращими технічними параметрами.А також просимо Вас відмінити слідуючу умову "Протягом 1 (одного) робочого дня з моменту завершення аукціону всі учасники, які брали в ньому участь, зобов’язані передати замовнику безоплатно зразок паперу (1 пачку), який пропонується, в запечатаній оригінальній упаковці, для проведення замовником перевірки відповідності технічним та якісним характеристикам." дана умова є додаткова підстава відхилення тендерної пропозиції учасників
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 17:28
У відповідь на вимогу інформуємо, що папір за технічними характеристиками, які вимагаються у вимогах до предмету закупівлі, буде використовуватись Замовником для друку офіційних документів на багатофункціональних пристроях, які за своїми технічними характеристиками потребують використання якісного матеріалу (паперу). Разом з тим інформуємо, що Замовник дотримується принципу здійснення закупівель «недискримінація учасників», встановленого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і розгляне всі пропозиції учасників у відповідності до вказаного Закону з будь-якими торговими марками, які відповідатимуть вимогам до предмету закупівлі.
Зокрема наголошуємо, що на ринку наявні, як мінімум два виробники паперу для друку, технічні вимоги до товару яких відповідають вимогам до предмету закупівлі.
У випадку наявності двох виробників товарів не вважається дискримінаційною вимогою. Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11 лютого 2020 року в справі № 826/1459/17, від 17 березня 2020 року № 826/5632/18, від 07 травня 2020 року у справі № 826/7059/18.
Ураховуючи, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, колегія суддів приходить до висновку, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення указаних вище умов тендерної документації.
Зокрема наголошуємо, що на ринку наявні, як мінімум два виробники паперу для друку, технічні вимоги до товару яких відповідають вимогам до предмету закупівлі.
У випадку наявності двох виробників товарів не вважається дискримінаційною вимогою. Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11 лютого 2020 року в справі № 826/1459/17, від 17 березня 2020 року № 826/5632/18, від 07 травня 2020 року у справі № 826/7059/18.
Ураховуючи, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, колегія суддів приходить до висновку, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення указаних вище умов тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-02-003360-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 12 березня 2021 16:05
Дата подання: 12 березня 2021 16:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 13:59
рішення від 16.03.2021 № 5099 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 13:59
інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 № 6051.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 16:33
рішення від 25.03.2021 № 6051.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомлений із рішенням органу оскарження та ним внесено зміни до тендерної документації, чим виконано рішення.
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2021 15:30
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Папір А4 клас «С» та клас «В» |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1 Папір А4 80г/м², 20000 пач., клас «С»
Папір А4 80г/м², 2222 пач., клас «В» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 66000 UAH |
Аукціон
Позиції
22222 паков
Лот №1 Папір А4 клас «С» та клас «В»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, пл. Шашкевича, 1
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003360-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 05 березня 2021 19:07
технічні вимоги
Добрий день! Шановний Замовнику просимо Вас внести зміни в технічні показники, зокрема Лот1 клас С- товщина паперу,мікрон, ISO 534 105+/-3 - змінити на товщина паперу,мікрон, ISO 534 не менше 102, Білизна СІЕ ISO 11475 150-155 змінити на Білизна СІЕ ISO 11475 не менше 150. Клас В товщина паперу,мікрон, ISO 534 103+/-3 - змінити на товщина паперу,мікрон, ISO 534 не менше 102, Білизна СІЕ ISO 11475 150-161+/-3 змінити на Білизна СІЕ ISO 11475 не менше 158.Дані технічні показники відповідають одному виробнику і позбавляють інших Учасників надати аналоги паперу та надати папір з кращими технічними параметрами.А також просимо Вас відмінити слідуючу умову "Протягом 1 (одного) робочого дня з моменту завершення аукціону всі учасники, які брали в ньому участь, зобов’язані передати замовнику безоплатно зразок паперу (1 пачку), який пропонується, в запечатаній оригінальній упаковці, для проведення замовником перевірки відповідності технічним та якісним характеристикам." дана умова є додаткова підстава відхилення тендерної пропозиції учасників
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 17:28
У відповідь на вимогу інформуємо, що папір за технічними характеристиками, які вимагаються у вимогах до предмету закупівлі, буде використовуватись Замовником для друку офіційних документів на багатофункціональних пристроях, які за своїми технічними характеристиками потребують використання якісного матеріалу (паперу). Разом з тим інформуємо, що Замовник дотримується принципу здійснення закупівель «недискримінація учасників», встановленого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і розгляне всі пропозиції учасників у відповідності до вказаного Закону з будь-якими торговими марками, які відповідатимуть вимогам до предмету закупівлі.
Зокрема наголошуємо, що на ринку наявні, як мінімум два виробники паперу для друку, технічні вимоги до товару яких відповідають вимогам до предмету закупівлі.
У випадку наявності двох виробників товарів не вважається дискримінаційною вимогою. Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11 лютого 2020 року в справі № 826/1459/17, від 17 березня 2020 року № 826/5632/18, від 07 травня 2020 року у справі № 826/7059/18.
Ураховуючи, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, колегія суддів приходить до висновку, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення указаних вище умов тендерної документації.
Зокрема наголошуємо, що на ринку наявні, як мінімум два виробники паперу для друку, технічні вимоги до товару яких відповідають вимогам до предмету закупівлі.
У випадку наявності двох виробників товарів не вважається дискримінаційною вимогою. Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11 лютого 2020 року в справі № 826/1459/17, від 17 березня 2020 року № 826/5632/18, від 07 травня 2020 року у справі № 826/7059/18.
Ураховуючи, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, колегія суддів приходить до висновку, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення указаних вище умов тендерної документації.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2021-03-02-003360-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 12 березня 2021 16:05
Дата подання: 12 березня 2021 16:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 13:59
рішення від 16.03.2021 № 5099 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 13:59
інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 № 6051.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 16:33
рішення від 25.03.2021 № 6051.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомлений із рішенням органу оскарження та ним внесено зміни до тендерної документації, чим виконано рішення.
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2021 15:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
2 149 977,36
UAH з ПДВ
|
1 946 647,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" |
2 149 979,40
UAH з ПДВ
|
1 947 314,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
2 188 777,20
UAH з ПДВ
|
2 188 777,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
1 946 647,20
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:45
|
Додаткова угода 3 зменшення Ромус.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:14
|
дод.угода №2 папір.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 15:27
|
додаткова угода 1 Ромус.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 11:38
|
Договір Ромус.pdf | укладений |
30 квітня 2021 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 31-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 31-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 31-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |