Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Вебсайт: | https://ushomyrska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олександра Василенко +380962789022 sa3279@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 10:50 |
ТД поточний ремонт доріг.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг: «Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг.».
Повідомляємо, що Приватне підприємство «Євробуд-9» не згодне з вищезазначеним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, оскільки тендерна пропозиція ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам, зазначених у тендерній документації, та має бути відхилена, а саме:
відповідно до Тендерної документації на закупівлю послуг : «Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг.», було зазначено, що учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3 до тендерної документації. ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" у складі тендерної документації зазначив інформацію про виконання аналогічного договору, та не надав документи, які підтверджують факт виконання та співпраці з замовниками, що зазначені у довідці, а саме: копiї аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, та копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3).
Відповідно до частини 6 розділу III Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в технічному завданні Замовника (Додаток 6).
Відповідно до Додатку 6 необхідно виконати роботи з улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з відсіву, в склад робіт яких входять такі процеси, як: планування та коткування землеполотна, розсипання та розрівнювання матеріалів, ущільнення розсипу. Для проведення зазначених робіт обов’язково повинні бути наявні такі транспортні засоби, як автогрейдер та коток.
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» зазначив про наявність лише автогрейдеру ДЗ -143 та вантажних самоскидів (3 шт.).
У разі виконання робіт технікою, яку зазначив ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» порушуються технічні правила при виконанні дорожніх робіт, а саме: ущільнення розсипу, та призводить до невідповідності вимогам дійсних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013., а також, порушує вимоги Замовника, встановлених в частині 6 розділу III Тендерної документації щодо відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі зазначені у технічному завданні Замовника (Додаток 6).
Отже, враховуючи вищевикладене, просимо скасувати Протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 23 березня 2021 року та відхили пропозицію учасника ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і розглянути пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
У разі відхилення даної вимоги, Приватне підприємство «Євробуд-9» буде звертатися до органу оскарження.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняли участь п’ять учасників: ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9", ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19", Виробничо-комерційна фірма "Урарту" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
Частиною першою ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у ТД, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена пропозиція ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" з остаточною пропозицією 777 000,00 грн з ПДВ, де система закупівель «PROZORRO» визначила, що вищезазначена сума є аномально низькою.
Пунктом 3 частини 1 статті 1 Закону України Про публічні закупівлі аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Так частиною 5 статті 30 Закону передбачено, що електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" дотримуючись вимог частини 14 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, що є аномально низькою надав обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", яке відмінено Уповноваженою особою 30.03.2021 року та повернуто ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" на кваліфікацію для усунення невідповідностей згідно частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повідомляє про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-30-000002 ● f807cf09459e4c03b7688e9430b90389
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.04.2021
№ 296
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.04.2021 № 296.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-03-02-003194-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-01 08:47:57
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі
Ушомирська сільська рада Коростенського району Житомирської області ознайомилась з висновком Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-03-02-003194-a та не погоджується з ним.
У відповідності до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі- Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене, Замовник надає свої аргументовані заперечення до висновку.
1. Щодо повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
23.03.2021 року та 01.04.2021 року Замовником Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", у встановлений Законом строк.
29.03.21 року о 15 год. 10 хв. на підставі частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повідомив про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В свою чергу згідно частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи з вищенаведеним до закупівлі UA-2021-03-02-003194-Замовником дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", тобто після кожного протоколу Уповноваженої особи строк не перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника. Тобто в даній закупівлі не передбачено аргументованого продовженого замовником терміну до 20 робочих днів, як цього вимагає частина 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Щодо строків договору оренди на транспортний засіб (автогрейдер).
Відповідно до статті 759 ЦКУ за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Строк (по договору оренди від 03.03.2021 року №03/03/21, який був наданий у складі пропозиції учасника ФОП ВЛАСЕНКА ВІКТОРА ВАСИЛЬОВИЧА) зазначений в пункті 3.1 вищевказаного договору. Пункт 3.1 встановлює строк оренди, який починається з дня підписання акту приймання-передачі майна в оренду та закінчується в день підписання сторонами акту приймання-передачі майна з оренди. Актом за №1 від 03.03.2021 року здійснено передачу автогрейдера в оренду ФОП ВЛАСЕНКА ВІКТОРА ВАСИЛЬОВИЧА. До того ж важливо, ТзДВ «Олевським ШБУ №42» на ім’я Уповноваженої особи Ушомирської сільської ради наданий лист (лист представлений в ТП ФОП Власенка В.В), в якому чітко зазначено що ТзДВ «Олевське ШБУ №42» не заперечує щодо використання ФОП Власенко В.В. ТЗ-автогрейдер марки ДЗ 143,1990 року випуску №48-09 ЖБ, для виконання послуг (робіт) протягом строку виконання робіт за предметом закупівлі послуг (робіт): «Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг», згідно з технічним завдання Замовника.
Також Уповноважена особа керувалася при прийнятті рішення статтею 764 ЦКУ, яка в свою чергу передбачає, що якщо наймач продовжує користуватися майном після закінчення строку договору без повторного його укладення, то при відсутності заперечень сторін протягом одного місяця, договір вважається продовженим на невизначений строк. При запереченні наймодавця проти автоматичного продовження договору він зобов´язаний повідомити про це наймача. Однак це не виключає права сторін згодом відмовитися від такого договору на їхній розсуд з попереднім попередженням один одного у строки, передбачені законом. Підставою припинення договору є закінчення строку дії договору за умови, що наймодавець зажадає повернення йому майна. При відсутності такої вимоги договір не припиняється. У законі в цьому випадку йдеться про поновлення, тобто про продовження на новий строк колишнього договору, а не про укладення нового. Однак у договір можуть бути внесені уточнення, наприклад, про ремонт майна, строки внесення плати і т.п. Зобов´язання за договором найму, укладеним на невизначений строк, може бути припинено на розсуд наймодавця або наймача в будь-який час з попередженням контрагента про відмову від договору за три місяці. Сторона, яка бажає відмовитися від договору, зобов´язана попередити про це іншу сторону завчасно з метою запобігання збитку, який може виникнути у зв´язку з несподіваним розірванням договору. Попередження про розірвання договору майнового найму може бути зроблене в такій формі, яка б забезпечила можливість доведення у разі спору, що таке попередження було зроблено. Строки попередження про відмову від договору найму обчислюються від дня відповідного повідомлення контрагента або з дня, коли він повинен був про це дізнатися.
З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження наявних документів та обставин, в супереч вимогам законодавства. Таким чином, відсутні порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі.
Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.
Враховуючи вищезазначене, Ушомирська сільська рада повідомляє, що умови тендерної документації, процедура закупівлі та рішення про визначення переможця відбулися із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу положень Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-003194-a, Уповноваженою особою Ушомирської сільської ради прийнято рішення від 16.06.2021 щодо розірвання Договору від 12.04.2021 № 112 про закупівлю послуг: Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг).
2021-06-17 15:05:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 16:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
777 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" |
1 520 484,59
UAH з ПДВ
|
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19" |
1 896 289,22
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
1 740 032,40
UAH з ПДВ
|
1 298 832,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
1 615 000,00
UAH з ПДВ
|
1 615 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" #2678409430 |
Рішення скасоване |
777 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 10:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 березня 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" #2678409430 |
Переможець |
777 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 10:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 15:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 березня 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 15:59
|
sndt5c2f ДУ 1 дороги.pdf | укладений |
18 червня 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 15:34
|
sndtea6d 12.04.2021 112.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
777 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-003194-a, Уповноваженою особою Ушомирської сільської ради прийнято рішення від 16.06.2021 щодо розірвання Договору від 12.04.2021 № 112 про закупівлю послуг: Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг. |