Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2021-03-02-003194-a 8c7cfc2f3505409ab06c7643f44702f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Василенко

+380962789022 sa3279@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Вебсайт: https://ushomyrska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Олександра Василенко
+380962789022
sa3279@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 12:00
Початок аукціону: 19 березня 2021 15:58
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 березня 2021 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 10:50
ТД поточний ремонт доріг.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-02-003194-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9", Код ЄДРПОУ:36427918
Дата подання: 26 березня 2021 14:56
Вимога на рішення Замовника
23 березня 2021 року в електронній системі закупівель було розміщено Протокол прийняття рішення уповноваженою особою, в якому вирішено визначити
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг: «Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг.».
Повідомляємо, що Приватне підприємство «Євробуд-9» не згодне з вищезазначеним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, оскільки тендерна пропозиція ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам, зазначених у тендерній документації, та має бути відхилена, а саме:
відповідно до Тендерної документації на закупівлю послуг : «Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг.», було зазначено, що учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3 до тендерної документації. ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" у складі тендерної документації зазначив інформацію про виконання аналогічного договору, та не надав документи, які підтверджують факт виконання та співпраці з замовниками, що зазначені у довідці, а саме: копiї аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, та копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3).
Відповідно до частини 6 розділу III Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в технічному завданні Замовника (Додаток 6).
Відповідно до Додатку 6 необхідно виконати роботи з улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з відсіву, в склад робіт яких входять такі процеси, як: планування та коткування землеполотна, розсипання та розрівнювання матеріалів, ущільнення розсипу. Для проведення зазначених робіт обов’язково повинні бути наявні такі транспортні засоби, як автогрейдер та коток.
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» зазначив про наявність лише автогрейдеру ДЗ -143 та вантажних самоскидів (3 шт.).
У разі виконання робіт технікою, яку зазначив ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» порушуються технічні правила при виконанні дорожніх робіт, а саме: ущільнення розсипу, та призводить до невідповідності вимогам дійсних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013., а також, порушує вимоги Замовника, встановлених в частині 6 розділу III Тендерної документації щодо відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі зазначені у технічному завданні Замовника (Додаток 6).
Отже, враховуючи вищевикладене, просимо скасувати Протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 23 березня 2021 року та відхили пропозицію учасника ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і розглянути пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
У разі відхилення даної вимоги, Приватне підприємство «Євробуд-9» буде звертатися до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2021 10:17
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю послуг: «Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг» за кодом ДК 021-2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, та прийняття рішення по намір укласти договір про закупівлю, оголошення - UA-2021-03-02-003194-a.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняли участь п’ять учасників: ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9", ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19", Виробничо-комерційна фірма "Урарту" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
Частиною першою ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у ТД, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена пропозиція ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" з остаточною пропозицією 777 000,00 грн з ПДВ, де система закупівель «PROZORRO» визначила, що вищезазначена сума є аномально низькою.
Пунктом 3 частини 1 статті 1 Закону України Про публічні закупівлі аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Так частиною 5 статті 30 Закону передбачено, що електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" дотримуючись вимог частини 14 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, що є аномально низькою надав обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", яке відмінено Уповноваженою особою 30.03.2021 року та повернуто ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" на кваліфікацію для усунення невідповідностей згідно частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повідомляє про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Документи подані скаржником

26 березня 2021 14:52
ЛИСТ -ВИМОГА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-30-000002 ● f807cf09459e4c03b7688e9430b90389
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021 11:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

30.04.2021
№ 296

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.04.2021 № 296.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-03-02-003194-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-06-01 08:47:57

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі

Ушомирська сільська рада Коростенського району Житомирської області ознайомилась з висновком Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-03-02-003194-a та не погоджується з ним.
У відповідності до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі- Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене, Замовник надає свої аргументовані заперечення до висновку.
1. Щодо повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
23.03.2021 року та 01.04.2021 року Замовником Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", у встановлений Законом строк.
29.03.21 року о 15 год. 10 хв. на підставі частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повідомив про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В свою чергу згідно частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи з вищенаведеним до закупівлі UA-2021-03-02-003194-Замовником дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", тобто після кожного протоколу Уповноваженої особи строк не перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника. Тобто в даній закупівлі не передбачено аргументованого продовженого замовником терміну до 20 робочих днів, як цього вимагає частина 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Щодо строків договору оренди на транспортний засіб (автогрейдер).
Відповідно до статті 759 ЦКУ за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Строк (по договору оренди від 03.03.2021 року №03/03/21, який був наданий у складі пропозиції учасника ФОП ВЛАСЕНКА ВІКТОРА ВАСИЛЬОВИЧА) зазначений в пункті 3.1 вищевказаного договору. Пункт 3.1 встановлює строк оренди, який починається з дня підписання акту приймання-передачі майна в оренду та закінчується в день підписання сторонами акту приймання-передачі майна з оренди. Актом за №1 від 03.03.2021 року здійснено передачу автогрейдера в оренду ФОП ВЛАСЕНКА ВІКТОРА ВАСИЛЬОВИЧА. До того ж важливо, ТзДВ «Олевським ШБУ №42» на ім’я Уповноваженої особи Ушомирської сільської ради наданий лист (лист представлений в ТП ФОП Власенка В.В), в якому чітко зазначено що ТзДВ «Олевське ШБУ №42» не заперечує щодо використання ФОП Власенко В.В. ТЗ-автогрейдер марки ДЗ 143,1990 року випуску №48-09 ЖБ, для виконання послуг (робіт) протягом строку виконання робіт за предметом закупівлі послуг (робіт): «Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг», згідно з технічним завдання Замовника.
Також Уповноважена особа керувалася при прийнятті рішення статтею 764 ЦКУ, яка в свою чергу передбачає, що якщо наймач продовжує користуватися майном після закінчення строку договору без повторного його укладення, то при відсутності заперечень сторін протягом одного місяця, договір вважається продовженим на невизначений строк. При запереченні наймодавця проти автоматичного продовження договору він зобов´язаний повідомити про це наймача. Однак це не виключає права сторін згодом відмовитися від такого договору на їхній розсуд з попереднім попередженням один одного у строки, передбачені законом. Підставою припинення договору є закінчення строку дії договору за умови, що наймодавець зажадає повернення йому майна. При відсутності такої вимоги договір не припиняється. У законі в цьому випадку йдеться про поновлення, тобто про продовження на новий строк колишнього договору, а не про укладення нового. Однак у договір можуть бути внесені уточнення, наприклад, про ремонт майна, строки внесення плати і т.п. Зобов´язання за договором найму, укладеним на невизначений строк, може бути припинено на розсуд наймодавця або наймача в будь-який час з попередженням контрагента про відмову від договору за три місяці. Сторона, яка бажає відмовитися від договору, зобов´язана попередити про це іншу сторону завчасно з метою запобігання збитку, який може виникнути у зв´язку з несподіваним розірванням договору. Попередження про розірвання договору майнового найму може бути зроблене в такій формі, яка б забезпечила можливість доведення у разі спору, що таке попередження було зроблено. Строки попередження про відмову від договору найму обчислюються від дня відповідного повідомлення контрагента або з дня, коли він повинен був про це дізнатися.
З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження наявних документів та обставин, в супереч вимогам законодавства. Таким чином, відсутні порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі.
Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.
Враховуючи вищезазначене, Ушомирська сільська рада повідомляє, що умови тендерної документації, процедура закупівлі та рішення про визначення переможця відбулися із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу положень Закону.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-003194-a, Уповноваженою особою Ушомирської сільської ради прийнято рішення від 16.06.2021 щодо розірвання Договору від 12.04.2021 № 112 про закупівлю послуг: Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг).

2021-06-17 15:05:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
777 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" 1 520 484,59
UAH з ПДВ
1 099 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19" 1 896 289,22
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 1 740 032,40
UAH з ПДВ
1 298 832,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 615 000,00
UAH з ПДВ
1 615 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 квітня 2021 19:01
Електронний підпис
09 квітня 2021 18:58
Довідка ДФС.pdf
07 квітня 2021 16:41
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:39
довідка МВД.pdf
07 квітня 2021 16:38
Довідка ст.17 п 9 ч 1.pdf
30 березня 2021 10:05
Електронний підпис
30 березня 2021 09:17
Електронний підпис
30 березня 2021 09:13
Договір оренди катка.pdf
30 березня 2021 09:13
пояснення ФОП до вимоги.pdf
22 березня 2021 17:57
Електронний підпис
18 березня 2021 11:33
Електронний підпис
18 березня 2021 11:32
Довідка податки.pdf
18 березня 2021 11:32
Довідка торгівля людьми.pdf
18 березня 2021 11:32
Довідка торгівля людьми.pdf
18 березня 2021 11:32
Довідка податки.pdf
18 березня 2021 11:32
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 11:32
Реєстр документів.pdf
18 березня 2021 11:32
Проект договору.pdf
18 березня 2021 11:32
Право підпису ТД.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-42.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-41.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-40.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-39.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-38.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-37.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-36.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-35.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-34.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-33.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-32.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-31.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-30.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-29.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-28.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-27.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-26.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-25.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-24.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-23.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-22.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-21.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-20.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-19.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-18.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-17.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-16.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-15.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-14.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-13.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-12.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-11.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-10.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-9.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-8.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-7.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-6.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-5.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-4.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-3.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-2.pdf
18 березня 2021 11:32
Локальний кошторис 1-1.pdf
18 березня 2021 11:32
Інформація про учасника.pdf
18 березня 2021 11:32
Інформація про МТБ.pdf
18 березня 2021 11:32
Інформація п 5,6, 12 і 13.pdf
18 березня 2021 11:32
Захист довкілля.pdf
18 березня 2021 11:32
Договірна ціна.pdf
18 березня 2021 11:32
Довідка працівники.pdf
18 березня 2021 11:32
Довідка податки.pdf
18 березня 2021 11:32
довідка корупція.pdf
18 березня 2021 11:32
Дефектний акт.pdf
18 березня 2021 11:32
відповідальність 3 роки.pdf
18 березня 2021 11:32
Відгук Горщик СР.pdf
18 березня 2021 11:32
Відгук Бехи СР.pdf
18 березня 2021 11:32
Витяг з ЄДР Власенко В.В..pdf

Публічні документи

17 березня 2021 09:10
Електронний підпис
17 березня 2021 08:58
24. Проєкт договору.pdf
17 березня 2021 08:58
15. лист відгук.pdf
17 березня 2021 08:58
14.форми КБ-2в, форми КБ-3;.pdf
17 березня 2021 08:58
1.реєстр документів.pdf
17 березня 2021 08:58
31.Договірна ціна.pdf
17 березня 2021 08:58
16.інф. щодо відп.статті 17.pdf

Публічні документи

18 березня 2021 11:05
Електронний підпис
18 березня 2021 11:03
Довідка податки.pdf
18 березня 2021 11:03
Довідка податки.pdf
18 березня 2021 11:03
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 11:03
Проект договору .pdf
18 березня 2021 11:03
Право підпису ТД.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-42.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-41.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-40.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-39.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-38.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-37.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-36.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-35.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-34.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-33.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-32.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-31.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-30.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-29.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-28.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-27.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-26.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-25.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-24.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-23.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-22.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-21.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-20.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-19.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-18.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-17.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-16.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-15.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-14.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-13.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-12.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-11.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-10.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-9.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-8.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-7.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-6.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-5.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-4.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-3.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-2.pdf
18 березня 2021 11:03
Локальний кошторис 1-1.pdf
18 березня 2021 11:03
Лист орендодавця МАЗи.pdf
18 березня 2021 11:03
Лист орендодавця Камази.pdf
18 березня 2021 11:03
Інформація про учасника.pdf
18 березня 2021 11:03
Інформація про МТБ.pdf
18 березня 2021 11:03
Захист довкілля.pdf
18 березня 2021 11:03
Договірна ціна.pdf
18 березня 2021 11:03
Договір оренди МТБ.pdf
18 березня 2021 11:03
Договір оренди МАЗи.pdf
18 березня 2021 11:03
Договір оренди Камази.pdf
18 березня 2021 11:03
Довідка ЮО корупція.pdf
18 березня 2021 11:03
Довідка працівники.pdf
18 березня 2021 11:03
Довідка банкротство.pdf
18 березня 2021 11:03
Дефектний акт.pdf
18 березня 2021 11:03
Гарантійний лист дод 6.pdf
18 березня 2021 11:03
Відгук Овруч.pdf
18 березня 2021 11:03
Відгук КВГП.pdf
18 березня 2021 11:03
Витяг з ЄДР від 16.03.21 р.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 15:24
Електронний підпис
17 березня 2021 14:56
26. Рішення №3 від 04.03.2021р..pdf
17 березня 2021 14:55
22. Опис до статуту.pdf
17 березня 2021 14:23
Електронний підпис
17 березня 2021 13:53
22. Опис до статуту.pdf
17 березня 2021 13:53
32. Ліцензія.pdf
17 березня 2021 13:53
21. Статут УРАРТУ.PDF
17 березня 2021 13:52
7. Копія договору мтб.pdf
17 березня 2021 13:52
Довідки 2 частина.pdf
17 березня 2021 13:52
48. Сертифікат ISO.PDF
17 березня 2021 13:52
Довідки 1 частина.pdf
17 березня 2021 13:52
26. Рішення №3 від 04.03.2021р..pdf

Публічні документи

17 березня 2021 17:30
Електронний підпис
17 березня 2021 17:29
Довідка стаття 17 Закону.pdf
17 березня 2021 17:29
Довідка стаття 17 Закону.pdf
17 березня 2021 17:29
Довідка стаття 17 Закону.pdf
17 березня 2021 17:29
16.Проект договору.pdf
17 березня 2021 17:29
8.Листи-відгук.pdf
17 березня 2021 17:29
2. Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2021 17:29
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ФОП Власенко Віктор Васильович підтверджує, що протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ФОП Власенко Віктор Васильович підтверджує, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ФОП Власенко Віктор Васильович підтверджує, що: Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Приватне підприємство "Євробуд-9" протягом останніх трьох років не притягувалось до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про Приватне підприємство "Євробуд-9", яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Способи підтвердження:

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Приватне підприємство "євробуд-9"не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ТОВ "Параллель-19" протягом останніх трьох років не було притягнуто до відповідальності за порушення,передбачене пунктом 4 частини другої статті 6,.пунктом 1 статті 50 Закону України» Про захист економічної конкуренції»,у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій,що стосуються спотворення результатів торгів(тендерів).

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про ТОВ "Параллель-19, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТОВ "Параллель-19" яке є учасником не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрито ліквідаційну процедуру. Дана інформація є достовірною і може бути перевірена у відкритому реєстрі за посиланням — https://kap.minjust.gov.ua/services/registry (знаходиться на офіційному сайті Мін’юсту).

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2678409430
Рішення скасоване
777 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 березня 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2678409430
Переможець
777 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 10:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 15:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 березня 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" #2678409430

№ рішення у справі

60/49-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в ТП. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згідно Додатку 3 Тендерної документації у ФОП Власенко Віктор Васильович відсутні в ТП копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 2. Згідно Додатку 3 Тендерної документації у ФОП Власенко Віктор Васильович відсутні в ТП копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Відповідно до вищезазначеної інформації та на підставі частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повідомляє про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В свою чергу згідно частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" #2678409430

№ рішення у справі

60/49-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВЛАСЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2678409430
777 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 15:59
sndt5c2f ДУ 1 дороги.pdf укладений
18 червня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:34
sndtea6d 12.04.2021 112.pdf укладений
12 квітня 2021 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 777 000,00
UAH
Причини розірвання договору: З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-003194-a, Уповноваженою особою Ушомирської сільської ради прийнято рішення від 16.06.2021 щодо розірвання Договору від 12.04.2021 № 112 про закупівлю послуг: Поточний ремонт комунальних доріг Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області (ГБН Г.1-218-182:2011) код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг.