Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверська центральна міська лікарня імені І.В.Буяльського" Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006403 |
Місцезнаходження: | 16000, Україна , Чернігівська обл., Новгород-Сіверський, вул. Шевченко, 17 |
Контактна особа: |
Шишко Дмитро Святославович +380465821691 nsivcrl@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 15:10 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 18:08 |
ТД _Витратні матеріали.docx | |
02 березня 2021 18:08 |
Медико-технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-04-000012 ● 1e475bac163f4acb8127c96297e39bbc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2021 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 488
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №488
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-02-003115-c від 02.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 16:49:37
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «Медичні матеріали (ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-003115-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-06 16:30:18
Відповідь на запит
1) Розмір бюджетного призначення не співпадає з розміром очікуваної вартості. Сума на яку укладено договір не зобов’язує здійснення закупівлі на всю суму укладеного договору і залежить від реального фінансування видатків (п.6.3.2 Договору). Очікувана закупівлі визначено відповідно до наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р. шляхом моніторингу цін на ринку, що міститься мережі Інтернет (ціни визначено на дату початку процедури закупівлі). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено з урахуванням до вимог Класифікатора медичних виробів (https://politekhmed.ua/wp-content/uploads/2019/05/Klasifikator-2.0.pdf), потреби для виконання функцій Замовника та які визначені частиною четвертою статті 5, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) пункт 4-1 наголошує «Рекомендувати» з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Виходячи з вищевказаного виконання відповідної вимоги не несе обов’язковий характер.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.08.2021 про усунення виявлених порушень, повідомляємо що порушення шляхом оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(посилання на веб-сайт nsivcrl.wixsite.com/nscrl/державні-закупівлі-2021).
2021-08-18 11:33:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фармєдіс" |
4 398 692,19
UAH з ПДВ
|
4 376 692,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕМОМЕД" |
4 387 970,10
UAH з ПДВ
|
4 387 970,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фармєдіс" #36046034 |
Переможець |
4 376 692,18
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 12:00
|
договір | укладений |
06 квітня 2021 11:55
|