Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл води
Очікувана вартість
83 300,00 UAH
UA-2021-03-02-003008-c c0e9f5033d3942d19b323fa8169b50bb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Руслан Мирославович

+380342771840 if.dps@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 43968084
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20
Контактна особа: Бойчук Руслан Мирославович
+380342771840
if.dps@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі по тексту – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно з п. 2 ч.2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі певних обставин та причин і зокрема у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин. Згідно з ч.6 п.8 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури. Послуги з централізованого водопостачання надаються по п’ятнадцяти адміністративних будівлях ГУ ДПС в Івано-Франківській області, а саме: - Приміщення ГУ ДПС в Івано-Франківській області за адресою: 76018 м. Івано-Франківськ вул.. Незалежності,20; - Приміщення Тисменицької ДПІ за адресою: 77401, Івано-Франківська область, Тисменицький район, м. Тисмениця, вул. Галицька, 15; - Приміщення Богородчанської ДПІ за адресою: 77701, Івано-Франківська область, Богородчанський район, смт. Богородчани, вул. Шевченка, 64; - Приміщення Верховинської ДПІ за адресою: 77700, Івано-Франківська область, Верховинський район, смт. Верховина вул. Жаб’євська, 57; - Приміщення Галицької ДПІ за адресою: 77100, Івано-Франківська область, Галицький район, м.Галич вул. Шевченка,10; - Приміщення Городенківської ДПІ за адресою: 78100, Івано-Франківська область, Городенківський район, м. Городенка, ул. Ринкова, 2; - Приміщення Долинської ДПІ за адресою: 77700, Івано-Франківська область, Долинський район, м.Долина вул.. Грушевського,16; - Приміщення Рожнятівської ДПІ за адресою: 77600, Івано-Франківська область, Рожнятівський район смт. Рожнятів, площа Єдності,4; - Приміщення Калуської ДПІ за адресою: 77300, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. В. Стуса,2; - Приміщення Рогатинської ДПІ за адресою: 77000, Івано-Франківська область, Рогатинський район, м. Рогатин вул. Мухи,6А; - Приміщення Коломийської ДПІ за адресою: 78200, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Б.Хмельницького ,3, вул..Петлюри,74; - Приміщення Снятинської ДПІ за адресою: 78300, Івано-Франківська область, Снятинський район,м. Снятин, вул. К.Воєводи,62; - Приміщення Надвірнянської ДПІ за адресою: 78400, Івано-Франківська область, Надвірнянський район,м. Надвірна вул.Визволення,2.; - Приміщення Яремчанської ДПІ за адресою: 78500, Івано-Франківська область, м. Яремче, вул. Курортна, 4/2; - Приміщення Тлумацької ДПІ за адресою: 78000, Івано-Франківська область, Тлумацький район,м. Тлумач, вул. Макуха, 4. В зв’язку з цим необхідно провести переговорну (скорочену) процедуру закупівлі по п’ятнадцяти лотах.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 17:16
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Тендерна документація

02 березня 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з централізованого водопостачання для приміщення ГУ ДПС в Івано-Франківській області за адресою: 76018 м. Івано-Франківськ вул.. Незалежності, 20
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 266,57 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1346.4 м³
Послуги з централізованого водопостачання для приміщення ГУ ДПС в Івано-Франківській області за адресою: 76018 м. Івано-Франківськ вул.. Незалежності, 20
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20
Дата доставки: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП «Івано-Франківськводоекотехпром»
#32360815
Переможець 14 266,57
UAH з ПДВ
02 березня 2021 17:16

Документи

02 березня 2021 17:16
Електронний підпис
02 березня 2021 17:16
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 17:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП «Івано-Франківськводоекотехпром»
#32360815
14 266,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2021 17:16
Електронний підпис
02 березня 2021 17:16
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:09
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:07
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:03
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:58
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 14:29
d1_d41_23062021.pdf зміни до договору
24 червня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 10:53
Договір укладений
12 березня 2021 10:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з централізованого водопостачання для приміщення ГУ ДПС в Івано-Франківській області за адресою: 76018 м. Івано-Франківськ вул.. Незалежності, 20 1346.4 м.куб 10,60
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 березня 2021 11:34
1 140,56 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений
19 квітня 2021 17:08
2 040,19 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений
25 червня 2021 10:18
2 156,11 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений
30 червня 2021 11:11
1 912,68 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений
19 липня 2021 11:57
2 121,34 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений
31 серпня 2021 16:48
2 074,97 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений
21 вересня 2021 12:09
2 237,26 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений
20 жовтня 2021 11:29
583,46 UAH UA628201720343170001000114889
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
UA523365030000000260003001081
КП "Водоекотехпром"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Некоректна ціна
Номер договору про закупівлю: 41
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з централізованого водопостачання для приміщення ГУ ДПС в Івано-Франківській області за адресою: 76018 м. Івано-Франківськ вул.. Незалежності, 20 1345.9 м.куб 10,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 266,57
UAH (в тому числі ПДВ 2 377,76 UAH)