Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір копіювальний, папір перфорований, конверти.
Очікувана вартість
68 210,00 UAH
UA-2021-03-02-002769-b 8a8efb7fd7d04102b44181e219e8112a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шрам

+380564092629 shram-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Контактна особа: Вікторія Шрам
+380564092629
shram-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2021 15:00
Початок аукціону: 22 березня 2021 14:35
Очікувана вартість: 68 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 682,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачка
Папір копіювальний А4 80 г/м2(пачка 500 аркушів)
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199110-4 — Копіювальний папір
80 пачка
Папір форматний газетний А4 45 г/м2
( пачка 500 аркушів)
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма
2 пачка
Папір копіювальний А3 80 г/м2(пачка 500 аркушів)
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199110-4 — Копіювальний папір
65 пачка
Папір перфорований, пачка ЛПФ 55-210-12 1700 аркушів
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
1 пачка
Папір перфорований пачка ЛПФ 55-420-12
1700 аркушів
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
50 штуки
Папір рулонний СУ 210 без перфорації 55 SL 55м
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
40 штуки
Папір рулонний СУ 420 без перфорації 55 SL 55м
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
1000 штуки
Конверт формату С4 білий, СКЛ
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
400 штуки
Конверт формату С5 білий, СКЛ
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару  Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати постачання партії Товару на склад Покупця. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 11:51
Технічна специфікація.doc
02 березня 2021 11:51
Додаток 2 - Проєкт Договору .doc
02 березня 2021 11:51
Оголошення з додатками.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 66 988,50
UAH з ПДВ
62 980,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 68 080,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2021 14:06
Електронний підпис

Публічні документи

18 березня 2021 15:45
Електронний підпис
18 березня 2021 15:42
УБВ СЕС.PDF
18 березня 2021 15:42
Пропозиція.pdf
18 березня 2021 15:42
Довідка Ліцензії.pdf
18 березня 2021 15:42
Паспорт повний.pdf
18 березня 2021 15:42
Довідка статут..pdf
18 березня 2021 15:42
Стаття 17.pdf
18 березня 2021 15:42
СПФ 210 Super Lux 1700.pdf
18 березня 2021 15:42
Інформація про учасника.pdf
18 березня 2021 15:42
СПФ 420 Super Lux 1700.pdf
18 березня 2021 15:41
zoom80 (1).pdf
18 березня 2021 15:41
Довідка щодо підпису.pdf
18 березня 2021 15:41
СУ 420 Super Lux.pdf
18 березня 2021 15:41
СУ 210 Super Lux б.п..pdf
18 березня 2021 15:41
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
18 березня 2021 15:41
Довідка МВС 05.03-05.04.pdf
18 березня 2021 15:41
Сертифікат РРС.PDF
18 березня 2021 15:41
ІПН.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП Бердник В.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 62 980,98
UAH з ПДВ
23 березня 2021 09:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

23 березня 2021 09:01
Електронний підпис
23 березня 2021 09:00
Протокол розгляду .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
62 980,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2021 09:01
Електронний підпис
23 березня 2021 09:00
Протокол розгляду .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 17:03
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 10:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 10:24
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:30
Договір 6475.pdf укладений
02 квітня 2021 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 5.6, 7.2.1, та 10.5 даного Договору, та у відповідності з пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони досягли згоди щодо збільшення ціни за одиницю Товару до 10 відсотків, у зв’язку з документально обґрунтованим коливанням ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, відповідно до Експертного Висновку №Ц-1131 від 18 жовтня 2021р. Київської торгово-промислової палати, що приведено у доданих Специфікаціях № 2 та № 3 (які є невід’ємними Додатками до цієї Додаткової угоди № 1 та Договору); та відповідно суми Договору (що складається з суми Специфікацій № 2 та № 3). 2. У зв’язку зі зміною ціни за одиницю Товару та зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Специфікації № 2 та № 3 до даного Договору, які є невід’ємними Додатками до цієї Додаткової угоди № 1 та Договору: - Специфікація № 2 (Додаток №1 до Додаткової угоди №1 до Договору за №6475 від 02.04.2021 року), в якій визначено найменування предмету закупівлі, обсяги, ціна за одиницю Товару та загальна сума по Товару, що було поставлено за Договором по 02 листопада 2021 року; - Специфікація № 3 (Додаток № 2 до Додаткової угоди № 1 до Договору за№ 6475 від 02.04.202 року), в якій визначено найменування предмету закупівлі, обсяги, ціна за одиницю Товару та загальна сума по Товару, що підлягатиме постачанню за Договором з “10” листопада 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 6475
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 6.2.1 та 9.5 даного Договору, та у відповідності з пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони досягли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та відповідно суми Договору (що складається з суми Специфікацій № 2 та № 4). 2. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції: “п. 4.1 Сума цього Договору становить: 44 706,78 грн. (Сорок чотири тисячі сімсот шість гривень 78 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 3 337,50 грн. (Три тисячі триста тридцять сім гривень 50 копійок). Специфікацію № 4 до даного Договору, яка є невід’ємним Додатком до цієї Додаткової угоди № 2 та Договору: - Специфікація №4 (Додаток № 1 до Додаткової угоди №2 до Договору за№ 6475 від 02.04.202 року), в якій визначено найменування предмету закупівлі, обсяги, ціна за одиницю Товару та загальна сума по Товару, постачання якого відбувалось за Договором з “10” листопада 2021 року по “25” листопада 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 6475
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 706,78
UAH (в тому числі ПДВ 7 451,13 UAH)