Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2021-03-02-002420-a ● 264f1dfd0afe4a04b1dc6ac4600ae488
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Світлана Андріївна Ніколаєва +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 37 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Детальний опис закупівлі в оголошенні та додатку 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга із збирання та перевезення з подальшою утилізацією медичних та небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: власні кошти та інші кошти Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 16:09 |
Оголошення із змінами.doc | |
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 1 - Технiчнi вимоги.docx | |
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 3 - Проєкт Договору.docx | |
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 2 - Форма комерційної пропозиції.doc | |
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 4 - Лист згода на обробку даних.docx |
10 березня 2021 09:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 16:09 |
Оголошення із змінами.doc
|
|||
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 1 - Технiчнi вимоги.docx
|
|||
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 3 - Проєкт Договору.docx
|
|||
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 2 - Форма комерційної пропозиції.doc
|
|||
02 березня 2021 10:21 |
Додаток 4 - Лист згода на обробку даних.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-002420-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 05 березня 2021 17:32
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Завантажити оновлену цінову пропозиції після аукціону у спрощеній закупівлі в систему неможливо.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Оголошення зазначено, що Учасник має розмістити нову Цінову пропозицію у разі перемоги.
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.»
В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli
Вимагаємо видалити вимогу про надання оновленої цінової пропозиції, а також про завантаження всіх кваліфікаційних документів після аукціону. Ще раз наголошуємо, що Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються
Розгорнути
Згорнути
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Оголошення зазначено, що Учасник має розмістити нову Цінову пропозицію у разі перемоги.
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.»
В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli
Вимагаємо видалити вимогу про надання оновленої цінової пропозиції, а також про завантаження всіх кваліфікаційних документів після аукціону. Ще раз наголошуємо, що Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 березня 2021 16:10
Замовником внесені зміни в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Центр екологічної безпеки" |
19 800,00
UAH з ПДВ
|
19 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
22 500,00
UAH з ПДВ
|
22 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
34 560,00
UAH з ПДВ
|
34 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Центр екологічної безпеки" #37549098 |
Переможець |
19 800,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 12:20
|
Д.у. 1 до Договору 70-2021.pdf | укладений |
25 червня 2021 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 11:02
|
70-2021 31.03.2021.pdf | укладений |
31 березня 2021 10:50
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з вступом в силу Указу Президента України №169/2021 від 21.04.2021р. Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 квітня 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» ПП «Центр екологічної безпеки» включено в перелік юридичних осіб, до яких застосовані персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) терміном на 3 роки. |