Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (Холодний асфальт)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-03-02-001758-c ● c48115c20bfa4b118fc8db295b4129d0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красилівська житлово-експлуатаційна контора |
Код ЄДРПОУ: | 03356200 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9 |
Контактна особа: |
Савицька Наталія Вікторівна +380684156275 kol2617@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 12:30 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 т
Конструкційні матеріали (Холодний асфальт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, вул.Щаслива,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 14:02 |
Оголошення холодний асфальт 25т. (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-001758-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:39376931
Дата подання: 03 березня 2021 11:36
Прохання щодо виключення дискримінаційних вимог
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, затверджена рішенням Красилівською житлово-експлуатаційна конторою, містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, затверджену рішенням Красилівською житлово-експлуатаційна конторою, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними та суперечать вимогам чинного законодавства:
1) Відповідно до Додатку 1 (якісні та кількісні вимоги) до Тендерної документації в складі пропозиції Учасник повинен надати Сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ).
Повідомляємо, що встановленням даної вимоги Замовник перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі .
Ми маємо в наявності Сертифікат відповідності Системи сертифікації CERTEX виданий органом з сертифікації продукції, процесів і послуг CERTEX Київської Торгово-промислової палати.
Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації. При тому що товар не внесений до переліку продуктів які підлягають обов’язковій сертифікації.
На ринку присутній тільки один виробник холодного асфальту, який має сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України і це ТМ «ROCKPHALT» (Рокфальт)
Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації.
На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації.
Таким чином, ми вимагаємо, шляхом виключення посилань на будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №1 до тендерної документації, привести дане прохання у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань і конкретизації).
Просимо:
1) Внести зміни до Додатку №1, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)»
2) Залишити тільки подання учасником дійсних сертифікатів відповідності.
Розгорнути
Згорнути
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, затверджена рішенням Красилівською житлово-експлуатаційна конторою, містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, затверджену рішенням Красилівською житлово-експлуатаційна конторою, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними та суперечать вимогам чинного законодавства:
1) Відповідно до Додатку 1 (якісні та кількісні вимоги) до Тендерної документації в складі пропозиції Учасник повинен надати Сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ).
Повідомляємо, що встановленням даної вимоги Замовник перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі .
Ми маємо в наявності Сертифікат відповідності Системи сертифікації CERTEX виданий органом з сертифікації продукції, процесів і послуг CERTEX Київської Торгово-промислової палати.
Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації. При тому що товар не внесений до переліку продуктів які підлягають обов’язковій сертифікації.
На ринку присутній тільки один виробник холодного асфальту, який має сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України і це ТМ «ROCKPHALT» (Рокфальт)
Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації.
На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації.
Таким чином, ми вимагаємо, шляхом виключення посилань на будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №1 до тендерної документації, привести дане прохання у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань і конкретизації).
Просимо:
1) Внести зміни до Додатку №1, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)»
2) Залишити тільки подання учасником дійсних сертифікатів відповідності.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2021 21:29
Доброго дня! Змушені вам повідомити, що на сьогоднішній час існує дуже багато недобросовісник виробників або постачальників даної продукції , адже наявність типових сертифікатів часто невідповідають даному товару. Тому з метою придбання якісного товару учасник має надати сертифікат відповідності НААУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" |
159 120,00
UAH з ПДВ
|
159 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП" |
196 800,00
UAH з ПДВ
|
196 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" #39376931 |
Відхилено |
159 120,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 15:11
|
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП" #39868914 |
Переможець |
196 800,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 09:41
|
Договір | укладений |
31 березня 2021 09:40
|