Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
12 771,90 UAH
UA-2021-03-02-001611-a 393903a29af1411b830a37be1c74c3e9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Бакун

+380680464319 staysi90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Код ЄДРПОУ: 02139618
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Контактна особа: Анастасія Бакун
+380680464319
staysi90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Якість товару повинна відповідати стандартам і технічним умовам заводів-виробників. Упаковка має забезпечувати збереження товару при його транспортуванні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вул. Ярмаркова, 39 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 березня 2021 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАУ-ЛЮКС"
#41105489
Переможець 12 771,90
UAH з ПДВ
02 березня 2021 09:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 22 березня 2021
Сума оплати за договором: 12 771,90
UAH (в тому числі ПДВ 2 128,65 UAH)