Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт вхідних груп для забезпечення вимог інклюзивності з влаштуванням пандусів до корпусу лубенського відділення комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради» за адресою: проспект Володимирський, 161 в м. Лубни)
Очікувана вартість
150 029,00 UAH
UA-2021-03-02-000834-b ● 6876b406858f43e9a602bb23de0cf47b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008968 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олеся Гончара , 12 |
Контактна особа: |
Дугар Владислав Юрійович +380532562510 shkirven@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 150 029,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт вхідних груп для забезпечення вимог інклюзивності з влаштуванням пандусів до корпусу лубенського відділення комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради» за адресою: проспект Володимирський, 161 в м. Лубни)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37505, Україна, Полтавська область, м. Лубни, просп. Володимирський, 161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 09:53 |
Оголошення (Лубни).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення до Технічного завдання.
Дата подання: 04 березня 2021 11:24
Дата відповіді: 04 березня 2021 14:34
Шановний замовнику! Чи можна ознайомитись з відомістю ресурсів, адже в пункті 6 Технічного завдання "Улаштування залізобетонних основ об'ємом понад 5 м3 до 25 м3" не зрозуміло, яка марка бетону буде використовуватись, та яка і скільки арматури потрібно на цю основу. Просимо додатково відобразитиі відомість ресурсів для більш точного розуміння та розрахунку технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 13 Оголошення з метою одержання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є необхідною для підготовки пропозиції, учаснику рекомендовано провести обстеження об’єкту за участю представника замовника у період уточнень. Учаснику буде надана можливість: обстежити об’єкт; ознайомитися з проектною та додатковою технічною документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 13 Оголошення з метою одержання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є необхідною для підготовки пропозиції, учаснику рекомендовано провести обстеження об’єкту за участю представника замовника у період уточнень. Учаснику буде надана можливість: обстежити об’єкт; ознайомитися з проектною та додатковою технічною документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Уточнення до проекту Договору
Дата подання: 04 березня 2021 14:38
Дата відповіді: 04 березня 2021 15:59
В проекті договору в пункті 4.2 зазначено, що закінченя робіт 20.03.2021. Як можливо виконати до цього терміну роботи, якщо є вирогідність того, що в цей час буде відбуватися період кваліфікації учасників, адже прийом пропозицій тільки до 12.03.2021 року, а договір не може бути укладений раніше ніж 10 днів від розміщення повідомлення про намір укласти договір. Отже просимо внести зміни в проект договору, а саме в пункт 4,2. щодо визначення граничного терміну виконання робіт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля − це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно ч. 15 ст. 14 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи викладене, Замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір, але не пізніше ніж через 20 днів, що підтверджує МЕРТУ, як уповноважений орган, своїм листом №3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року.
На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля − це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно ч. 15 ст. 14 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи викладене, Замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір, але не пізніше ніж через 20 днів, що підтверджує МЕРТУ, як уповноважений орган, своїм листом №3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року.
Уточнення до договору
Дата подання: 04 березня 2021 16:16
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:14
Дякуємо за відповідь. Ми згодні з вами, що не пізніше 20 днів, але і не раніше 10 днів. Тобто рахуємо. Прийом пропозицій до 11.03.2021р, аукціон орієнтовно 12.03.2021 року. Навіть якщо ви в той же день визначите переможця закупівлі, тоді плюсуємо 12 днів +10 днів=виходить 22.03.2021 рік. Запитання: Як учасник може виконати роботи до 20.03.2021 року. Це технічно не можливо. Дайте обгрунтовану відповідь?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановний Учаснику, наголошуємо, шо згідно ч. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір, але не пізніше ніж через 20 днів, що підтверджує МЕРТУ, як уповноважений орган, своїм листом №3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року.
Враховуючи викладене, договір про закупівлю за результатами проведення спрощеної закупівлі може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Шановний Учаснику, наголошуємо, шо згідно ч. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір, але не пізніше ніж через 20 днів, що підтверджує МЕРТУ, як уповноважений орган, своїм листом №3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року.
Враховуючи викладене, договір про закупівлю за результатами проведення спрощеної закупівлі може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
124 755,60
UAH з ПДВ
|
109 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬБАТРОС" |
135 645,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
125 339,39
UAH з ПДВ
|
115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МЕТАН" |
130 235,00
UAH з ПДВ
|
124 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" |
149 525,52
UAH з ПДВ
|
149 525,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #42144581 |
Переможець |
109 840,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 15:06
|
Договір 010321ДП.PDF | укладений |
19 березня 2021 15:04
|