Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2021-03-02-000041-a e3c7d857568d483dba721fb2dbd40c16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владика Оксана Олександрівна

+380487719110 gks.hmeln@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ЖКС "Хмельницький"
Код ЄДРПОУ: 32190579
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Серединський сквер, 1
Контактна особа: Владика Оксана Олександрівна
+380487719110
gks.hmeln@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 01:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 березня 2021 11:34
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Вимикач-роз'єднувач розривний ВР32 250А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
80 шт
Вимикач-роз'єднувач розривний ВР32 100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
10 шт
Вимикач-роз'єднувач розривний ВР32 400А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
40 шт
Вимикач-роз'єднувач перекидний ВР32 250А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
5 шт
Вимикач-роз'єднувач розривний ВР32 630А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 1P 10А 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
400 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 1P 16A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
500 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 1P 25A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
350 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 1P 32А 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 1P 40A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
400 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 2P 16A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
400 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 2P 25A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 2P 32A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 2P 40A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 3P 16A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 3P 25A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
200 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 3P 32A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
200 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 3P 40A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 3P 50A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА47-29 3P 63A 4,5кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
150 шт
Автоматичний вимикач ВА 47-100 3Р 100А 10кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА88-35 3Р 200А 35кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА88-35 3Р 250А 35кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
50 шт
Автоматичний вимикач ВА88-37 3Р 400А 35кА, IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
50 шт
Ящик ЯРВ 250А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
50 шт
Ящик ЯРП 250А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
30 шт
Ящик ЯРВ 400А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
10 шт
ЯРШ 250А на 12 груп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
10 шт
ЯРШ 250А на 9 груп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
5 шт
Індикатор e.tool.test10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31212200-7 — Тестери для перевірки цілісності електричних схем
5 шт
Індикатор e.tool.test11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31212200-7 — Тестери для перевірки цілісності електричних схем
5 шт
Мультиметр e.tool.multitest02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31212200-7 — Тестери для перевірки цілісності електричних схем
1000 шт
Контакти(губка) 100А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
1000 шт
Контакти(губка) 160А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
1000 шт
Контакти(губка) 250А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
1000 шт
Контакти(губка) 400А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
800 шт
Тримач запобіжника ПН-2  100А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
800 шт
Тримач запобіжника ПН-2 250А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
300 шт
Тримач запобіжника ПН-2 400А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
500 шт
Тримач запобіжника ДП 33 160А, габарит 00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
1200 шт
Запобіжник ПН2 100А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211300-1 — Плавкі запобіжники
1200 шт
Запобіжник ПН2 250А, габарит 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211300-1 — Плавкі запобіжники
300 шт
Запобіжник NT2 габарит 2, 400А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211300-1 — Плавкі запобіжники
400 шт
Запобіжник ППНИ-33 160А, габарит 00, ІЕК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211300-1 — Плавкі запобіжники
200 шт
Плавка вставка запобіжника ППНИ-35, габарит 1, 250А, ІЕК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
200 шт
Плавка вставка запобіжника ППНИ-35 габарит 1 100А IEK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211100-9 — Комутаційні апарати
100 шт
Коробка розподільча зовнішня вологостійка PP 100*100*70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
50 шт
Коробка розподільча зовнішня вологостійка PP 150*150*70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
100 шт
Коробка розподільча зовнішня вологостійка PP 200*155*80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
100 шт
Вимикач одноклавішний, зовнішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214140-2 — Вимикачі світла
100 шт
Вимикач одноклавішний, внутрішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214140-2 — Вимикачі світла
100 шт
Вимикач двоклавішний, зовнішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214140-2 — Вимикачі світла
100 шт
Вимикач двоклавішний, внутрішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214140-2 — Вимикачі світла
100 пог. метр
Шина алюмінієва 4х40х4000мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31218000-7 — Шинопроводи
100 шт
SDN2 Коробка розподільна для к/к, 151х151х75мм, біла RAL9016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
50 шт
SDN3 Коробка розподільна для к/к, 231x231x95мм (Італія), біла RAL9016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
50 шт
Коробка відгалужувальна, умовні розміри 150х110x55, IP40, сталь оцинкована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
50 шт
Коробка відгалужувальна, умовні розміри 200х200x90, IP40, сталь оцинкована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
50 шт
Коробка відгалуж. з кабельними вводами, IP55, 100х100х50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
50 шт
Коробка відгалуж. з кабельними вводами, IP55, 240х190х90мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
50 шт
Коробка монтажна пластикова SW-K-51 IP55 під автоматичні вимикачі (250*166*140)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
100 шт
Коробка монтажна пластикова Z3 W 1-3-3-4 IP55 (250*250*186)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
50 шт
Корпус пласт. ЩРН-П-12 мод. 1ряд навісний 200х255х95 IP41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
40 шт
Корпус пласт. ЩРН-П-24 мод. 2ряда навісний 327х270х102 IP41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
30 шт
Корпус пласт. ЩРН-П-36 мод. 3ряда навісний 473х307х105 IP41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213000-2 — Розподільне обладнання
20 шт
ШМР-А-12-Н (зовнішній герметичний) (215 х 280 х 110)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
20 шт
ШМР-А-24-Н (зовнішній герметичний) (338 х 280 х 110
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
50 шт
ШМР-А-36-Н (зовнішній герметичний) (465 х 280 х 120)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
50 шт
Щит Лоза під 1-ф лічильник на 4 автомата 235х260х96 внутрішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
20 шт
Щит Лоза під 3-ф лічильник на 12 автоматів 435х260х120 внутрішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: довідка в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: довідка в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: довідка в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 березня 2021 01:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 01:10
ТД 3121 від 01.03.2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 04 березня 2021 08:33
Дата відповіді: 04 березня 2021 13:14
Термін постачання 5 годин або 5 днів?
Відповідь: Доброго дня! термін постачання 5 годин. Обгрунтування такого терміну зазначено у п.2 розділу 5 ТД.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-13-000056 ● de03141a10984cd5b6fdfba9501d2f57
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2021 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

11.08.2021 № 419
Дніпро


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА


Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 419

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2021-03.02.000041-а 02.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-16 14:59:01

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-19 22:51:31

Пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року, а саме 541 будинок з 793-ох. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідні тендерній документації п. 4.3. розділу 1 та п. 2 розділу 5.
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі враховувались аналіз цін на рику та умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк поставки – 5 (п’ять) годин; умови розрахунків - протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару; обов’язок учасника забезпечити мінімальну кількість обсягу товару на складі; наявність складських приміщень). Вищезазначені умови є об’єктивною необхідністю, які гуртуються на негативному досвіді підприємства, пов’язаному із неможливістю підприємства ліквідувати наслідки аварійних ситуацій у житлових багатоквартирних будинках, через несвоєчасне постачання товарів.
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Хмельницький» з 2015 року не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 08:59:46

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-19 22:52:49

Пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року, а саме 541 будинок з 793-ох. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідні тендерній документації п. 4.3. розділу 1 та п. 2 розділу 5.
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі враховувались аналіз цін на рику та умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк поставки – 5 (п’ять) годин; умови розрахунків - протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару; обов’язок учасника забезпечити мінімальну кількість обсягу товару на складі; наявність складських приміщень). Вищезазначені умови є об’єктивною необхідністю, які гуртуються на негативному досвіді підприємства, пов’язаному із неможливістю підприємства ліквідувати наслідки аварійних ситуацій у житлових багатоквартирних будинках, через несвоєчасне постачання товарів.
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Хмельницький» з 2015 року не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРСНАБ 2014" 3 261 340,00
UAH
3 261 340,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ФОП "ХЕСТАНОВА ОКСАНА РУСЛАНІВНА" 3 500 000,00
UAH
3 500 000,00
UAH
Відповіді учасника Немає

Публічні документи

22 березня 2021 11:22
Електронний підпис
22 березня 2021 11:19
ч. 2.pdf
22 березня 2021 11:19
п. 13 ч. 1.pdf
22 березня 2021 11:19
п. 12 ч. 1.pdf
22 березня 2021 11:19
п. 6 ч. 1.pdf
22 березня 2021 11:18
п. 5 ч. 1.pdf
22 березня 2021 11:18
Dovidka_21054539680600507604.pdf.p7s
22 березня 2021 11:18
Dovidka_21054539680600507604.pdf
17 березня 2021 23:08
Електронний підпис
17 березня 2021 23:06
Протокол Н1 (1).7Z
17 березня 2021 23:06
Наказ Фролова Ю.1 (1).7Z
17 березня 2021 23:06
Лист для клієнті1 (2).7z
17 березня 2021 23:06
Гарантія 2754-21.7z
17 березня 2021 23:06
Витяг із Статут1 (2).7z
17 березня 2021 23:06
Банківська ліцензі1 (1).7z
17 березня 2021 23:06
Платіжне доручення (32).pdf
17 березня 2021 23:06
договір оренді 2.pdf
17 березня 2021 23:06
Довідка покриття.pdf
17 березня 2021 23:06
ВН до Т2020 електрична.pdf
17 березня 2021 23:06
виписка (1).pdf
17 березня 2021 23:06
15. Про оплату.pdf
17 березня 2021 23:06
14. Про печатку.pdf
17 березня 2021 23:06
13. Про запитання.pdf
17 березня 2021 23:06
12. Про відповідальність.pdf
17 березня 2021 23:06
11. Лист погодження.pdf
17 березня 2021 23:06
9. Протокол повноваження.pdf
17 березня 2021 23:06
8. Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2021 23:06
7. Статут.pdf
17 березня 2021 23:06
7. Опис до статуту.pdf
17 березня 2021 23:06
6. Витяг ПДВ.pdf
17 березня 2021 23:06
5.1.4. Договір оренди.pdf
17 березня 2021 23:06
5. Згода перс дані.pdf
17 березня 2021 23:06
4. Наказ директор.pdf
17 березня 2021 23:06
3.4. Щодо ДСТУ.pdf
17 березня 2021 23:06
3.3. Захист довкілля.pdf
17 березня 2021 23:06
3.2. Гарантійний лист.pdf
17 березня 2021 23:06
2. Довідка ст. 17.pdf
17 березня 2021 23:06
1.3 Довідка_про_запаси.pdf
17 березня 2021 23:06
1.2. Досвід аналогічних.pdf
17 березня 2021 23:06
1.2 Довідка_про_склад.pdf
17 березня 2021 23:06
1.1 Довідка_про_мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРСНАБ 2014"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Учасник юридична особа підтверджує, що: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ХЕСТАНОВА ОКСАНА РУСЛАНІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

судимости нет

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

не используется

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

задолженности нет

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРСНАБ 2014"
#40761758
Переможець 3 261 340,00
UAH
18 березня 2021 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРСНАБ 2014"
#40761758
3 261 340,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:09
ДУ 1 (37_21).PDF зміни до договору
06 січня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 16:40
Договір про закупівлю укладений
09 квітня 2021 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 37/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML