Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки «Послуги з заправки та регенерації картриджів, технічному обслуговуванню та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» (50313000-2)
Очікувана вартість
197 500,00 UAH
UA-2021-03-01-011552-a ● 9011570c2096452391f19c36ce005340
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108798 |
Вебсайт: | https://if.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
Контактна особа: |
Іван Антощук +380342790196 yogunp@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 197 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 987,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Пропозиції учасників повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1124 послуга
«Послуги з заправки та регенерації картриджів, технічному обслуговуванню та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» (50313000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 18:14 |
Оголошення (заправка картріджів) березень 2021.doc |
01 березня 2021 18:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2021 18:14 |
Оголошення (заправка картріджів) березень 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-011552-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39620266
Дата подання: 03 березня 2021 11:12
Дискриминаційна умова
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічном завданні, п.4 Додатку № 1 .Послуги надаються в адміністративних приміщень Замовника в присутності відповідального працівника, визначеного Замовником., яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру, та недотримання екологічної безпеки. Тому що послуги з заправки (відновлення) картриджів повинен виконуватись на спеціально обладнаних виробничих площах Виконавця. Окрім цього Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність виконання послуг в адміністративних приміщень, а також в присутності працівника Замовника . Якщо ця вимога необхідна для якості надання послуг, то цілком достатньою є вимога Замовника щодо якості та гарантії на витратні матеріали та послуги. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що надання послуг в адміністративних приміщень Замовника в присутності представника, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заправку картриджа. Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації п4 Додаток №1, а саме «Послуги надаються в адміністративних приміщень Замовника в присутності відповідального працівника, визначеного Замовником». Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань
ПОЯСНЕННЯ - наш сервісний центр знаходиться за межами міста але використовуючи сучасні методи, фулфилмент та інші - ми можемо надати такі послуги. Окрім того ми маємо досвід роботи з Укрпоштою та з Новой Почтой в інших регіонах котрі також по аналогії використовують такі самі терміни та таку ж систему як ваша дирекція. Отож враховуючи вище наведене Ви в особі керівника вашої дирекції - завчасно порушуєте наші права передбачені конституцією та передбачені законом про публічні закупівлі. Обмежуючи коло претендентів однією областю - ви відрізаєте решту України чиї права також порушуєте.
У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормативно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Розгорнути
Згорнути
ПОЯСНЕННЯ - наш сервісний центр знаходиться за межами міста але використовуючи сучасні методи, фулфилмент та інші - ми можемо надати такі послуги. Окрім того ми маємо досвід роботи з Укрпоштою та з Новой Почтой в інших регіонах котрі також по аналогії використовують такі самі терміни та таку ж систему як ваша дирекція. Отож враховуючи вище наведене Ви в особі керівника вашої дирекції - завчасно порушуєте наші права передбачені конституцією та передбачені законом про публічні закупівлі. Обмежуючи коло претендентів однією областю - ви відрізаєте решту України чиї права також порушуєте.
У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормативно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 16:09
Шановний учаснику інформуємо Вас, що частина четверта статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується при проведенні відкритих торгів, а саме є складовою тендерної документації. Оголошена нами закупівля «Послуги з заправки та регенерації картриджів, технічному обслуговуванню та ремонту копіювально-розмножувальної техніки»відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" є СПРОЩЕНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Триняк Андрій Мар'янович |
140 730,00
UAH з ПДВ
|
137 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ" |
182 000,00
UAH з ПДВ
|
149 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дзюбак Петpо Петpович |
183 730,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Триняк Андрій Мар'янович #2075905978 |
Переможець |
137 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 15:16
|
Договір №148 від 26.03.2021.pdf | укладений |
26 березня 2021 15:15
|