Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки «Послуги з заправки та регенерації картриджів, технічному обслуговуванню та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» (50313000-2)
Очікувана вартість
197 500,00 UAH
UA-2021-03-01-011552-a 9011570c2096452391f19c36ce005340
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Антощук

+380342790196 yogunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108798
Вебсайт: https://if.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
Контактна особа: Іван Антощук
+380342790196
yogunp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 20:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 11:13
Очікувана вартість: 197 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 987,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Пропозиції учасників повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1124 послуга
«Послуги з заправки та регенерації картриджів, технічному обслуговуванню та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» (50313000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 18:14
Оголошення (заправка картріджів) березень 2021.doc
01 березня 2021 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 18:14
Оголошення (заправка картріджів) березень 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-01-011552-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39620266
Дата подання: 03 березня 2021 11:12
Дискриминаційна умова
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічном завданні, п.4 Додатку № 1 .Послуги надаються в адміністративних приміщень Замовника в присутності відповідального працівника, визначеного Замовником., яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру, та недотримання екологічної безпеки. Тому що послуги з заправки (відновлення) картриджів повинен виконуватись на спеціально обладнаних виробничих площах Виконавця. Окрім цього Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність виконання послуг в адміністративних приміщень, а також в присутності працівника Замовника . Якщо ця вимога необхідна для якості надання послуг, то цілком достатньою є вимога Замовника щодо якості та гарантії на витратні матеріали та послуги. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що надання послуг в адміністративних приміщень Замовника в присутності представника, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заправку картриджа. Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації п4 Додаток №1, а саме «Послуги надаються в адміністративних приміщень Замовника в присутності відповідального працівника, визначеного Замовником». Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань




ПОЯСНЕННЯ - наш сервісний центр знаходиться за межами міста але використовуючи сучасні методи, фулфилмент та інші - ми можемо надати такі послуги. Окрім того ми маємо досвід роботи з Укрпоштою та з Новой Почтой в інших регіонах котрі також по аналогії використовують такі самі терміни та таку ж систему як ваша дирекція. Отож враховуючи вище наведене Ви в особі керівника вашої дирекції - завчасно порушуєте наші права передбачені конституцією та передбачені законом про публічні закупівлі. Обмежуючи коло претендентів однією областю - ви відрізаєте решту України чиї права також порушуєте.

У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормативно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 16:09
Шановний учаснику інформуємо Вас, що частина четверта статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується при проведенні відкритих торгів, а саме є складовою тендерної документації. Оголошена нами закупівля «Послуги з заправки та регенерації картриджів, технічному обслуговуванню та ремонту копіювально-розмножувальної техніки»відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" є СПРОЩЕНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Триняк Андрій Мар'янович 140 730,00
UAH з ПДВ
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ" 182 000,00
UAH з ПДВ
149 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзюбак Петpо Петpович 183 730,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2021 23:03
Електронний підпис
14 березня 2021 21:08
Техзавдання.pdf
14 березня 2021 21:07
Свідоцтва.pdf
14 березня 2021 21:07
Дод. до договору.pdf
14 березня 2021 21:06
Договір.pdf
14 березня 2021 21:06
Довідки.pdf
14 березня 2021 21:05
Витяг.pdf
14 березня 2021 21:05
Виписка.pdf
14 березня 2021 21:03
Тенд.пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2021 15:49
Електронний підпис
15 березня 2021 15:47
Лист відгук.pdf
15 березня 2021 15:47
Аналогійчний договір.pdf
15 березня 2021 15:47
Dovidka_21054410270030490093 (1).pdf
15 березня 2021 15:47
Ст.16.pdf
15 березня 2021 15:47
ст. 17.pdf
15 березня 2021 15:47
Довідки.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 18:30
Електронний підпис
12 березня 2021 18:28
пропоз.pdf
12 березня 2021 18:20
analog (1).pdf
12 березня 2021 18:20
пропоз.pdf
12 березня 2021 18:20
Dz_svid reesrt.pdf
12 березня 2021 18:20
аналог.pdf
12 березня 2021 18:20
dovid.pdf
12 березня 2021 18:20
analog (2).pdf
12 березня 2021 18:20
згода.pdf
12 березня 2021 18:20
мтб.pdf
12 березня 2021 18:20
Dzubak pass.pdf
12 березня 2021 18:20
Витяг з реєстру.pdf
12 березня 2021 18:20
Dz_dovid.pdf
12 березня 2021 18:20
тз.pdf
12 березня 2021 18:20
дог.pdf
12 березня 2021 18:20
Dz_vitag.pdf
12 березня 2021 18:20
info.pdf
12 березня 2021 18:20
analog (4).pdf
12 березня 2021 18:20
analog.pdf
12 березня 2021 18:20
analog (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Триняк Андрій Мар'янович

ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ"

ФОП Дзюбак Петpо Петpович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Триняк Андрій Мар'янович
#2075905978
Переможець 137 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 14:26

Документи

19 березня 2021 14:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Триняк Андрій Мар'янович
#2075905978
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 14:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:37
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 15:16
Договір №148 від 26.03.2021.pdf укладений
26 березня 2021 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 137 000,00
UAH