Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оселедець слабосолений
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-03-01-011466-a ● 2be5afdb156148219f39ef95d42780e3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03189724 |
Місцезнаходження: | 19451, Україна , Черкаська обл., смт. Стеблів, вул. Козацька, 34 |
Контактна особа: |
Ірина Гальчун +380988678127 intersteb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15230000-9: Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба
19451, вул. Козацька, 34, смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківський р-н, Черкаська обл. Місце поставки: 19451, вул. Козацька, 34, смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківський р-н, Черкаська обл..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Оселедець слабосолений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15230000-9 — Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 17:58 |
Документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-011466-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Семененко Микола Петрович, Код ЄДРПОУ:2201019010
Дата подання: 02 березня 2021 23:59
Вимога усунення порушень в оголошенні про проведення публічної закупівлі
Тендерною документацією передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна повинна містити документ, виданий уповноваженим підприємством, установою, закладом, організацією з перевірки знань щодо наявності знань та успішного володіння уповноваженою особою учасника на складання документів у складі тендерної пропозиції українською мовою, з наданням копії такого. Така вимога є дискримінаційною. Зауважу, що наявність даного документа в учасника не передбачена жодним нормативно-правовим актом у сфері публічних закупіель. Разом з тим, всі комісії, які мали повноваження перевіряти і підтверджувати знання мови припинили свою діяльність з 25 жовтня 2019 року, відповідно до набрання чинності Законом України від 19 вересня 2019 року № 117-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо перезавантаження влади».
Вимагаємо виключити вищевказану вимогу з оголошення про проведення публічної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити вищевказану вимогу з оголошення про проведення публічної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 16:10
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих та істотних вимог в частині виконання учасниками закупівлі, що передбачені умовами документації.
У Уповноваженої особи відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність зазначених вимог в документації, Замовник вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі внесенням змін до неї, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих та істотних вимог в частині виконання учасниками закупівлі, що передбачені умовами документації.
У Уповноваженої особи відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність зазначених вимог в документації, Замовник вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі внесенням змін до неї, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
Номер вимоги: UA-2021-03-01-011466-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Семененко Микола Петрович, Код ЄДРПОУ:2201019010
Дата подання: 04 березня 2021 22:37
Керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в Оголошенні, та з вимогою про усунення порушення.
Керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в Оголошенні, та з вимогою про усунення порушення. Згідно з п.1.2 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається «учасники мають забезпечити серед документів тендерної пропозиції протокол перевірки технічного стану щодо кожного ТЗ, а також документи, котрі засвідчують проведення дезінфекційних робіт:
- договір між учасником та субєктом господарювання, що має
право на здійснення таких робіт;
- акт або інший документ, що засвідчує проведення дезінфекційних робіт на визначеному ТЗ.». Варто зауважити, що згідно з Законом України «Про дорожній рух». Власник ТЗ має право експлуатувати таку техніку тільки після реєстрації її в органах Держпраці за місцезнаходженням юридичної особи, а той, що належить фізичній особі, – за місцем проживання або перебування фізичної особи. Щодо технічного огляду ТЗ – державний технічний огляд ТЗ проводиться перед реєстрацією, перереєстрацією, тимчасовою реєстрацією, зняттям з обліку. Встановлені вимоги є й ще дискримінаційними, такими, що унеможливлюють участь у закупівлі таких учасників, оскільки примусити власника отримувати документи, які не є обов’язковим згідно з законодавством України, учаснику неможливо. Згідно з ч.5 ст.14 Закону замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не повинні зазначатися вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Надайте пояснення, керуючись яким нормативно-правовим актом вимагається від учасників надання зазначених документів – протоколу перевірки технічного стану у складі пропозиції? Або вилучите зазначену вимогу шляхом внесення змін до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
- договір між учасником та субєктом господарювання, що має
право на здійснення таких робіт;
- акт або інший документ, що засвідчує проведення дезінфекційних робіт на визначеному ТЗ.». Варто зауважити, що згідно з Законом України «Про дорожній рух». Власник ТЗ має право експлуатувати таку техніку тільки після реєстрації її в органах Держпраці за місцезнаходженням юридичної особи, а той, що належить фізичній особі, – за місцем проживання або перебування фізичної особи. Щодо технічного огляду ТЗ – державний технічний огляд ТЗ проводиться перед реєстрацією, перереєстрацією, тимчасовою реєстрацією, зняттям з обліку. Встановлені вимоги є й ще дискримінаційними, такими, що унеможливлюють участь у закупівлі таких учасників, оскільки примусити власника отримувати документи, які не є обов’язковим згідно з законодавством України, учаснику неможливо. Згідно з ч.5 ст.14 Закону замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не повинні зазначатися вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Надайте пояснення, керуючись яким нормативно-правовим актом вимагається від учасників надання зазначених документів – протоколу перевірки технічного стану у складі пропозиції? Або вилучите зазначену вимогу шляхом внесення змін до Оголошення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 16:10
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих та істотних вимог в частині виконання учасниками закупівлі, що передбачені умовами документації.
У Уповноваженої особи відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність зазначених вимог в документації, Замовник вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі внесенням змін до неї, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих та істотних вимог в частині виконання учасниками закупівлі, що передбачені умовами документації.
У Уповноваженої особи відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність зазначених вимог в документації, Замовник вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі внесенням змін до неї, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" #2886806834 |
Переможець |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 10:13
|
дод уг оселедець.jpg | зміни до договору |
23 березня 2021 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 10:06
|
Договір.pdf | укладений |
17 березня 2021 10:05
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
31 березня 2021 17:38
|
4 350,50 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
14 квітня 2021 14:55
|
4 928,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
28 квітня 2021 14:06
|
3 850,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
20 травня 2021 16:34
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
20 травня 2021 16:34
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
31 травня 2021 16:23
|
5 390,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
17 червня 2021 15:11
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
17 червня 2021 15:11
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
17 червня 2021 15:11
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
25 червня 2021 12:44
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
16 липня 2021 12:15
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
27 липня 2021 12:27
|
5 775,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
28 липня 2021 12:23
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
17 серпня 2021 16:28
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
27 серпня 2021 15:02
|
5 390,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
29 вересня 2021 12:02
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
29 вересня 2021 12:02
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
30 вересня 2021 14:51
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
06 жовтня 2021 12:45
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
21 жовтня 2021 15:23
|
2 695,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
21 жовтня 2021 15:24
|
2 849,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
28 жовтня 2021 13:57
|
2 772,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
10 листопада 2021 12:54
|
2 772,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
17 листопада 2021 15:19
|
2 772,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
19 листопада 2021 14:40
|
2 772,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
30 листопада 2021 14:40
|
2 772,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
07 грудня 2021 14:36
|
2 772,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
17 грудня 2021 12:46
|
2 772,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
22 грудня 2021 12:32
|
5 544,00 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
28 грудня 2021 16:36
|
56 017,50 UAH | UA778201720344241001300035994 Стеблівський психоневр.інтернат |
UA103052990000026008001607430 ФОП Недзеленко Iгор Анатолiйович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони дійшли згоди викласти п.п4.3 п.4 Договору в новій редакції: « 4.3. Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковому порядку з моменту отримання Замовником бюджетного фінансування в межах затвердженого кошторису на підставі накладної. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021р.» |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |