Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалу № 10, інв. № 062511 Одеської філії ДП "АМПУ")
Очікувана вартість
832 777,78 UAH
UA-2021-03-01-011039-a c932521db5064510a8e5365fb7be9857
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Юрій Володимирович

+38 (048) 729-35-44; +38 (048) 729-40-47 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Шевченко Юрій Володимирович
+38 (048) 729-35-44; +38 (048) 729-40-47
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2021 11:00
Очікувана вартість: 832 777,78 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 327,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24980 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалу № 10, інв. № 062511 Одеської філії ДП "АМПУ")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту причалу № 10, інв. № 062511 Одеської філії ДП "АМПУ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни договору, протягом 15 банківських днів з дати набрання чинності договору на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця, та надання забезпечення повернення авансового платежу у вигляді банківської гарантії. Виконавець надає Замовнику рахунок на отримання авансового платежу.(Власні кошти підприємства) Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг з урахуванням попередньої оплати та у разі якщо Виконавець є платником ПДВ, за умови отримання зареєстрованої податкової накладної на суму попередньої оплати (у разі здійснення попередньої оплати), після підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку корегування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі-ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (Власні кошти підприємства) Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 17:17
Проект договору.pdf
01 березня 2021 17:17
Вимоги до предмета закупівлі.pdf
01 березня 2021 17:17
ОголошенняДокументація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ 832 484,95
UAH
832 484,95
UAH
Документи

Публічні документи

18 березня 2021 15:43
Електронний підпис
18 березня 2021 10:43
Gmail (9).zip
18 березня 2021 10:43
10.Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2021 10:43
9.Щодо субпідрядника.pdf
18 березня 2021 10:43
8.ISO _QA-UA-8046_S1.pdf
18 березня 2021 10:43
8.3.декларация.pdf
18 березня 2021 10:43
8.2..Дозвол документи.pdf
18 березня 2021 10:43
8.1.Scan_QA-UA-8046_S2_1612169158.pdf
18 березня 2021 10:43
7.Термін дії договорів.pdf
18 березня 2021 10:43
6.Захист довкылля.pdf
18 березня 2021 10:43
5.Лист згода.pdf
18 березня 2021 10:43
4.Про учасника.pdf
18 березня 2021 10:43
3.Досвід.pdf
18 березня 2021 10:43
3.1. Відгук.pdf
18 березня 2021 10:43
2.Щодо працівників.pdf
18 березня 2021 10:43
1.Обладнання та МТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
Переможець 832 484,95
UAH
23 березня 2021 17:46

Документи

23 березня 2021 17:46
Електронний підпис
23 березня 2021 17:46
Протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
832 484,95
UAH
Документи

Документи

23 березня 2021 17:46
Електронний підпис
23 березня 2021 17:46
Протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 16:16
2977-В-ОДФ-21_договір.pdf укладений
09 квітня 2021 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 998 981,94
UAH (в тому числі ПДВ 166 496,99 UAH)