Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна)
DK 021:2015 code 33140000-5 - Medical consumables (NК 024:2019 code: 56286 - Nitrile examination/procedural glove, non-powdered, non-sterile;47017 - General purpose syringe, single use; 45158 - Non-medicated, single-use transdermal injection kit; 16649 - The main set of intravenous infusion; 34904 - Cannula for vena cava; 58986 - The surgical plaster, universal, non-sterile;48125 –Surgical gauze roll, non-sterile; 58234 - Cotton pleats)
Очікувана вартість
4 695 000,00 UAH
UA-2021-03-01-011038-a baa194d7c5054d66ad1c099e3a551f2e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Миколаївна Гайдай

+380462253021
+380462256412
kolujejka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006113
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська область обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25
Контактна особа: Валентина Миколаївна Гайдай
+380462253021,+380462256412
kolujejka@gmail.com
Додаткові контактні особи: Дятел Людмила Миколаївна
+380462253076
admin_crh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: CHERNIHIV REGIONAL HOSPITAL OF THE CHERNIHIV REGIONAL COUNCIL, COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE
National ID: 02006113
Contact point: Haidai Valentyna
+380462253021,+380462256412
kolujejka@gmail.com
Additional contacts: Дятел Людмила Миколаївна
+380462253076
admin_crh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 березня 2021 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 13 квітня 2021 13:54
Очікувана вартість: 4 695 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 01 березня 2021 17:17
Enquiries until: 22 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 28 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2021 09:00

Information

Estimated total value: 4 695 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 475 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинніготуватисятендерніпропозиції - українська (детальніше в тендернійдокументації). Строк поставки товару: з моменту підписання договору по 01.12.2021 року.
Розгорнути Згорнути
Information on the availability or non-availability or absence of any bases which are established in Article 17 of the Law is provided by the Participant as part of its tender offer as a certificate (certificates) in any form or in accordance with the above mentioned form (letter of guarantee) in Annex 4 to the Tender Documentation, with the obligatory placing of the necessary marks which certify the presence or absence of these bases in the electronic procurement system and, if necessary, filling in the electronic cells. The language in which tenders must be prepared: Ukrainian (more details in the tender documentation). Terms of goods delivery: from the moment of the Contract signed until 01.12.2021.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 пара
Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, не припудрені) р. S (НК 024:2019: 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; ДК 021:2015: 33141420-0 – Хірургічні рукавички)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Nitrile examination gloves,(non-sterile, non-powdered) size S (NK 024:2019: 56286 - Nitrile examination/procedural glove, non-powdered, non-sterile; DK 021:2015: 33141420-0 – Surgical gloves)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
90000 пара
Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, не припудрені) р. М (НК 024:2019: 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; ДК 021:2015: 33141420-0 – Хірургічні рукавички)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Nitrile examination gloves,(non-sterile, non-powdered) size М (NK 024:2019: 56286 - Nitrile examination/procedural glove, non-powdered, non-sterile; DK 021:2015: 33141420-0 – Surgical gloves)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
50000 пара
Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, не припудрені) р. L(НК 024:2019: 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; ДК 021:2015: 33141420-0 – Хірургічні рукавички)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Nitrile examination gloves,(non-sterile, non-powdered) size L (NK 024:2019: 56286 - Nitrile examination/procedural glove, non-powdered, non-sterile; DK 021:2015: 33141420-0 – Surgical gloves)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
100600 штуки
Шприц 2,0 мл (НК 024:2019: 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; ДК 021:2015: 33141310-6 – Шприци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Syringe 2,0 ml (NK 024:2019: 47017 - General purpose syringe, single use; DK 021:2015: 33141310-6 – Syringes)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
189250 штуки
Шприц 5,0 мл (НК 024:2019: 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; ДК 021:2015: 33141310-6 – Шприци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Syringe 5,0 ml (NK 024:2019: 47017 - General purpose syringe, single use; DK 021:2015: 33141310-6 – Syringes)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
93450 штуки
Шприц 10,0 мл (НК 024:2019: 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; ДК 021:2015: 33141310-6 – Шприци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Syringe 10,0 ml (NK 024:2019: 47017 - General purpose syringe, single use; DK 021:2015: 33141310-6 – Syringes)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
78950 штуки
Шприц 20,0 мл (НК 024:2019: 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; ДК 021:2015: 33141310-6 – Шприци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Syringe 20,0 ml (NK 024:2019: 47017 - General purpose syringe, single use; DK 021:2015: 33141310-6 – Syringes)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
100 штуки
Комплект ін'єкційний (шприци по 2 мл з серветками спиртовими) (НК 024:2019:45158 - Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; ДК 021:2015: 33141620-2 – Медичні комплекти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Injection kit(syringes of 2 ml with alcohol wipes) (NK 024:2019: 45158 - Non-medicated, single-use transdermal injection kit; DK 021:2015:33141620-2 - Medical kits)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
100 штуки
Комплект ін'єкційний (шприци по 5 мл з серветками спиртовими) (НК 024:2019:45158 - Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; ДК 021:2015: 33141620-2 – Медичні комплекти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Injection kit (syringes of 5 ml with alcohol wipes) (NK 024:2019: 45158 - Non-medicated, single-use transdermal injection kit; DK 021:2015:33141620-2 - Medical kits)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
88500 штуки
Система ПР (НК 024:2019: 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; ДК 021:2015: 33141624-0 – Набори для введення лікарських засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

PR system(NK 024:2019: 16649 - The main set of intravenous infusion; DK 021:2015: 33141624-0 - Kits for drug administration)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
7450 штуки
Канюля інфузійна, розмір 18 G, одноразова (НК 024:2019: 34904 – Канюля для порожнистої вени; ДК 021:2015: 33141220-8 – Канюлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Infusion cannula, size 18 G, disposable (NK 024:2019: 34904 - Cannula for vena cava; DK 021:2015:33141220-8 – Cannulas)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
8100 штуки
Канюля інфузійна, розмір 20 G, одноразова (НК 024:2019: 34904 – Канюля для порожнистої вени; ДК 021:2015: 33141220-8 – Канюлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Infusion cannula, size 20 G, disposable (NK 024:2019: 34904 - Cannula for vena cava; DK 021:2015:33141220-8 – Cannulas)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
4100 штуки
Канюля інфузійна, розмір 22 G, одноразова (НК 024:2019: 34904 – Канюля для порожнистої вени; ДК 021:2015: 33141220-8 – Канюлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Infusion cannula, size 22 G, disposable (NK 024:2019: 34904 - Cannula for vena cava; DK 021:2015:33141220-8 – Cannulas)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
8410 штуки
Пластир котушковий на нетканій основі 1,25 х 500(НК 024:2019: 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; ДК 021:2015: 33141112-8 – Пластирі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Coil plaster on a nonwoven basis 1,25 x 500(NK 024:2019:58986 - The surgical plaster, universal, non-sterile; DK 021:2015: 33141112-8 – Plasters)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
32700 штуки
Бинт марлевий нестерильний, 5м х 10см тип 17( НК 024:2019:48125 – Рулон марлевий, нестерильний; ДК 021:2015: 33141113-4 – Бинти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Non-sterile medical gauze bandage 5 m х 10 cm, type 17 (NK 024:2019: 48125 – Gauze roll, non-sterile; DK 021:2015: 33141113-4 – Bandages)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
34760 штуки
Бинт марлевий нестерильний, 7м х 14см тип 17( НК 024:2019:48125 – Рулон марлевий, нестерильний; ДК 021:2015: 33141113-4 – Бинти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича,25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Non-sterile medical gauze bandage 7 m х 14 cm, type 17 (NK 024:2019: 48125 – Gauze roll, non-sterile; DK 021:2015: 33141113-4 – Bandages)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021
13460 штуки
Вата нестерильна, 100 г, зиг-заг (НК 024:2019: 58234 – Стрічкаватяна; ДК 021:2015: 33141115-9 – Медична вата)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Волковича, 25
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Non-sterile cotton wool, 100 g, zigzag (NK 024:2019: 58234 - Cotton pleats; DK 021:2015: 33141115-9 - Medical wadding)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати ти порядок розрахунків - згідно підписаного Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-04-000011 ● 4189a2c3f2544099992cfd417bf3084d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2021 11:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 488
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №488
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-01-011038-a від 01.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-04 16:51:11

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-011038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-09 17:24:25

Пояснення

Тендерним комітетом Замовника розглянуто запит ДАСУ від 2021-08-04 16:51:11 про надання пояснень в межах моніторингу проведеної закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості; крім того, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами розгляду вищезазначеного запиту, тендерним комітетом вирішено надати наступні пояснення:
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі/бюджетного призначення: закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Зазначені кошти не є бюджетними. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, так і ціни відповідних закупівель, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівлі на 2021 рік (за посиланням UA-P-2021-03-01-014658-a) та складає 4 695 000,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами забезпечення населення наданням якісної медичної допомоги на виконання договору з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова) пояснюємо наступне:
Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.
Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 15:47:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-011038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Вдруге просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Надати детальне пояснення щодо підстав зменшення вартості товару згідно п/н 10,11,12,13 Специфікації додатку №1 від 26.04.2021 до Договору № 38 від 26.04.2021 із підтвердженням наявності даного товару у «Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-20 14:20:53

Пояснення

КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113,
отримано запит на пояснення від Державної Аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-03-01-011038-a) щодо:1) надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами); 2) підстав зменшення вартості товару згідно п/н 10,11,12,13 Специфікації додатку №1 від 26.04.2021 до Договору № 38 від 26.04.2021 із підтвердженням наявності даного товару у «Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. №224.
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова) пояснюємо наступне:
Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.
Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства, і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки,тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Щодо підстав зменшення вартості товару згідно п/н 10,11,12,13 Специфікації додатку №1 від 26.04.2021 до Договору № 38 від 26.04.2021 пояснюємо наступне:
Підставою зменшення вартості згідно п/н 10, 11, 12, 13 Специфікації Додатку №1 від 26.04.2021 до Договору №38 від 26.04.2021, є те, що вищевказаний товар входить у ПЕРЕЛІК лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
Позиція 10 Специфікації «Система без фталатів для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 90 50 00 Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК)».
Позиція 11 Специфікації «Канюля інфузійна Венопорт плюс 18 G (1,3 мм х 45 мм) одноразова» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 Венозний катетер периферичний».
Позиція 12 Специфікації «Канюля інфузійна, Венопорт плюс 20 G (1,1 мм x 32 мм) одноразова» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 Венозний катетер периферичний».
Позиція 13 Специфікації «Канюля інфузійна, Венопорт плюс 22 G (0,9 мм x 25 мм) одноразова» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 Венозний катетер периферичний».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись п.8 ст.8 Закону, тендерним комітетом замовника вирішено надати аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.08.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна): Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (надалі – Постанова № 710) та з метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечення: оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Даною постановою передбачені й заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Проте, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні кошти (кошти бюджету) - належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету. Пункт 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, містить визначення «бюджетне призначення». Так, це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Пункт 40 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України вказує, що паспорт бюджетної програми - документ, що визначає мету, завдання, напрями використання бюджетних коштів, відповідальних виконавців, результативні показники та інші характеристики бюджетної програми відповідно до бюджетного призначення, встановленого законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), та цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів. Замовник не має затвердженого плану використання бюджетних коштів, не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Процедура закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна) була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Зазначені кошти не є бюджетними. Відповідно до Статуту наше підприємство є КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ і НЕ Є РОЗПОРЯДНИКОМ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».

2021-08-31 16:24:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2021
UA-2021-03-01-011038-abaa194d7c5054d66ad1c099e3a551f2e
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006113
Місцезнаходження: 14029, Україна, Чернігівська область обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 15:17
Електронний підпис
15 квітня 2021 15:16
public_doc.pdf
15 квітня 2021 15:16
public_doc.p7s
15 квітня 2021 15:16
Документи переможця.pdf
31 березня 2021 10:59
Електронний підпис
31 березня 2021 10:59
Електронний підпис
31 березня 2021 10:58
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

31 березня 2021 13:52
Електронний підпис
31 березня 2021 13:52
Електронний підпис
31 березня 2021 13:35
ст. 17.pdf
31 березня 2021 13:35
ЦП.pdf
31 березня 2021 13:35
Liky Ukrainy Chernihiv obllik 24.03.zip
31 березня 2021 13:35
Liky Ukrainy Chernihiv obllik 24.03.pdf
31 березня 2021 13:35
Технічний опис.pdf
31 березня 2021 13:35
Проект договору.pdf
31 березня 2021 13:35
МТВ.pdf
31 березня 2021 13:35
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 4 676 699,10
UAH з ПДВ
4 676 699,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" 4 694 837,10
UAH з ПДВ
4 694 837,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 15:17
Електронний підпис
15 квітня 2021 15:16
public_doc.pdf
15 квітня 2021 15:16
public_doc.p7s
15 квітня 2021 15:16
Документи переможця.pdf
31 березня 2021 10:59
Електронний підпис
31 березня 2021 10:59
Електронний підпис
31 березня 2021 10:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 13:52
Електронний підпис
31 березня 2021 13:52
Електронний підпис
31 березня 2021 13:35
ст. 17.pdf
31 березня 2021 13:35
ЦП.pdf
31 березня 2021 13:35
Liky Ukrainy Chernihiv obllik 24.03.zip
31 березня 2021 13:35
Liky Ukrainy Chernihiv obllik 24.03.pdf
31 березня 2021 13:35
Технічний опис.pdf
31 березня 2021 13:35
Проект договору.pdf
31 березня 2021 13:35
МТВ.pdf
31 березня 2021 13:35
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 4 676 699,10
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 10:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
4 676 699,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 09:28
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2022 12:25
ДУ №8 до договору №38.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 11:10
ДУ №7 до договору № 38.pdf зміни до договору
03 червня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 17:05
ДУ №6 до договору №38.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 17:05
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 16:01
ДУ №5 до договору №38.pdf зміни до договору
14 січня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:59
ДУ №4 до договору №38.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:12
ДУ №3 до договору №38.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 09:55
ДУ №2 до договору №38.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 15:09
ДУ №1 до договору №38.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 12:37
Договір №38.pdf укладений
26 квітня 2021 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити ціну за од. товару на суму ПДВ та зменшити суму Договору на 257 323,00 грн. Сума Договору склала 4 419 376,10 грн. з ПДВ. Специфікація викладена у новій редакції та додається.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до п.1.4 Договору, сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 480932,10 грн. В результаті, сума Договору складає: 3938444,00 грн. з ПДВ. Специфікація викладена у новій редакції та додається.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" та у відповідності з п.1.3., п.1.4. Договору Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі товару і відповідно зменшити суму Договору на 18061,60грн. Сумма договору складає 3920382,40 грн з ПДВ. Специфікація викладена у нові редакції та додається.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) та у відповідності з п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 31.03.2022року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Строк поставки товару - до 31.03.2022року.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі до 31.03.2022 року в обсязі 784 076,48 грн. з ПДВ., що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. В результаті, загальна сума договору разом із пролонгацією становить 4 704 458,88 грн. з ПДВ. Специфікація додається.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) та у відповідності з п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 31.05.2022року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Строк поставки товару - до 31.05.2022року.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) та у відповідності з п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 31.07.2022року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Строк поставки товару - до 31.07.2022року.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" та у відповідності з п.1.4 та п.11.1 Договору Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі товару і відповідно зменшити суму Договору на 121952,61 грн. без ПДВ, крім того ПДВ: 2789,39 грн., разом з ПДВ - 124742,00. Ціна договору становить 4 579 716,88 грн. у т.ч. з ПДВ: 16466,97 грн. Специфікація (нова редакція ДУ №5) викладена у нові редакції та додається.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 липня 2022
Сума оплати за договором: 4 579 716,88
UAH (в тому числі ПДВ 16 466,97 UAH)