Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 code 33140000-5 - Medical consumables (NК 024:2019 code: 56286 - Nitrile examination/procedural glove, non-powdered, non-sterile;47017 - General purpose syringe, single use; 45158 - Non-medicated, single-use transdermal injection kit; 16649 - The main set of intravenous infusion; 34904 - Cannula for vena cava; 58986 - The surgical plaster, universal, non-sterile;48125 –Surgical gauze roll, non-sterile; 58234 - Cotton pleats)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006113 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська область обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Гайдай +380462253021,+380462256412 kolujejka@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Дятел Людмила Миколаївна +380462253076 admin_crh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | CHERNIHIV REGIONAL HOSPITAL OF THE CHERNIHIV REGIONAL COUNCIL, COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE |
National ID: | 02006113 |
Contact point: |
Haidai Valentyna +380462253021,+380462256412 kolujejka@gmail.com |
Additional contacts: |
Дятел Людмила Миколаївна +380462253076 admin_crh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 13:54 |
Очікувана вартість: | 4 695 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 01 березня 2021 17:17 |
Enquiries until: | 22 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 4 695 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 23 475 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати ти порядок розрахунків - згідно підписаного Договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 17:17 |
Додаток 5 перелік докум перемож.doc | |
01 березня 2021 17:17 |
Додаток 6 перелік інших докум.doc | |
01 березня 2021 17:17 |
Додаток 1 Форма пропозиції.doc | |
01 березня 2021 17:17 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
01 березня 2021 17:17 |
ТД англ.видання витратні матеріали.doc | |
01 березня 2021 17:17 |
Додаток 2 Технічна специфікація.doc | |
01 березня 2021 17:17 |
Додаток 4 перелік докум учасника.doc | |
01 березня 2021 17:17 |
Оголошення англійською мовою.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-04-000011 ● 4189a2c3f2544099992cfd417bf3084d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2021 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 488
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №488
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-01-011038-a від 01.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 16:51:11
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-011038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 17:24:25
Пояснення
Тендерним комітетом Замовника розглянуто запит ДАСУ від 2021-08-04 16:51:11 про надання пояснень в межах моніторингу проведеної закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості; крім того, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами розгляду вищезазначеного запиту, тендерним комітетом вирішено надати наступні пояснення:
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі/бюджетного призначення: закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Зазначені кошти не є бюджетними. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, так і ціни відповідних закупівель, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівлі на 2021 рік (за посиланням UA-P-2021-03-01-014658-a) та складає 4 695 000,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами забезпечення населення наданням якісної медичної допомоги на виконання договору з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова) пояснюємо наступне:
Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.
Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 15:47:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-011038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Вдруге просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Надати детальне пояснення щодо підстав зменшення вартості товару згідно п/н 10,11,12,13 Специфікації додатку №1 від 26.04.2021 до Договору № 38 від 26.04.2021 із підтвердженням наявності даного товару у «Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 14:20:53
Пояснення
КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113,
отримано запит на пояснення від Державної Аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-03-01-011038-a) щодо:1) надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами); 2) підстав зменшення вартості товару згідно п/н 10,11,12,13 Специфікації додатку №1 від 26.04.2021 до Договору № 38 від 26.04.2021 із підтвердженням наявності даного товару у «Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. №224.
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова) пояснюємо наступне:
Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.
Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства, і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки,тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Щодо підстав зменшення вартості товару згідно п/н 10,11,12,13 Специфікації додатку №1 від 26.04.2021 до Договору № 38 від 26.04.2021 пояснюємо наступне:
Підставою зменшення вартості згідно п/н 10, 11, 12, 13 Специфікації Додатку №1 від 26.04.2021 до Договору №38 від 26.04.2021, є те, що вищевказаний товар входить у ПЕРЕЛІК лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
Позиція 10 Специфікації «Система без фталатів для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 90 50 00 Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК)».
Позиція 11 Специфікації «Канюля інфузійна Венопорт плюс 18 G (1,3 мм х 45 мм) одноразова» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 Венозний катетер периферичний».
Позиція 12 Специфікації «Канюля інфузійна, Венопорт плюс 20 G (1,1 мм x 32 мм) одноразова» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 Венозний катетер периферичний».
Позиція 13 Специфікації «Канюля інфузійна, Венопорт плюс 22 G (0,9 мм x 25 мм) одноразова» входить до розділу «Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19» та відноситься до пункту «9018 Венозний катетер периферичний».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись п.8 ст.8 Закону, тендерним комітетом замовника вирішено надати аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.08.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна): Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (надалі – Постанова № 710) та з метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечення: оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Даною постановою передбачені й заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Проте, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні кошти (кошти бюджету) - належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету. Пункт 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, містить визначення «бюджетне призначення». Так, це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Пункт 40 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України вказує, що паспорт бюджетної програми - документ, що визначає мету, завдання, напрями використання бюджетних коштів, відповідальних виконавців, результативні показники та інші характеристики бюджетної програми відповідно до бюджетного призначення, встановленого законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), та цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів. Замовник не має затвердженого плану використання бюджетних коштів, не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Процедура закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3-Медичні матеріали (НК 024:2019 код: 56286 – Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані,нестерильні; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 45158 – Набір для крізьшкірних ін’єкцій, який не містить лікувальних засобів, разового застосування; 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення; 34904 – Канюля для порожнистої вени; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58234 – Стрічка ватяна) була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Зазначені кошти не є бюджетними. Відповідно до Статуту наше підприємство є КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ і НЕ Є РОЗПОРЯДНИКОМ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».
2021-08-31 16:24:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови № 710)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006113 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна, Чернігівська область обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
4 676 699,10
UAH з ПДВ
|
4 676 699,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" |
4 694 837,10
UAH з ПДВ
|
4 694 837,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
4 676 699,10
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2022 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 12:25
|
ДУ №8 до договору №38.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2022 11:10
|
ДУ №7 до договору № 38.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 17:05
|
ДУ №6 до договору №38.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 16:01
|
ДУ №5 до договору №38.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:59
|
ДУ №4 до договору №38.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 14:12
|
ДУ №3 до договору №38.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 09:55
|
ДУ №2 до договору №38.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 15:09
|
ДУ №1 до договору №38.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 12:37
|
Договір №38.pdf | укладений |
26 квітня 2021 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити ціну за од. товару на суму ПДВ та зменшити суму Договору на 257 323,00 грн. Сума Договору склала 4 419 376,10 грн. з ПДВ. Специфікація викладена у новій редакції та додається. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до п.1.4 Договору, сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 480932,10 грн. В результаті, сума Договору складає: 3938444,00 грн. з ПДВ. Специфікація викладена у новій редакції та додається. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" та у відповідності з п.1.3., п.1.4. Договору Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі товару і відповідно зменшити суму Договору на 18061,60грн. Сумма договору складає 3920382,40 грн з ПДВ. Специфікація викладена у нові редакції та додається. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) та у відповідності з п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 31.03.2022року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Строк поставки товару - до 31.03.2022року. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Cторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі до 31.03.2022 року в обсязі 784 076,48 грн. з ПДВ., що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. В результаті, загальна сума договору разом із пролонгацією становить 4 704 458,88 грн. з ПДВ. Специфікація додається. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) та у відповідності з п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 31.05.2022року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Строк поставки товару - до 31.05.2022року. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) та у відповідності з п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 31.07.2022року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Строк поставки товару - до 31.07.2022року. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" та у відповідності з п.1.4 та п.11.1 Договору Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі товару і відповідно зменшити суму Договору на 121952,61 грн. без ПДВ, крім того ПДВ: 2789,39 грн., разом з ПДВ - 124742,00. Ціна договору становить 4 579 716,88 грн. у т.ч. з ПДВ: 16466,97 грн. Специфікація (нова редакція ДУ №5) викладена у нові редакції та додається. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |