Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області»
Очікувана вартість
4 566 609,40 UAH
UA-2021-03-01-010072-a ● 2afc6b1a5f504a71983fdbfbd742594a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПРИЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40314763 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 98 |
Контактна особа: |
Віталіна Горбань +380954067305 medcentr2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 4 566 609,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 666,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Розгорнути
Згорнути
- Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, вулиця Київська, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 11:27 |
Лист_зi_змiнами_17.03.2021.doc | |
17 березня 2021 11:27 |
ТД_ремонт_Яблунiвка_(нова_редакцiя_17.03.2021).doc | |
01 березня 2021 16:27 |
ТД_ремонт_Яблунiвка.doc |
17 березня 2021 11:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2021 11:27 |
Лист_зi_змiнами_17.03.2021.doc
|
|||
17 березня 2021 11:27 |
ТД_ремонт_Яблунiвка_(нова_редакцiя_17.03.2021).doc
|
|||
01 березня 2021 16:27 |
ТД_ремонт_Яблунiвка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 02 березня 2021 16:03
Дата відповіді: 05 березня 2021 10:52
Відповідно до вимог частини 7 статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою автора проекту.
Згідно з вимогами пункту 8.1 ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРОЕКТНОЇ ТА РОБОЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Під зміною робочого документа, раніше виданого замовнику, розуміють будь-яке виправлення, виключення або додання до нього якихось даних без зміни позначення цього документа.
Отже, заміна будь якого з найменувань обладнання чи устаткування для пожежної сигналізації без згоди розробника проекту може призвести до несумісності з іншими, які вказані в проекті.
Вказаний в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (додаток №2 до тендерної документації) Сповіщувач пожежний димовий СПД1-Тірас знятий з виробництва, застосування його і надання на нього сертифіката згідно з вимогами тендерної документації неможливе без участі і згоди розробника проекту.
Зважаючи на викладене вище, необхідно внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах тендерної документації в Додатку №2 наведено перелік устаткування для пожежної сигналізації, який передбачений умовами проекту. Додатково, враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», замовником в Додатку №2 в примітках надано можливість учасникам включення еквівалентів зазначених позицій. При цьому, запропонований еквівалент за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен відповідати вказаному замовником матеріалу (обладнанню, тощо) або мати кращі характеристики та виконувати своє призначення. Отже, беручи до уваги зняття з виробництва «сповiщувача пожежного димового СПД-1 Тірас», Ви маєте можливість за умовами тендерної документації запропонувати еквівалент, який за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен був відповідати «сповiщувачу пожежному димовому СПД-1 Тірас»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-010072-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
Дата подання: 02 березня 2021 11:34
П. 3.5. Додатку №1до тендерної документації щодо підтвердження виконання аналогічного Договору
У відповідності до п. 3.5. Додатку №1до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного***** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен подати:
Оригінал або належним чином завірену копію акта готовності об’єкта до експлуатації, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригінал або належним чином завірену копію акта введення в експлуатацію, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригінал або належним чином завірену копію виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Однак питання вводу закінченого об’єкту в експлуатацію не належить до компетенції Підрядника, зазначене питання відноситься до компетенції Замовника.
Викладене підтверджується і рішенням Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №4371-р/пк-пз від 04.07.2017 року.
Вважаємо, що підтвердженням виконання повного обсягу робіт за Договором зі сторони Учасника є лист-відгук Замовника, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми №КБ-3, Звіт про виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене,
Просимо:
Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши з неї вимогу щодо надання Учасником Оригіналу або належним чином завіреної копії акта готовності об’єкта до експлуатації, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригіналу або належним чином завіреної копії акта введення в експлуатацію, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригіналу або належним чином завіреної копії виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Розгорнути
Згорнути
Оригінал або належним чином завірену копію акта готовності об’єкта до експлуатації, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригінал або належним чином завірену копію акта введення в експлуатацію, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригінал або належним чином завірену копію виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Однак питання вводу закінченого об’єкту в експлуатацію не належить до компетенції Підрядника, зазначене питання відноситься до компетенції Замовника.
Викладене підтверджується і рішенням Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №4371-р/пк-пз від 04.07.2017 року.
Вважаємо, що підтвердженням виконання повного обсягу робіт за Договором зі сторони Учасника є лист-відгук Замовника, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми №КБ-3, Звіт про виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене,
Просимо:
Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши з неї вимогу щодо надання Учасником Оригіналу або належним чином завіреної копії акта готовності об’єкта до експлуатації, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригіналу або належним чином завіреної копії акта введення в експлуатацію, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригіналу або належним чином завіреної копії виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 10:52
Наданий учасником «Оригінал або належним чином завірена копія акта готовності об’єкта до експлуатації, або оригінал або належним чином завірена копія акта введення в експлуатацію, або оригінал або належним чином завірена копія виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці» свідчитиме, роботи по об’єкту виконані в повній мірі та БЕЗ ЗАУВАЖЕНЬ з боку замовника, оскільки саме під час приймання (введення) об’єкта в експлуатацію перевіряється та підтверджується відповідність виконаних робіт проектній документації та будівельним нормам.
Номер вимоги: UA-2021-03-01-010072-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Фірма "Номінал", Код ЄДРПОУ:22826261
Дата подання: 04 березня 2021 18:25
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Замовником згідно Додаток 5 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРОВАДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» вимагається: оригінал або копію сертифікату, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) стосовно будівництва будівель; будівельних і монтажних робіт загального призначення. Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності, тобто даний сертифікат не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). Даний сертифікат має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси окремого учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Вимагаємо внести зміни в ТД та виключити вимогу надання оригіналу, або копії сертифікату, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) стосовно будівництва будівель; будівельних і монтажних робіт загального призначення
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 11:05
Тендерним комітетом КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПРИЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ уважно розглянуто Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляємо наступне. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-01-010072-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрвентпромпостач, Код ЄДРПОУ:39101642
Дата подання: 19 квітня 2021 19:14
Дата подання: 19 квітня 2021 19:14
СКАРГА на рішення Тендерного комітету щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Відповідно до оголошення № UA-2021-03-01-010072-a, яке розміщене в електронній системі закупівель 01.03.2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-03-01-010072-a) Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПРИЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ" (далі за текстом – Скаржник, ТОВ "УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ") бере участь у вищезазначеній процедурі закупівлі та подало свою тендерну пропозицію згідно з вимог тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від 17.03.2021 року (далі за текстом – Тендерна пропозиція).
По вищезазначеній процедурі закупівлі окрім Скаржника прийняли участь наступні учасники:
Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника
ПП "ВАНТАРУС" 39618316
ПП "МПБП Стимул" 30894417
ТОВ Укрвентпромпостач 39101642
09 квітня 2021 року відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій. Згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (доступ до аукціону: https://auction.openprocurement.org/tenders/2afc6b1a5f504a71983fdbfbd742594a )
Відповідно до рішення тендерного комітету від 09.04.2021р. №20 (далі за текстом – Протокол) переможцем по процедурі відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області» було визначено ПП "МПБП Стимул" та прийнято рішення укласти з ним договір. Скаржником було забезпечено проведення розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "МПБП Стимул", якого було визначено переможцем торгів, та виявлено, що його тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Зазначимо, під час перегляду Скаржником документів наданих учасником ПП "МПБП Стимул", було встановлено наступні невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
1. Відповідно до положень підпункту 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати, зокрема «1.1. Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: - про наявність електротехнічної лабораторії для проведення вимірювань електричного устаткування (або технологічного електрообладнання, тощо) напругою до 1000 В, зокрема для проведення наступних вимірювань: опору ізоляції кабелів та/або проводів, електроустановок; повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою; опору заземлювального пристрою (із зазначенням моделі (у разі наявності), відомостей про технічний стан, власне чи залучене** чи належить субпідрядній організації);»
З наведеної вище вимоги видно, що власна або залучена учасником електротехнічна лабораторія повинна забезпечувати можливість проведення наступних вимірювань:
- опору ізоляції кабелів та/або проводів, електроустановок;
- повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою;
- опору заземлювального пристрою.
Перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії наводиться в одному з документів, який учасник повинен був надати на вимогу підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. Наявність в наданому на виконання підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації документі переліку всіх зазначених вище вимірювань підтверджувало б відповідність наявної в учасника електротехнічної лабораторії вимогам тендерної документації.
В той же час, на виконання положень підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати «1.3. Оригінал або копію виданого компетентним органом та діючого на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або сертифікату про відповідність на електротехнічну лабораторію або свідоцтва про атестацію електротехнічної лабораторії або атестата про акредитацію електротехнічної лабораторії або свідоцтва про відповідність стану системи вимірювань електротехнічної лабораторії, інформація про яку зазначена в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, з додатком де повинно бути зазначені вимірювання опору ізоляції кабелів та/або проводів, електроустановок; повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою; опору заземлювального пристрою.»
На виконання вищезазначеної вимоги ПП "МПБП Стимул" надало у складі своєї тендерної пропозиції файл «Довідка про наявність обладнання. Підтверджуючі документи.» в якому на сторінці №4 в пункті 33 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено, що ПП "МПБП Стимул" користується залученою електротехнічною лабораторією ТОВ «Променерго-21», а на сторінці №63 міститься документ «Свідоцтво про відповідність системи вимірювань» на електротехнічну лабораторію ТОВ «Променерго-21», інформацію про яку учасник зазначив в довідці від 17.03.2021р. №1.
Однак, з наданого до «Свідоцтва про відповідність системи вимірювань» №49/2019 додатку видно, що електротехнічна лабораторія ТОВ «Променерго-21» НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ можливість проведення вимірювань повного опору петлі «фаза-нуль» ЗАЗЕМЛЮВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ. Для вказаної електротехнічної лабораторії передбачено можливість проведення вимірювань лише повного опору петлі «фаза-нуль» силових кабельних ліній, електродвигунів змінного струму, повітряних ліній електропередач. Стосовно заземлювальних пристроїв електротехнічна лабораторія ТОВ «Променерго-21» згідно наданого «Свідоцтва про відповідність системи вимірювань» №49/2019 має право здійснювати проведення вимірювань лише «опору заземлювального пристрою», що суперечить вимогам тендерної документації.
Зауважимо, що згідно Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, які затверджені наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258, в пункті 7 розділу VІІ «Електрообладнання та електроустановки загального призначення» наведено правила технічної експлуатації саме заземлювальних пристроїв. Серед іншого підпунктом 7.2. пункту 7 розділу VІІ «Електрообладнання та електроустановки загального призначення» вказано, що під час здавання в експлуатацію заземлювальних пристроїв електроустановок монтажною організацією повинні бути надані протоколи приймально-здавальних випробувань.
При цьому нормами підпункту 7.3. пункту 7 розділу VІІ «Електрообладнання та електроустановки загального призначення» вказано, що для визначення технічного стану заземлювального пристрою необхідно періодично здійснювати:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- вимірювання значення повного опору петлі "фаза-нуль" або сили струму однофазного замикання на відкриту провідну частину або на захисний провідник в електроустановках на напругу до 1 кВ з глухозаземленою нейтраллю.
Тобто підсумовуючи зазначене вище, під час здавання в експлуатацію заземлювальних пристроїв електроустановок монтажною організацією, така організація повинна провести приймально-здавальні випробування і під час їх проведення здійснити серед інших вимірювань вимірювання значення повного опору петлі "фаза-нуль" заземлювального пристрою
Отже, згідно нормативних документів заземлювальний пристрій не відноситься до силових кабельних ліній, електродвигунів змінного струму, повітряних ліній електропередач. ЦЕ РІЗНІ ПРИСТРОЇ і тому зазначені в додатку до «Свідоцтва про відповідність системи вимірювань» №49/2019 зі сферами процесів вимірювань електротехнічної лабораторії ТОВ «Променерго-21» вимірювання повного опору петлі «фаза-нуль» силових кабельних ліній, електродвигунів змінного струму, повітряних ліній електропередач НЕ Є ТОТОЖНИМИ ЧИ ЕКВІВАЛЕНТНИМИ вимірюванням повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою.
Тому, на нашу думку, учасник ПП "МПБП Стимул" не виконав вимог підпункту 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації та НЕ НАДАВ в складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про наявність електротехнічної лабораторії для проведення вимірювань повного опору петлі «фаза-нуль» саме ЗАЗЕМЛЮВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ.
Також учасник ПП "МПБП Стимул" не виконав вимог підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації та НЕ НАДАВ в складі тендерної пропозиції оригінал або копію виданого компетентним органом та діючого на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або сертифікату про відповідність на електротехнічну лабораторію або свідоцтва про атестацію електротехнічної лабораторії або атестата про акредитацію електротехнічної лабораторії або свідоцтва про відповідність стану системи вимірювань електротехнічної лабораторії, інформація про яку зазначена в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, з додатком де повинно бути зазначені вимірювання, зокрема: повного опору петлі «фаза-нуль» саме ЗАЗЕМЛЮВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ.
Отже, вищевказане свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ПП "МПБП Стимул" кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та тендерна пропозиція ПП "МПБП Стимул" підлягала відхиленню.
Таким чином, Замовником неправомірно визначено переможцем ПП "МПБП Стимул". Отже рішення Замовника про визначення ПП "МПБП Стимул" переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ним має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерну пропозицію учасника-переможця.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі:
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Враховуючи наведене вище тендерна пропозиція, подана ПП "МПБП Стимул", підлягала відхиленню.
Водночас, Замовник всупереч чинному законодавству прийняв рішення про визначення переможцем ПП "МПБП Стимул", що порушило право Скаржника бути обраним переможцем, оскільки наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією після тендерної пропозиції ПП "МПБП Стимул" є тендерна пропозиція ТОВ «Укрвентпромпостач».
А отже, у разі прийняття Замовником рішення про відхилення пропозицій ПП "МПБП Стимул" наступною найбільш економічно вигідною пропозицією була б тендерна пропозиція ТОВ «Укрвентпромпостач».
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи те, що повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.04.2021 року, останній день для оскарження рішення Замовника про визначення переможцем ПП "МПБП Стимул" припадає на 19.04.2021 року включно, що свідчить про те, що ТОВ «Укрвентпромпостач» звертається зі скаргою до органу оскарження у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
Згідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО ПРО НАСТУПНЕ:
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Укрвентпромпостач» до розгляду.
2. Перевірити тендерну пропозицію ПП "МПБП Стимул" на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 09.04.2021р. про визначення ПП "МПБП Стимул" переможцем даної процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП "МПБП Стимул".
Додатки:
1. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань №49/2019
2. Довідка від 17.03.2021р. №1
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2021 12:47
рішення від 21.04.2021 № 8524 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 12:46
інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2021 № 9839.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 18:24
рішення від 05.05.2021 № 9839.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Даним листом на виконання норми абзацу 3 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі ТОВ «УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ» № UA-2021-03-01-010072-a.a3 та рішенні №9839-р/пк-пз від 05.05.2021р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження відповідний протокол тендерного про скасування рішення про визначення переможця.
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2021 15:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВАНТАРУС" |
3 798 094,04
UAH з ПДВ
|
3 798 094,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МПБП Стимул" |
3 845 464,08
UAH з ПДВ
|
3 845 464,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрвентпромпостач |
4 443 844,74
UAH з ПДВ
|
4 443 844,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ВАНТАРУС" #39618316 |
Рішення скасоване |
3 798 094,04
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:39
|
|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Рішення скасоване |
3 845 464,08
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:39
|
|
ПП "ВАНТАРУС" #39618316 |
Відхилено |
3 798 094,04
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 16:07
|
|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Відхилено |
3 845 464,08
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 16:09
|
ТОВ Укрвентпромпостач #39101642 |
Переможець |
4 443 844,74
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:04
|
дод.угода 6.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 09:56
|
дод.угода 5.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 13:01
|
дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 15:54
|
дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 10:17
|
дод угода 2.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 10:01
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 09:36
|
1-21.pdf | укладений |
15 червня 2021 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума зобов'язань за договором відповідно до кошторисних призначень на 2021 рік складає 3 920 776, 98 грн., в т.ч. ПДВ 20%- 653 462, 83 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Рахунок в реквізитах Замовника в розділі 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору в наступній редакції: Рахунок: UA368201720344371007172093915 UA698201720344301007100093915 |
Номер договору про закупівлю: | 1-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 4.12 розділ 4. «Порядок здійснення оплати та фінансування робіт»» Договору №1-21 від «15» червня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 1-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Рахунок в реквізитах Замовник в розділі 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в наступній редакції: Рахунок: UA368201720344371007172093915 UA698201720344301007197093915 |
Номер договору про закупівлю: | 1-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума зобов'язань за договором відповідно до кошторисних призначень на 2021 рік складає 3 920 775 ( Три мільйони дев'ятсот двадцять тисяч сімсот сімдесят п'ять) гривень 99 копійок, в тому числі ПДВ 20%- 653 462, 65 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області» в новій редакції. Викласти Додаток 3 «План фінансування «Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області» (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |