Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 44 758 963,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 447 589,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапного перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Замовником після підписання Сторонами акта виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3), за наявності фінансування.Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019р. в сумі до 30% від вартості робіт за цим договором (згідно рахунку-фактури). | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 15:54 |
Додаток 3-проект договору.doc | |
01 березня 2021 15:54 |
ТЕХ Завдання додаток 2.XLS | |
01 березня 2021 15:54 |
ТД.doc | |
01 березня 2021 15:54 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx |
01 березня 2021 16:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2021 15:54 |
Додаток 3-проект договору.doc
|
|||
01 березня 2021 15:54 |
ТЕХ Завдання додаток 2.XLS
|
|||
01 березня 2021 15:54 |
ТД.doc
|
|||
01 березня 2021 15:54 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000010 ● 88186e31487242c0844c19677fcf4bc5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 16:57 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2021-03-01-009287-a 01.03.2021 КП "Харківські теплові мережі" (ЄДРПОУ 31557119) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 10:48:50
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-009287-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 17:30:16
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
На запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), оприлюднений 01.07.2021року у межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція тепломагістралі №81 від УП-1 до МК-8120 СК по Григорівському шосе в м. Харків. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-0009287-a) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики та очікувана вартість закупівлі визначені Замовником на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу, за результатами розгляду якої ДП «Державний науково-дослідний та проектно вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСРУКЦІЯ» надано позитивний експертний звіт №110/е/21. Проектно-кошторисна документації та експертний звіт не розміщувалася ані на власному веб-сайті, ані на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки таке розміщення не є обов’язковим. Проте, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому законом порядку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку (номер в електронній системі закупівель - UA-M-2021-06-22-000010) (надалі – Висновок). Тендерний комітет КП «Харківські теплові мережі» діє виключно в межах діючого законодавства України, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі». Повноваження тендерного комітету визначені пунктом 4 Розділу X Закону. Згідно пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно пункту 5 Розділу 3 тендерної документації по цим відкритим торгам, визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасники мають надати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону. Відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначено в Додатку №1 до цієї тендерної документації. Згідно п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до цієї тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції має бути надана копія(-ї) договору(-ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. цього додатку. Тендерна документація не містить вимог та/або застережень щодо надання копії(-й) договору(ів) разом з усіма невід’ємними додатками до нього. Таким чином, ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ» не порушило жодних вимог тендерної документації замовника, що додатково підтверджується у чисельних висновках органу оскарження – АМКУ щодо розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по ситуаціям аналогічним викладеною у Висновку. Додатково слід зазначити що копія(-ї) договору(-ів) безпосередньо документально не підтверджує факт досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(-ів), оскільки зазначений документ не містить інформації саме про виконання умов договору(-ів). Таким документом згідно вимог Додатку №1 тендерної документації є оригінал листа-відгука від контрагента з інформацією про якість виконаних робіт та відсутність претензій з боку контрагента щодо виконання договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Надання копії аналогічного(-их) договору(-ів) у складі тендерної пропозиції необхідне лише для того, щоб замовник мав змогу підтвердити приналежність листа-відгука від контрагента предмету договору, оскільки згідно статті 16 кваліфікаційний критерій має назву: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ» надана копія аналогічного договору від 04.06.2020 № 529, укладеного між Департаментом комунального господарства Харківської міської ради та ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», предмет закупівлі - Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-6102 по вул. Костичева до МК-6103 по вул. Морозова в м. Харкові, що відповідає умовам тендерної документації. Також у складі зазначеної тендерної пропозиції міститься Рекомендаційний лист №6386/0/16-20 від 31.12.2020р., наданий Департаментом комунального господарства Харківської міської ради, який документально підтверджує факт наявності у ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ» досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, та містить інформацію про якість виконаних робіт та відсутність претензій з боку контрагента щодо виконання договору, як це і вимагалося вимогами тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ» на виконання вимог тендерної документації надана довідка №10/03 від 16.03.2021р., яка містить інформацію про повне виконання робіт за договором. Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХ-ІНКОМ» повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника, в т.ч. інформація, надана у складі зазначеної пропозиції в повній мірі документально підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Окремо необхідно зазначити, що на відміну від повноважень органів ДАСУ, визначених пунктом 5 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначений Закон не надає замовнику право, так і не встановлює обов’язок Замовника аналізувати інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель не в складі тендерної пропозиції учасника, в т.ч. яка надається ним для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно із Законом. Таким чином відсутні правові підстави, визначені Законом (в т.ч. статтею 31), для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХ-ІНКОМ». У зв’язку із документально доведеною, аргументованою відсутністю правових підстав для відхилення, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», у Замовника відсутні правові підстави щодо припинення зобов'язань за договором від 19.04.2021 № 68041907, укладеного за результатом процедури закупівлі відкритих торгів.
2021-07-20 16:21:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ» з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" |
44 730 000,00
UAH з ПДВ
|
43 387 231,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Схід - Теплоремонт" |
44 750 000,00
UAH з ПДВ
|
43 407 231,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" #42697606 |
Переможець |
43 387 231,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:59
|
Додаткова угода №1 до договору №68041907.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 17:31
|
Договір № 68041907.pdf | укладений |
19 квітня 2021 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68041907 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |